![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Knul, aan je undersign te zien ga je zo ongeveer naar iedere roze mars die dit jaar georganiseerd wordt. Niets mis mee, maar ga nou niet ontkennen van de herenliefde te zijn. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
![]() OT: Gevriesdroogde meelwormen en wat recepten om ze in te verwerken. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Een shitload lenzenvloeistof. ![]() |
|
Nader Sadek - In the flesh Abysmal Darkening - No light behind Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
Zomer/Lente jack Topje Voedsel ![]() |
|
Blindead - affliction XXIX II MXMVI bruce lamont - feral songs for the epic deciline A forest of stars - The Corpse of Rebirth A forest of stars - Opportunistic Thieves of Spring Wormrot - dirge aj moe kakken moej kakken ![]() |
|
wukeen van de forests vindjet beste? signature ![]() |
|
quote: weet nog niet, heb nog maar 1 beluisterd aj moe kakken moej kakken ![]() |
|
quote: Wel gegeten, lekker ja, maar die waren nog best aan de prijs verder. Even gelaten voor wat het is, als 'koken met insecten' bevalt dan komt dat er vast wel van. Schijnen hele webshops voor te zijn... ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: Haha! Jij bent in de reclame getrapt dus ![]() ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
![]() bub ![]() |
|
quote: ik wed dat half amerika in die reclame getrapt is. hier verkopen ze nu ook wegwerphanddoekjes voor na het handenwassen. edit: http://www.kleenex.com/HandTowels/ [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 30-05-2011 9:58] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
![]() 10"+12"+14"+16" Evans EC2 SST drumvellen Tama double braced boomstand Wuhan 16" China Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Gisteren bij t concert de nieuwste Kampfar (Mare) aangeschaft ![]() ![]() |
|
Deze: ![]() Deze: ![]() En nog een zwart hemdje met wat kant bovenaan. ![]() Edit: En nog mascara, oogpotlood en dagcrème. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 30-05-2011 19:18] We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
quote: We hebben hier de kloon gekocht, dat originele ding heeft navulcartridges, zeg maar. In deze kan je welke zeep dan ook doen, stuk voordeliger. Over het algemeen zijn m'n handen vies als ik ze ga wassen. Met de handen in het gehakt gezeten ofzo. Dan heb ik geen zin om met die gore handen het pompje aan te raken en daarna weer en daarna weer en... Snappie? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 30-05-2011 20:12] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Hoezo? Zombies hebben daar toch ook geen probleem mee? ![]() |
|
![]() Scheelt een boel schoonmaken. Geen vieze vlees- of andere bacterieën op ons pompje! ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
Wel op mijn pompje. ![]() ![]() |
|
Daar heb ik dan weer geen last van. ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
Ik neem hem volgende keer als we elkaar zien wel mee voor jullie. ![]() ![]() |
|
![]() ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
Ja nou, dan is het hele effect weg! ![]() Misschien dat Wim mijn pompje wel even aan wil raken. Kan hij zijn eigen meenemen om daarna aan te zitten. ![]() ![]() |
|
![]() ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |