![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Vanmiddag al een beetje de boel herverkend, en ook naar locatie Es gegaan. Aquarium met soepschildpadden én loslopende pinguins. ![]() Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Vooral die pinguins zijn krieg. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Kaartjes voor een voorstelling van Bert Visscher. Als cadeautje, uiteraard. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote:Dat mag ik hopen, ja. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
![]() ![]() aj moe kakken moej kakken ![]() |
|
Nou blijft de vraag hoe degene die dat andere kaartje krijgt gaat reageren. ![]() ![]() |
|
Die waren aan het jammeren dat het ze niet was gelukt kaartjes voor in een andere schouwburg te bemachtigen, dus ik vermoed dat ik niet meer stuk kan. ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Een USB-stick. Mijn vorige ben ik kwijt geraakt. ![]() |
|
Oh, en ook nog melatonine en sriracha chilisaus. ![]() |
|
![]() De rode versie ![]() |
|
Licht grijze strakke broek ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Die stond hem goed, Nostradamus ![]() ![]() |
|
@Nix, Jaja, lichtgrijs. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Bushnell LASER BORESIGHTER Bore Sighter Shotgun Rifle Handy tool for zeroing your scope ![]() German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 ![]() |
|
quote: Zit je nou met jezelf te praten? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
lp's van Mahler, revival jassband, the Goldengate quartet, Telemann, Dvořák en nog een verzamel lp met vogel geluiden. ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Mar de Grises - Streams Inwards CD Ok, geruild. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: Foto ![]() ![]() |
|
![]() bub ![]() |
|
![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Owl pocket watch Schoenen ![]() |
|
![]() |
|
Pungent Stench - For god your soul...for me your flesh Vomitory - Raped in their own blood Katharsis - Kruzifixxion Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |