|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
1ste seizoen aj moe kakken moej kakken |
|
Unearthly Trance - Lord Humanless Awakens / Summoning The Beast 7" |
|
quote: Hele toffe serie, alleen is seizoen 2 nooit op dvd verschenen en ook nooit helemaal uitgezonden ivm seriestop Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mijn 2de exemplaar Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
Welk merk/model is dat? You have time. You are doing fine. |
|
De Rab Summit 700, liep er gisteren toevallig tegen aan in Deventer nadat ik gestrand was ivm treinchaos. Geluk bij een ongeluk dus, want hij gaat uit de collectie en er ging 180 euro van af. |
|
shiiiit, kom je er als vlinder uit? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Jammer want is idd toffe serie . waarom zijn ze er wel mee gestopt ? aj moe kakken moej kakken |
|
Er keek geen hond blijkbaar Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Je gaat verkleed als processierups :') Against God and Government |
|
quote: Nette deal, veel plezier ermee! Ik heb zelf een Alpkit AlpineDream 900. Ook 1.6 kg, in ieder geval tot -15 zonder liner en kleding goed te doen. You have time. You are doing fine. |
|
bub |
|
The Shawshank redemption (blu-ray) Kaart voor Steve Hackett in Zoetermeer Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
voor 1 euro in carrefour aj moe kakken moej kakken |
|
Fringe seizoen 2 Predator 2 Hannibal Rising Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events; leukste rol Carrey ooit. Of wacht, enige leuke rol ooit. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
2 kaartjes voor transformers 3. En een parkeerkaart. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Draconian - A Rose For The Apocalypse Altar of Plagues - White Tomb Kvelertak - Kvelertak Faustian Spirit of the Earth |
|
Mn allereerstenste gitaar. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Zit ik ook over te denken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Met nadenken bereik je niets! Gewoon doen. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 02-07-2011 19:57] Subtiel kamerolifantje |
|
Herman Brusselmans - De man die werk vond (alweer) |
|
quote: Ja, maar ik weet nog niet zo goed wat ik precies wil hebben. En ik heb ook geen zin om erg veel geld uit te geven aan iets waarvan ik nog niet weet of ik het überhaupt wel leuk vind en er veel mee ga doen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Wat bedoel je met "weet nog niet zo goed wat ik precies wil hebben"? Bedoel je daarmee akoestisch/elektrisch of klassiek/western of merk? Ik heb een Gomez (akoestisch klassiek) gehaald voor 50,- wat voor mij prima is om te leren. Ken namelijk maar 2 akkoorden. Kon wel gelijk een dure supergitaar kopen maar ik wil eerst leren spelen zodat ik ook wat meer verstand van gitaren/sound/watikwil krijg. En het ALLERBELANGRIJKSTE, ze is ROZE. Subtiel kamerolifantje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |