|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ha ha, verbaast me inderdaad niets. Ik verwacht dat Irritante Klootzak 'm ook wel in de kast heeft staan. Ja hoor... |
|
quote: Eerlijkheidshalve moet ik inderdaad bekennen dat het feminisme nu niet direct een onderwerp is wat mij zeer veel interesseert. Ik heb onderhand wel het een en ander van Butler moeten lezen voor de studie, zowel over feminisme / gender als over taalperformativiteit, stukken uit "Burning Acts, Injurious Speech", "Bodies That Matter" en "Gender Trouble". Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ze komt voor in m'n scriptie (MacKinnon). I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik heb hier inderdaad weleens iets van die strekking voorbij zien komen in de afgelopen maanden. BA- of MA-scriptie? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
BA I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
My Dying Bride - Evinta (2cd) |
|
Blut Aus Nord - Ultima Thulée Gojira - Terra Incognita Gojira - The Link Gojira - From Mars To Sirius Gojira - The Way of All Flesh Kampfar - Mare t-shirt Faustian Spirit of the Earth |
|
Fujifilm FinePix F70EXR Alleen ligt hij bij de buren aangezien ik niet thuis was toen de postbode kwam. Helaas zijn de buren nog steeds niet thuis. [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 10-06-2011 21:28] bub |
|
Deicide To Hell With God CD Holy Moses Agony Of Death CD Mötley Crüe Too Fast For Love CD Prostitute Disfigurement Left In Grisly Fashion CD Mötley Crüe Dr. Feelgood CD Mucky Pup Five Guys In A Really Hot Garage CD Mötley Crüe Greatest Hits CD Mötley Crüe Theatre Of Pain CD Solitude Aeturnus Through The Darkest Hour CD Solitude Aeturnus Downfall CD Tankard Chemical Invasion LP Sacrilege B.C. Too Cool To Pray LP |
|
Kom maar op, zomer! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
En bedankt Wim. Dat is nog erger dan een nieuwe zonnebril aanschaffen. |
|
quote: Jazeker, die plaat heb ik ook in mijn bezit.... en ff ontopic: vandaag gekocht: - Electric Wizard - Black Masses (lp is nu 9 piek bij bol.com!) - een gemummificeerd varkentje in een stolp... dat staat zo knus in de boeken / platenkast Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Dat wil ik ook, maar dan met een negerkindje! spelfout weggehaald... |
|
die hadden ze ook,maar die stonk me teveel... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
spelfout weggehaald... |
|
Aderlating - spear of gold and seraphim bone part one anaal nathrakh - passion dark castle - surrender to all life beyond form gnaw their tongues - all the dread magnificense of pervercity krallice - diotima aj moe kakken moej kakken |
|
quote: Hoe dat zo? Net weer even op pad geweest. Van die aansluitdingen van een goed merk voor de tuinslang gekocht. 2 megaflessen sambal bij de paatselijke "allochtone" buurtsuper. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Een nieuwe achtergevel. Nou ja, alleen de voeg .. Ziet er weer puik uit. Kon bij de buren goed zien wat er gebeurt als je dat niet laat onderhouden: gevel was verticaal gescheurd van slaapkamerraam tot aan de tuindeuren, bij het herstel van het kozijn kwam de boel bijna naar beneden. Bij mij was het gelukkig nog lang niet zover, maar om te voorkomen dat ik elk jaar 'plekjes' laat bijwerken heb ik maar meteen van de hele gevel de voeg laten uithakken en vernieuwen. Kon nog relatief goedkoop ook omdat de steiger er toch al stond, en hoefde niet thuis te blijven wat ze konden gewoon door de tuin van de buren. |
|
Verstekzaag, want latten rechtafzagen met de hand is kut! |
|
quote:Zonnebril kopen -> Dagen erna slecht weer. Kun je nagaan wat er gebeurt als je een ijsblokjesmachine koopt. |
|
Weg Global Warming? |
|
Een shell van een M1 helm. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Kleding: Iron Maiden - Tour shirt (wit, comic cover) Oceans of Sadness - Metal Madness longsleeve CD: Oceans of Sadness - Between heaven, earth and beauty Oceans of Sadness - Send in the clowns Thurisaz - The Cimmerian years Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Ah, zo, ja. Maar ijsklontjes in je drinken is het hele jaar door lekker, daar heb je zo'n zon niet voor nodig. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |