|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik vind die Boss schoenen er meestal toch wel uit springen, qua afwerking (vaak verfijnde leer/suede/lak combinaties) een stuk chiquer dan bijv. Ecco's, mijns inziens. En ze zitter erg fijn. Maar zelf loop ik schoenen meestal binnen 6 maanden min of meer op, en dan wordt het wel een heel duur geintje. Overigens zelf nooit meer betaald dan zo'n 130 euro voor zo'n paar, maar dan moet je net mazzel hebben met een sale en oude collecties enzo.. NB: Als ik kijk wat er allemaal in dit topic staat aan gekochte meuk dan vind ik 200 euro voor een paar schoenen nog niet zo raar eigenlijk |
|
quote: Dat zou best kunnen maar op dit plaatje kon ik het niet zo goed zien. Dat ook, ik wilde het nog in mijn post zetten, al zou ik niet zo snel geld uitgeven aan dat soort schoenen, aan Van Bommels of een paar bergschoenen kan ik zo meer uitgeven om over ander Outdoor spul nog maar te zwijgen. Die Bommels zijn trouwens een goede aankoop, mooi maar ook degelijk en ook nog te herstellen door een schoenmaker. |
|
Op LP *Danst* |
|
quote: Ik zou ook niet zo snel 200 pleuro uitgeven hoor Ik was op zoek naar een mooi paar smart casuals en kon eigenlijk niets vinden dat ik mooi vond. Dus toen na lang denken deze maar besteld. En het gaat me dan weer niet om het logo want ik deze kleurstelling ziet toch niemand dat |
|
quote: Ik heb night of the living dead op vhs gekocht.(1968) IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Homicide: Life on the streets seasons 1 + 2 Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Ik wist niet dat monolith ook speelde. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Keep of Kalessin - Reptilian Fester - Winter of sin Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Anorexia Nervosa - Drudenhaus Faustian Spirit of the Earth |
|
Dropkick Murphys - Going Out In Style Turisas - Stand Up And Fight Demonaz - March Of The Norse Kampfar - Mare Obscura - Omnivium Flotsam & Jetsam - The Cold (cadeautje voor m'n broer) |
|
quote: Man man man.. niet te doen.. :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Als gympies 200 euro kosten zijn het opeens smart casuals? |
|
quote: :') Holy laces Batman! |
|
Een frambozenplant. |
|
Een doucheslang. |
|
Deluxe US import cd met t-shirt! Elpee bij de lokale platenboer... bub |
|
Canon PGI-5BK. |
|
quote: Jaja, dat zeggen ze allemaal. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Cornered - Living the lie LP Cold Blooded - In pain there is life... 7" rookwaar en wat biertjes |
|
quote:Die zijn toch best groot? |
|
quote: Ik ben het met je eens dat Boss beter is dan Ecco, maar het zijn kwalitatief en zeker wat betreft afwerking zijn het geen topschoenen. Veel minder dan Crocket and Jones, John Lobb, Barker, Santoni of Edward Green, maargoed dan zit je qua prijs vaak ook een stukje hoger. Je kunt er echter wel 10-15 jaar mee doen als je ze goed verzorgt écht ontopic: ik heb een nieuwe fiets gekocht, €12,-- I am the 1%. |
|
quote: Gaaf! Met stoomaandrijving? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nee nee, een échte trapfiets. I am the 1%. |
|
quote: Je jankt om inkt. Ehr. Ok. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 08-04-2011 16:44] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |