|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ziet er echt heel gaaf uit! |
|
Donderdag voor mijzelf gekocht: Hoera, wat lekker. Ja hoor... |
|
3 Lekkerbekken Boeiender |
|
quote:Eindelijk binnen. |
|
Sarke - Vorunah Faustian Spirit of the Earth |
|
Op cd. |
|
die coltrane is misschien wel mijn favo jazz plaat. OT Aandrijfriem en naald voor pick up. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Weer tijd om te fietsen: |
|
Uit de tientjesbak gevist: Frost - Experiments in mass appeal I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Oja, vandaag ook een leren jack. |
|
heretoir - heretoir thurisaz - the cimmerian years septic flesh - the great mass aj moe kakken moej kakken |
|
Nieuwe Funeral gepre-orderd |
|
Telemann - musique de table Smetana - string quartets Shostalovich - Symphony nr 10 Rimski-Korsakov - Scheherazade, sadko, song of india Rimski-Korsakov - te lang Schumann - te lang om te typen Gioacchino Rossini - ook veels te lang Tchaikovsky - liturgy of st.john crysostom Haydn - die jahreszeiten Haydn - die schopfung Brahms - symphony nr 2 Schubert - winterreise IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Van de week 3 voederratten. Bleek er dus weer 1 zwanger. Maar tis een rustige tamme moeder dus laat ik ze maar opvoeden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Shirt, riem, schoenen, broek. |
|
Monarch - Dead Men Tell No Tales 2CD Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Ik wil ook zo'n erfenis. Ik wil deze maar een hypotheek op twee volledige inkomens en al mijn spaargeld en alle overwaarde van mijn huidige woning erin stoppen zie ik niet zo zitten. http://www.funda.nl/koop/holten/huis-4482115-deventerweg-72/ Edit: verkeeerde linkje [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 16-05-2011 12:20] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Doe je toch een stukje over de grens? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Heb ik over gedacht maar dan zitten we veel verder van ons werk af. En dan woon je ook nog eens in Duitsland. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hehe inderdaad niet alles. Maar hou je zo van paarden? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Op mijn bord wel, maar gelukkig kun je ook genoeg andere dingen doen met zo'n grote schuur / stal. Vriendin wil iig wat kippen en geiten. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 16-05-2011 12:44] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ah tof, is ook wel gezellig. Zou er dan ook een stuisvogel, lama en een walibi bij doen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Holten is leuk wonen, vrienden van mijn ouders wonen vlak onder de Holterberg. I am the 1%. |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |