![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jammer dat ik niet weet hoe je er uit ziet. ![]() |
|
Hij is de vervelende man die met zijn camera op je voeten gaat staan om een mooi plaatje te schieten. ![]() |
|
quote:Daar waren er meerdere van. Niet mijn voeten welliswaar maar ik herkende de intentie. ![]() |
|
quote:Dat krijg je met dat female fronted gedoe, veel meer fotograven. ![]() |
|
quote:Het aantal camera's was inderdaad opvallend. Maar ik moet zeggen dat het muzikaal gezien erg ok was. Alleen Midnatsol was was matig, de rest was tof of goed maar niet mijn smaak. ![]() |
|
quote:Was de zangeres wel lekker? Dat compenseert. ![]() |
|
quote: Ongeschoren, 2 cameras, Leaves' Eyes "En saga i Belgica" shirt. Tevens bierdrinkend en rokend. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
quote:Mja, niet helemaal mijn type. Liv is vele malen leuker. Uitstraling is belangrijk. ![]() ![]() |
|
quote:Nope, rinkelt geen bel... ![]() |
|
quote:Ik vind Liv niet zo. 1 keer gezien en niet zo onder de indruk, al was het ook niet slecht. edit: ook nog eens met Theatre of tragedy gezien, maar daar staat mij niet echt meer iets van bij. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 23-04-2011 3:59] ![]() |
|
Liv kan vooral goed zingen, heeft de juiste uittraling, en is gewoon een heel lief persoon. ![]() |
|
quote: ![]() [/zachteG] ![]() |
|
Nope... ![]() ![]() |
|
quote:zie edit. Als je de muziek niet leuk vindt, komt de klik er ook niet. Het ligt aan mij, ik weet het. ![]() |
|
Eier gekoch "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Twee nieuwe rtw shirtjes ![]() I am the 1%. ![]() |
|
nieuwe Pentagram besteld in the name of the Rose ![]() |
|
Eindelijk een nieuwe laptop!!!! ![]() ![]() |
|
Steak Number Eight - All is Chaos kleedje zwarte boxerstrings zwart topje met spaghettibandjes roze glitternagellak voor mijn dochter ![]() |
|
Klein stapeltje films. ![]() |
|
Gisteren op Nepherex: Bier en een hot dog ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
quote: En een visvergunning? spelfout weggehaald... ![]() |
|
Illegaal vissen is leuker joh! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |