|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nieuw model iPod? |
|
Dan hattie wel iCandy geheten, toch? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
:') |
|
Mijn ouders hadden ook ooit een Candy wasmachine. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Of de goede ervaringen uiteraard. huhuhuh! OT: boibeater en partypants [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 04-06-2011 17:18] Subtiel kamerolifantje |
|
Ach, ik haal meestal een goedkoper apparaat die tussen 5 en 10 jaar meegaat. Voor de prijs van een Miele kan ik 4 a 5 goedkope halen. Deze is iig heerlijk stil (Staat in de keuken) 1400 toeren, wat weer scheelt in de tijd dat de droger aanstaat, en heeft een geniaal grote vulopening. Energieklasse A+. Die laatste 2 waren zowieso een eis bij de aanschaf. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote::') |
|
(': Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: quote:een wat? OT: een AG zonnebril Hugo Boss Essence de Femme 2 maaltijden van de traiteur: gegrilde kip met room-pesto(?) saus, rösti, appeltjessalade en tomaten/komkommer/artisjokken/olijven salade [/zachteG] |
|
quote: Pilotenbril ala Aggie? quote: Essentie van de vrouw, die heb jij toch helemaal niet nodig? |
|
quote: Klopt, die is zo al ruim voldoende aanwezig. Ijsje voor mezelf Ijsje voor mijn neefje Bakje inktvisringen voor mezelf Bakje kibbeling voor mijn neefje 1x coca cola zero voor mezelf 1x coca cola voor mijn neefje 5x lekkerbekje voor het thuisfront. |
|
quote: Inderdaad, het was een kut apparaat. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Die aardbeien had je wel van mij kunnen krijgen. Net een emmer vol afgeplukt... No regrets and no remorse... |
|
Volgende keer? |
|
In het kader van Deutschland über alles: een 2ehands fiets en Old Amsterdam Krombacher Weizen Afwasmiddel Tomaten, aubergines, gekke vruchten waarvan ik de naam niet weet maar die schijnbaar ook in Pakistan voorkomen Externe HDD Broek, comfort fit, vervaagd lichtblauw spijker Overhemd, zwart met witte/grijze strepen T-shirt, olijfgroen (Fuck the future like there's no tomorrow :')) Wifebeater, zwart 2 douchebag shirts met knoopjes, grijzig en wit douchebag longsleeve met knoopjes, grijzige en witte streepjes door elkaar gefrummeld Latte machiato Gevonden: nep Armani-zonnebril Achieved: decadentie! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Prima! [Dit bericht is gewijzigd door Amarantha op 04-06-2011 19:49] No regrets and no remorse... |
|
Go girl! @ Aggie [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 04-06-2011 19:50] |
|
quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 04-06-2011 19:53] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Vroeger, toen we nog vlakbij de Duitse grens woonden ... ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Een roze Bobble. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Een met batterijen of gewoon oldskool handbediend. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
:') |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |