|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik haat pink floyd met een passie. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Nee. Ondanks al mijn pogingen heb ik de simpele zielen op Roadburn niet aan de VT gekregen.. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Hehe ik zeg niet dat zoiets altijd werkt, maar heb gewoon zelf vaak genoeg gemerkt dat 'radio/top 40 volk' bepaalde muziek ineens wél tof gaat vinden puur en alleen omdat ze het vaak op de radio voorbij hebben horen komen. Just wondering, dus. Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Jawel, het zou pas commercieel zijn als ze precies hetzelfde zouden doen wat al bewezen de kassa zou doen rinkelen. Wellicht bedoel je dat het commercieel klinkt, ook daar moet ik het mee oneens zijn.. heb je het dubbelalbum wel eens gehoord vraag ik me af, of enkel de "hits" ervan? Ik vind jou aangebrachte titels Meddle en WYWH veel beter in het gehoor van de massa liggen, echt! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Je kan ook een commercieel hitconcept uitdenken en dat uitbrengen. Hits zijn bewust te maken. Ik heb het album indd niet integraal beluisterd. Ik hekel wat ik ervan ken te erg om er voor te gaan zitten. Ik irriteer me al meer dan vaak genoen. *boos* WYWH is indd ook zeer gemakkelijk. Er stond ook 'desnoods'. Maar WYWH heeft een bepaalde psychedelische vibe die mij trekt. Over Meddle ben ik het toch met je oneens. Meddele heeft nog een relatief, in vergelijk met The Wall en WYWH, rauwe productie ende sound. En een nummer als 'Echoes', waar voor mij Meddle op draait, is een zit die geen top-40 materiaal is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
ff naar PF topic gegaan. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Een zwarte gameboy met opbergdoos en 2 games voor 5 euro. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Een shitload planten en potten. Zowel voor binnen als buiten. Met dank aan Amarantha voor de groene ondersteuning. |
|
Dadels Douchegordijn |
|
quote:Graag gedaan! Hoewel het was meer zwarte ondersteuning als ik nu naar mijn nagels kijk No regrets and no remorse... |
|
Hehe, bij mij valt het mee. Maar ik heb dan ook vooral gekeken. |
|
quote:Met... leuke beestjes? |
|
Met boten. |
|
Hmm, afknapper. Of hebben de boten gezichtjes? |
|
Het is een tijdelijke, ik wil eigenlijk de gene die ik vroeger altijd had. Met allemaal beestjes in allerlei kleuren. |
|
cd's. bub |
|
op Nepherex: Bij de Canibalfrituur: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
paashazen [/zachteG] |
|
quote: Nu pas? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ze zijn nu overal lekker goedkoop. |
|
Dan hoeven ze volgend jaar ook niet zo vroeg meer in de schappen, als ze toch niet op komen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Cd's: Judas Iscariot - The cold earth slept below Dawn - Naer solen gar niber for evogher Nazxul - Totem Black Widow - Sacrifice Gorgasm - Orgy of murder Vomitory - Opus mortis VIII Sonne Adam - Transformation Primordial - Redemption at the puritans hand Benighted - Asylum cave T-shirts: Antropomorphia Chunks of meat shirt Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote:ja . Heb met de pasen geen gehad. [/zachteG] |
|
quote: Die + Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |