|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Boeiender |
|
Chocolade. |
|
Nog maar eens besteld, maar dan ergens anders, aangezien die lui van Big Scary Monsters Records mijn cd niet willen leveren en niet reageren op mijn e-mails. |
|
Halve kilo aardbeien Elvive shampoo & conditioner Rijstwafels Tandpasta |
|
The Flight of Sleipnir - Essence of Nine (CD) En shirtje (L) |
|
Hoe is die nieuwe? Kon hem nog niet vinden. Rare borsten heeft de vrouw op het t-shirt. |
|
quote: Hij valt bij mij nog niet helemaal, maar het is wel een toffe plaat. Heeft echter nog wat luisterbeurten nodig. Ik kan hem ook niet vinden online trouwens, maar, uhm, stuur me een mail of bericht op last.fm als je interesse hebt. Die borsten zijn gewoon wat kleiner dan de megetieten die CD-hoes-mevrouwen normaal hebben. EDIT: Hij is wel iets minder stoner/doom en wat meer akoestisch/folky dus ik ben benieuwd wat jij er van gaat vinden. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 27-05-2011 20:55] |
|
Waxinelichtjes Een of ander plateau met koelelementen om bbq vlees op te leggen Automatische zeepdispenser En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Is dat niet onhandig? |
|
quote: Voor mij iig niet. Met m'n lichtelijke smetvrees. Hoef ik geen pompje meer aan te raken. En ik was m'n handen tig keer met eten maken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Die borsten zitten veel te hoog lijkt het. Er klopt iets niet. |
|
quote:Ahh, ik dacht dat dat ding telkens doorliep. |
|
Ach sjeezzz... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Mail terug. En mja, ik vind het nog wel kunnen. Vind haar wel iets hebben eigenlijk. |
|
een pgb-er IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Riot - Thundersteel In Solitude - In Solitude Beide op vinyl. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Asphyx - Asphyx Forbidden - Green Pungent Stench - Disgusting Gastric Live Stench Whiplash - Unborn Again Uiteraard op vinyl. Bareuh... |
|
Kratje Bavaria |
|
quote: Homo Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Kun je deze zwaar intellectuele reactie ook onderbouwen? |
|
Kweni, wat zou een homo kosten? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Moet je OWW eens vragen? [/ ] |
|
Endstille - Infektion 1813 Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:Die borstjes zijn gewoon nog fier jeugdelijk. Nog geen zwaartekracht. Wellicht moet je ze wat vaker irl inspecteren. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |