|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hij heeft het nergens over de inboedel. |
|
quote: Spul gaat er allemaal uit uiteraard. Que meubels ga ik ook niet al te gek doen, gewoon dat wat nodig is is genoeg. Grootste deel zal vooral bestaan uit de meubels die ik nu in mijn flatje heb staan. In de loop van de jaren zal er dan genoeg bijkomen, dingen die ik echt mooi vind en niet hoef te kopen omdat de boel nu ook in een keer vol moet staan. Wel komen er zeker meer planten in te staan dan wat er nu staat. |
|
quote: Kolere, daar kom ik semi-regelmatig met de fiets langs. Goed bezig kerel. Waarschuwing: Je zit wel vlakbij een terrein van het wachttoren genootschap (lees: Jehova's getuigen). 'tis dat je het weet. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote:WOOOOOOOW FUCKING VET HUIS! Wait, whut? Extreem groot zwembad in de kelder en een tennisbaan?!!!1!111 [/zachteG] |
|
Ik krijg er een beetje een The Shining gevoel bij hehe Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Holy shit, respect! Daar zou ik me ook wel kunnen vermaken! spelfout weggehaald... |
|
bub |
|
quote: Dikke vette wow! Ik vind het erg lelijk, wat ik zie, maar wat een heerlijke hoeveelheid ruimte. En de buitenkant van het pand is wel mooi. En je kan de rest van je leven de boel moderniseren, opstrakken, whatever (beetje stukwerk hier en daar om mooie strakke witte muren te maken, zwembad muren witten, etc.). Of je bent een blekkie en je laat alles zoals het is en waant je in vervlogen tijden. Proficiat in elk geval, heel tof! Ja hoor... |
|
Nice man!! |
|
Jeff Buckley - Live A L'Olympia Jeff Buckley - Live At Sin-E Jeff Buckley - Sketches For My Sweetheart The Drunk Cro-Mags - Hard Times In An Age Of Quarrel Spin Doctors - Pocket Full Of Kryptonite Ennem, ten overvloede @ Nebelwerfer: vet huis! [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 12-05-2011 17:14] |
|
Super gaaf huis! Van harte, Mr N ook van harte.. Lukt niet om een foto van mijn nieuwe tat te uppen.. |
|
Voila. |
|
Bwahahaha, thnx! |
|
Scharrelkip Twee stukken ganzenbortst kilo zwezerik Proefsteje 'The Wild Geese' Zuidam Dutch Rye Sheep Dip Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Leuke (lekkere) aankopen. Ik wil ook zwezerik proberen. |
|
quote:Zaterdag tijd? Gaan whisky proeven (met o.a. Armand en Thomas (WitTR en Aurora Infernalis)). Dan maak ik't. Is alleen wel een proefavond met staartje (zuipen) en je moet een fles single malt meenemen. Is trouwens niet bij mij thuis, maar bij Thomas. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Tof, helaas heb ik zondagochtend familieverplichtingen dus dat wordt hem deze keer denk ik niet. |
|
quote:En, welke flessen komen er op tafel? [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 12-05-2011 19:29] |
|
quote:Van mijn kant iig de BenRiach Peated. En ik neem de Sheep Dip mee. Een vatted; maar wel van wat zeer interessante whiskies (o.a. Coal Ila, Talisker en Glenmorangie). Wat de rest meeneemt weet ik niet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ok, verrassing dus. Veel plezier in ieder geval. |
|
Dank je, zal wel lukken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Gelimiteerd tot 1000 stuks (vinyl versie) en ik heb nummertje: 746 Singeltje is overigens to koop bij bol.com linkje Op de link geeft hij aan dat dit een 12" is maar het is dus een 7". De cd versie verkopen ze daar dan weer niet! bub |
|
2x kobalt blauwe gourami 2x tandkarper Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Ook inrichting is gaaf! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |