![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Birds of Passage - Withou the World http://www.denovali.com/birdsofpassage/ ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Ik moet ook maar eens meer van Denovali gaan opzoeken/kopen. ![]() |
|
Bikini Kaartjes voor reptielenzoo Kibbeling + Hollandse nieuwe ![]() |
|
Darkness - Conclusion & Revival LP Overkill - I Hear Black LP Saxon - Forever Free LP UDO - Mand And Machine LP Rock Hard CoverMania (boek) Verder: veel bier, nackensteaks en lahmacuns... ![]() Bareuh... ![]() |
|
quote:Die waren vorig jaar op Rock Hard ook echt prima te eten ja ![]() |
|
quote:Oh ja, die ook nog! Alleen had ik er maar eentje. ![]() |
|
Lading hout, kast bouwen. ![]() |
|
quote: Wat voor hout? MDF, multiplex, 'gelijmde plankjes'? ![]() ![]() |
|
Hehehe buren voor het frame, en MDF okm het te bekleden. Kast is overigens een wat groot woord, wil de verwarmingsbuizen wegwerken en daarmee een aantal schappen maken. Eens zien of het wat word. ![]() |
|
![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Ah op zo'n fiets, ik houd er juist wel van als alle kabels en buizen in een huis zichtbaar zijn. ![]() ![]() |
|
Op vinyl: Avantasia - The Scarecrow Edguy - Mandrake King Diamond - Give Me Your Soul... Please "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Nee? http://www.bol.com/nl/p/muziek/black-masses/1000004010632453/index.html ![]() OT: tandpasta, twintig kilo kippenvoer en twaalf blikken Grolsch. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
yeah, geniale aanbeiding.... hij was steeds 9 piek, kennelijk zagen ze meer mensen dta ding bestellen, dus hebben ze de prijs weer omhoog gedaan! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Besteld: Alestorm - Back Through Time Nader Sadek - In The Flesh Origin - Entity Pestilence - Doctrine Zoroaster - Matador ![]() |
|
Earth - Angels of Darkness - Demons of Light I DLP - € 17,99 Earth - A Bureaucratic Desire For Extra-Capsular Extraction DLP - € 12,99 Verzendkosten: € 1,95 Ja, dat Bol.com is zo nu en dan láng niet gek! Laatst ook al de Electric Wizard - Black Masses DLP gescoord voor € 9,99 (die inmiddels weer doodleuk 38 euro kost). Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: Meld dat voortaan even, yeah? ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: Sorry man. ![]() Troostprijsje: Die Earth - A Bureaucratic Desire.. DLP voor € 12,99, dat lijkt mij ook een aanbiedinkje die spoedig weer ingetrokken wordt. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Ja wat is deze, eigenlijk? Niets nieuws toch, of zijn het nieuwe opnames e.d.? Sowieso even geen geld over voor platen... You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: Compilatie van ouder werk. Ik ken alleen de "Sunn Amps And Smashed Guitars"-tracks die erop staan, daarvan vind ik de helft wel tof. Ik had zoiets van "Het is me hoofdzakelijk te doen om die Angels.. DLP, voor dat kleine meerprijsje én de geringe verzendkosten scoor ik die andere ook nog wel". Meer info over die release staat hier: http://www.southernlord.com/press/earthbureaucratic/ Enne, ja, ik zou ook wel even wat rustiger aan mogen doen, zéér herkenbaar. ![]() Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
OOOOH JA GEKREGEN GOD DETHRONED DIE LAATSTE OP GEEL VINYL BITCHES IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Mijn nieuwe wagentje ![]() ![]() If you notice this notice you will notice this notice wasn't worth noticing.... ![]() |
|
Niet best. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |