|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
2 korte broeken in maat XL die nét niet te klein zijn. 1 rok van de H&M in maat S die te groot is [/zachteG] |
|
Dale Cooper Quartet & The Dictaphones - Parole De Navarre The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble - From The Stairwell |
|
quote:Typisch. |
|
quote:hoezo? [/zachteG] |
|
Dat ik dat ook altijd heb. De ene keer past een XS en de tweede keer is een L te klein, maten slaan nergens op. |
|
quote:haha tja, ik heb echt heel brede heupen (= korte broeken), maar een smalle taille (= rok), dus ik snap het nu nog enigszins . Maar maten blijven inderdaad raar :/ [/zachteG] |
|
Ik heb er nooit zo veel problemen mee eigenlijk. |
|
quote:Ja, maar mannen zijn recht. Broeken zijn bij vrouwen (bij mij althans) het grootste probleem. Bij mannen hoeft het maar ongeveer breed en lang genoeg te zijn, riem erop en klaar . [/zachteG] |
|
quote:Ah, hier nog een brede heup ganger. Is lastig om daar een beetje een mooi model broek bij te vinden. |
|
quote: Die discussie wil ik best even afmaken hoor. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Een huis (2 maanden geleden) Een fokking vette keuken Een fokking vette houten vloer 3453453 liter verf 3453453 kg gips Volgende maand over, eindelijk! |
|
quote:Die taillerok staat dan juist weer super mooi met brede heupen Deze: Maar dan breder waardoor het onder dus ook smaller valt [/zachteG] |
|
Voel me daar altijd zo ongemakkelijk in. Al is de laatste keer dat ik zo'n model gepast heb al ruim een jaar geleden. Misschien nog eens proberen. |
|
quote: Sexy ja! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zo'n 20 liter Euro95 |
|
quote:haha, ook echt niet dat ik met dat ding ga fietsen . Ik vond dit soort dingen altijd zo volwassen staan. Mja, nu mag dat ook wel Die rokken die ze nu bij de h&m hebben, zijn allemaal zacht en met veeel rek erin, niet van die stijve dingen . quote:Dankjewel! [/zachteG] |
|
DVD: In Extremo - Raue Spree http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: +1 ik heb eindelijk mijn broeken binnen die lang genoeg zijn (ben benieuwd of ze dat na het wassen ook nog zijn.... *fingers crossed* ) zitten ze om mn taille ontzeddend los... Naja, ik ben toch niet zi iemand van blouzen en shirts enzo in de broek dus dat scheelt. maar wel vervelend ja... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Een rode broek Een lichtblauw shirt Een zwart shirt Een rood shirt Groene rok Sandaal achtige dingen |
|
Ik las groene sok. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Nee die had ik al joh, die is niet nieuw! |
|
Oh, laat dan maar, als het zo moet! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Congrats!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |