|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat laat je die schoenen dan? |
|
Die staan al op e-bay. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gaaf. "Shoes, never been used. Without cupboard." |
|
... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Unsane shirt |
|
automaten koffie heel veel IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Die kasten zijn ook ideaal voor bandshirts. Mijn buit van mijn trip naar Het Goed: Vinyl: Communards - Don't leave me this way 12" Jon and Vangelis - Short stories Ennio Morricone - Het gebeurde in het westen Sky - Sky 2 (2LP) Herman van Veen - Signalen CD: De Heideroosjes - Fifi Nirvana - About a girl (single) [Dit bericht is gewijzigd door ErikS op 08-07-2011 14:56] Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Ook ideaal voor bandshirts: Ja hoor... |
|
Ik heb een rode. Werkt goed idd. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ik heb daar een zolder voor. Mooi spul is dat, later liggen je shirts er nog steeds. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: |
|
Ghost - Opus Eponymous CD Kansas - The Ultimate Kansas 2CD |
|
Een PRS custom 24 Matteo Blue met Seymour Duncan SH-5 & SH2. Wat een feest! Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Mooie kleuren ook! |
|
quote: Jazeker, ik wilde hem altijd al graag in deze kleur, dus dat was wel zo fijn. Hij speelt ook erg fijn. Een combinatie van een Fender strat en een Gibson LP. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Vinyl: Tombs - Path to Totality Edwin Starr - War & Peace |
|
Maar dan een blauw logo ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Dat tientje had ik er wel voor over. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Boris Pasternak - Doctor Zhivago You have time. You are doing fine. |
|
Gospel of the Horns - A call to arms Gospel of the Horns - Sinners/Monuments of impurity Heretic - Gods over humans, slaves udner satan Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Sandwich toaster. |
|
quote: |
|
quote:En brood, kaas en ham. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |