|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als het even zou kunnen ging ik dan toch voor zo'n kleine automatische grasmaaier in plaats van zo'n lomp ding. OT |
|
Ah, jodhpurs, nice. Gisteren: - WD40 - Inbussleutelsetje - Injectiereiniger - Custardcakejes - Boek besteld voor pa [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 17-05-2011 11:37] Verrassend triviaal |
|
quote: Ah die term kende ik niet, goed om te weten. Ken ze wel als Chelsea of dealer boots. |
|
quote: Zo'n kleinere hebben m'n ouwelui ook staan. In mijn jeugd dus al genoeg tijd verspeelt aan uren grasmaaien op de vrije zaterdag. Aangezien er nog geen kleine Nebelwerfers in de planning staan moet ik dat gras zelf maaien en dus moet dat zo snel mogelijk gebeurd zijn. |
|
Nee automatische, zo'n robot die het zelf doet de hele dag door, en die zichzelf oplaad. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Haha mooi ding inderdaad, maar dan toch liever een paar geiten of dergelijke in de tuin. Zit er ook aan te denken om een kleine veestapel in plaats van een groentetuin te houden om zo elke jaar voor het barbeque vlees te zorgen, Maar ben bang dat ik die beesten op den duur toch te gaaf ga vinden om ze te slachten. |
|
ach dan is het toch ook leuk, T wordt een stuk wilder en je moet af en toe wat brandnetels en distels weghalen. Maar dat is natuurlijk wel wat echter dan zo'n homofiel gladgestreken voetbalveldje waar je nog meer werk aan hebt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Want mijn oude was echt te deaud (hing aan elkaar van citadel superglue, voor de n3rds onder ons) Black seeds of bunny! |
|
ooh, citadel superglue. Zeg dat dan! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Zeg we hebben het hier wel over het vloeibare equivalent van ducttape ja, dus even vriendelijk doen tegen de Citadel superglue Black seeds of bunny! |
|
afgelopen weekend gekocht in een Vlaams tankstation: - six pack vedette blond - six pack Desperados - nieuwe cd van Rhianna Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2444915?hl=duct IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
2 paar sneakers, hoge grijs/roze en lage zwart/paars van de sportieve haan Geurtje Adidas Thee vanille en appel Nagellak Cadeautje voor vriendin I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Je moet ook geen citadel superglue gebruiken. Zap-A-Gap is veel beter. |
|
Oh ja, OT: Een krat HJ. Jeuh... |
|
Om mijn inner nerd weer een beetje tegemoet te komen: Life doesn't get much better than this! |
|
Dat lijkt op de triforce uit Zelda... Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Het werkte perfect hoor... superglue smelt het plastic immers zowat samen... Het enige dat ie echt niet trekt zijn mn penitent engines, maar die zijn dan ook topheavy en hebben echt maar mini pivotpoints, dus daar moet ik toch es wat anders op vinden. Hoe werkt zap-a-gap op tin? Black seeds of bunny! |
|
Shining - VII - Född Förlorare Lifelover - Sjukdom Altar Of Plagues - Mammal Impaled Nazarene - Road To The Octagon |
|
cd versie bub |
|
De rechter, op maat. |
|
cool Rotot, een jasje van de corduroy koning anyway: gekocht, de laatste Solstafir en Killing Joke op vinyl... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Elpee... bub |
|
quote: Sterker nog, dat is het ook. Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |