|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een mp4 spelertje Chilipeper flakes Rozemarijn IJsje Een riem voor meneer Boodschappen |
|
Een lekkere 'bankhang-jurk'. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
met inhoud? |
|
quote:Nee, zij zat er niet bij... of moet ik 'in' zeggen? Misschien maar goed ook. Want samen in de jurk zou nooit passen. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Vandaag in a'dam: - pizza slice pepperoni van new york pizza - medium hotdog zuurkool mosterd ketchup op de dam - bamiblok kip van de febo - cheeseburger van smullers En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Die burger moet wel zó vies zijn geweest. O ja, heb ook nog eten gekocht daar. (pizza slice en dumplings ) We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Ja, ik spuugde de eerste hap gewoon uit. Echt zo'n waardeloze fabrieksburger, bleh! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
A New Dawn - Seven faces of truth Warclash - Diversity A New Dawn - Unplugged: Live at T.N.T. Radio (limited edition DVD, no 26 of 100) Superman IV: The quest for peace (deluxe edition) Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote:Snoei en snoeiharde plaat. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Zal wel meevallen. Als het nou bakeliet was, maar gewoon vinyl... |
|
muziek van oa: Bizet, Scarlatti, Bach, Janáček, Mozart, Korsakov, Mussorgsky, Kodály. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
It's pretty obscure, you probably haven't heard of it. |
|
Een kipburger bij Smullers. En een gehaktstaaf. En bij de snackbar hier om de hoek nog een soft-ijsje. En één voor de vrouw maar dan met spikkel-dip-dinges. En een pakje shag. En nog wat van die zurige dino snoepjes voor de vrouw. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
cds ulver - wars of the roses fen - epoch sun of the blind - skullreader god is an astronaut - age of the fifth sun woe - quietly undramatically hellfueled - memories in black films the graves mutant girls squad aj moe kakken moej kakken |
|
quote: Beetje onbelicht schijfje, dat. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: zeg wel . weer een leuke ontdekking , wat ik de laatste tijd veel heb aj moe kakken moej kakken |
|
Urfaust shirtje. Kan ik tenminste blenden met de massa op Roadburn komend jaar. You have time. You are doing fine. |
|
veel bier. loempia's \\\ dat was het wel/ IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
In de bestelling: Herder - Herder 12" Peste Noire - L'Ordure à l'état Pur Genocide Organ - :Under Kontrakt: Altar of Plagues - Mammal Storm of Light, A - As The Valley Of Death Becomes Us, Our Silver Memories Fade Epheles - Je Suis Autrefois Ankrismah - Dive in the Abyss Todesweihe - Necronomicon ex Mortis Battle Dagorath - Ancient wraith Bohren And Der Club Of Gore - Beileid Dinner Auf Uranos - 50 sommer 50 winter Fistula - Goat Funerary Bell - Coven Marduk - Iron dawn Samsara Blues Experiment - Long distance trip Spindrift - Legend of god's gun Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Heb je al wat gehoord van die nieuwe Bohren? |
|
quote:Ik ben niet zo bekend met 'Bohren..', maar van dit album ik wat weken geleden wat voorbij horen komen en dat beviel mij goed. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
DIN frame + montagerail besteld bij de Fordgarage voor mijn autoradio. Ford werkt met een montagerailsysteem. Best irritant, want ze zijn niet online te verkrijgen en met alleen een standaardframe blijft ie aan de achterkant niet hangen. Grr! Verrassend triviaal |
|
Frikandel met Pluche schildpadknuffel Jaarabonnement Noorder Dierenpark Emmen Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: blijkt geen enkele direct leverbaar te zijn. GRMBL IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |