![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zo halve liters, peuk erbij, op een bankje in het park gaan hangen en mensen lastig vallen. ![]() |
|
Niks peuk, joint en een slecht afgerichte hond en gaan! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: ziet er verschrikkelijk uit ![]() signature ![]() |
|
quote: Kijk, jij bent beter op de hoogte. ![]() |
|
quote: Zo erg is het ook weer niet, maar ik ga er denk ik niet van drinken ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: Beck's is ook wat te upper-class, overigens. En ipv joints is eigenlijk shaq misschien wel kanslozer. Dus. Als je maar vaak genoeg in een park / bij een station hangt krijg je de types wel door hoor ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 24-03-2011 18:57] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: avondje Antifa? signature ![]() |
|
quote: avondje Gilera. ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Ja, da's inderdaad meer de antifa-stijl. Ik heb hem nu wat gespind naar een algemene hangoudere. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
was Gilera? en ja, hangen is cooler dan zitten! signature ![]() |
|
Bijna belastingteruggave... ![]() Dus mooi moment voor de cv-ketel om vervangen te worden... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: quote: Inderdaad geen peuk, ik heb drie dagen geleden mijn - voorlopig - laatste ff uitgedrukt. Jointje overigens ook niet, wiet vind ik helemaal niks ![]() Voorlopig even op de gelegenheidsrokerstoer! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Even met een dikke baard naar de supermarkt gegaan om scheermesjes te kopen, natuurlijk wel zo onopvallend mogelijk gedaan. ![]() |
|
quote: Oplichterij, dat is het. Gister ook nieuwe mesjes gehaald, kon € 12,50 aftikken voor vier van die opzetstukjes. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: ebay? seriously. [/zachteG] ![]() |
|
quote: Hier wegwerpzooi op moment, lekker bloeden. ![]() |
|
12,50 voor 4 mesjes ja. Maar goed, ik doe anderhalve maand met een mesje of zo. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() + slijpsteen = set for life! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: Ik was mijn scheermes vergeten op reis, godverdomme hey die wegwerpmesjes zijn écht klote ![]() I am the 1%. ![]() |
|
quote: Hehe ik doe al meer dan een jaar met 10 van die goedkoopste mesjes. Gezicht nat maken mesje nat maken en scheren maar. En dan af en toe met een oude tandenborstel het mesje schoonmaken. Werkt perfect! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik doe al 14 jaar met een Philips scheerapparaat die ik ooit gekregen heb voor m'n verjaardag. Nog nooit de mesjes vervangen en scheert nog steeds perfect. :') Je moeder. ![]() |
|
Visitekaartjes, jezus wat zijn 250 er veel. Maarja je kon niet minder aanklikken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Shit is toch voor kratiz, of niet? Ik heb ook een scheerapparaat, alleen voor het precisiewerk moet ik even met een handscheermesje aan de gang, en ja, die wegwerpzooi, dat is voor armoedzaaiers. Volgende keer ff op eBay scoren die rotzooi ja, ik zag al acht van die units voor minder dan ik voor vier van die krengen heb betaald. De industrie, het kapitalisme, het systeem en ZOG, zulk soort dingen.. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote:Staat er wel de juiste tekst? Een maat van mij heeft Dr voor zijn naam staan, omdat dat ook op die van zijn vader stond. OT: Burzum - Fallen [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 25-03-2011 0:01] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |