![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Obscura - Omnivium Hate Eternal - Phoenix Amongst the ashes Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
![]() Vind ik ook niet ![]() |
|
Enslaved - Axioma Ethica Odini Shining - VII: Född Forlorare Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: ![]() Boris - Heavy Rocks Boris - Attention Please Necrophagia - Deathtrip 69 allen op cd en op vinyl: Arctic Monkeys - Suck it and see en ook nog iemand verlost van zijn Striborg - Southwest Passage onderzetter. ![]() ![]() |
|
quote:Ik ken het eigenlijk nog niet. Las de omschrijving, een nummer gecheckt op Youtube en toen maar wat bestelt. De collaboratie met Der Blutharsch staat hier ook in de bestelling. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Algor Mortis - Die Freiheit des Denkenden Geistes Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:De andere nummers van die plaat lijken op dat nummer wat jij gecheckt hebt. Finsternis is één heel lang nummer zo'n beetje. Goed optreden op Roadburn ook. ![]() |
|
quote:Toen stond ik met mijn True Blood Eric-dekbedovertrek bij Year of ni Light; Vampyr Soundtrack. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Het was pas echt hipster geweest als ze de soundtrack van Twilight hadden gespeeld. edit: en dan was ik zeker gaan kijken ook! Nu niet. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 08-06-2011 1:28] ![]() |
|
quote:Vampire Diaries, man! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Die ken ik niet. ![]() edit: Dat is een serie. Duurt te lang. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 08-06-2011 1:38] ![]() |
|
quote: Tsjek.. Gisteren even kort ge-experimenteerd, weinig tijd helaas. Snelheid scherpstellen en foto maken is prima. Inzoomen met de ring gaat vlekkeloos, daarna knop half indrukken, stelt direct scherp (en goed), doordrukken: foto is gemaakt ! Ook mooi: fotograferen in donker/schemering. Hij maakt vier opnames en kleit hier zelf in de EXR stand een prima foto van! Instellingen nog niet veel gedaan, zijn op twee manieren te bedienen, via wiel aan bovenzijde, of de knoppen aan de achterkant. Da's het volgende projectje, kijken hoe dit allemaal gaat. Reageert overal vrij snel op, en idd, inzoomen met ring ipv motortje is tien keer beter. Voor de lens kan idd een filtertje geplaatst worden. Overige bevindingen volgen zsm ![]() Vind ik ook niet ![]() |
|
Kaartje voor Ufomammut @ Het Depot, Leuven, op 1 oktober ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
My Dying Bride - Evinta (2 cd) 2e hands vinyl...in uitstekende staat. Rainbow - Richie Blackmore's Rainbow Rainbow - On Stage dvd: ![]() ![]() bub ![]() |
|
![]() Een loopswitch van Carl Martin. En dit weekend: patchkabels (George L's, of Lava cables, ben er nog niet over uit), pedalenvoeding van Voodoolab, en nog wat fijne effecten. ![]() Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! ![]() |
|
quote: Die is gaaf! ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: En dat was me een partij kut! Wat de drukte betreft dan. Leuk, in dat gangetje achteraan hobbelen in de hoop een glimp op te vangen. ![]() Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Ford Mondeo station. spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Gelukkig konden we hardgaan in de kelder. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Stone Temple Pilots - Core ![]() ![]() ![]() |
|
Paar moeilijke winnaars op vinyl; ![]() Nooit van gehoord, maar fenomenale cover en back: ![]() ![]() Een van de beste covers aller tijden, en geniale muziek: ![]() Lang niet zo'n geniale hoes, maar wel dezelfde geniale muziek; ![]() En de 'find of the day': Truck Stop special, met o.a. Gerard de Vries (Teddybeer). FTW! ![]() Ja hoor... ![]() |
|
![]() ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Oei.. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote:Hulde, met name voor die laatste. Die heb ik zelf ook trouwens, maar dat zal je niet verbazen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |