|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: WTF? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
La gente esta muy loca! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Twee keer rond, komend weekend waarschijnlijk aan de derde keer beginnen en daadwerkelijk deze box uit de folie halen. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Wat? Denk je dat ze niet bestaan of ben je alleen bekend met de Engelse term 'zipped hoodie'? (of nog iets anders dat bij mij niet opkomt...) |
|
Twee kaartjes voor de Bospop-zondag en seizoen twee van True Blood op Blu-ray. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Vlees, zoute drop en twee nieuwe tafelkleden. Op de merkt. Oja, en drie Hollandse nieuwe. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zojuist besteld en hopelijk binnenkort binnen: |
|
Wat is dat voor muziek? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
A Place To Bury Strangers - Exploding Head CD Eternal Tapestry - Beyond The 4th Door LP Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: goatgrind? beetje flauwe band, maar ik zie de humor er wel van in: http://www.myspace.com/milkingthegoatmachine |
|
quote: Heb jij tijd teveel In seizoen 2 komt al snel de oplossing van het raadsel, wie Laura Palmer heeft vermoord 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Daar moet ene JMK de CD-versie eens van bestellen! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Inderdaad geen slecht plan, machtig plaatje is het! Ik moest 'm per sé op vinyl hebben omdat ik de overige drie albums niet al te lang geleden ook al op vinyl gescoord heb. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:Tja, je kent het vinylverhaal hier. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 04-07-2011 13:01] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Juist, daarnaast had ik begrepen dat deze ook nog eens in een cellofaantje komt. Jij spaarde toch cellofaan? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:Doet het goed op Ebay. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
The Stills-Young Band - Long May You Run: Neil Young - Harvest: Neil Young - Comes A Time: Vinyl, in nette staat en zonder krassen. Schade 15 euro. Slaapbankje voor mijn 'Bus naar Camper projectje'. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
The Exalted Piledriver Night Of The Unpolished Turd CD Anvil The Story Of Anvil DVD Anvil Metal On Metal CD Assassin Chronicles Of Resistance CD |
|
CD's: - Ghostface Killah - Ghostdini: Wizard of Poetry - Hardcore Superstar - Beg For It - T.I. - T.I. vs T.I.P. |
|
Eristoff 4x pauper energy drink Dio - lock up the wolves LP mint bitches what?!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Nee, dat tweede. Een vest heeft toch geen capuchon? Ik denk bij het woord vest aan... een vest. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
'n Sony receiver voor op mijn "kantoorkamer". Schade 50 eurie, wel een goed geluid. Boeiender |
|
quote: Volgens mij kan een vest net zo goed een capuchon hebben, net zo goed als een trui een capuchon kan hebben. Ik heb ook een vest van Callenish Circle zonder capuchon, noem je dat dan wel zo? En hoe noem jij een 'zipped hoodie' dan in normaal Nederlands? Anyway, je weet nu wat ik bedoel |
|
Een Waterman convertor en een pot inkt - in erg licht blauw I am the 1%. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |