|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Trouwens fucking zin in Suffocation. Vetste death metal liveband band op deze planeet by far. |
|
quote: |
|
Laatste keer dat ik Ruud zag, zei hij dat hij bezig was met het regelen van Terrorizer en Repulsion. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Heb ik al velen horen zeggen, ik moet die gasten echt eens live zien. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Hmmm, die nieuwe bands doen me niet zoveel. Zoals het er nu naar uitziet dus gewoon maar de zaterdag en de zondag gaan. |
|
quote: Meende dat je ook zoiets zei m.b.t. Nader Sadek, dus vergeef mij dat ik je niet echt geloofwaardig over vind komen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Terrorizer is ie al een paar jaar mee bezig, hoorde ik de vorige jaren ook al. Repulsion zou echt mega ruig zijn trouwens. Ik las wel op de website van de booking agency van Nader (weet even niet meer welke) dat hij binnenkort shows in Europa gaat doen dus wie weet... |
|
Toch al aardig wat 'must see' spul met Suffocation, Behemoth, Fleshgod Apocalypse, Origin, Psycroptic, Cattle Decapitation, Misery Index en Beneath The Massacre. Hopelijk overlapt het elkaar niet teveel... |
|
quote: Je vergeet de belangrijkste!!!! Gorguts Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote: Klopt, Ruud heeft mij verteld, dat hij bezig was met die bands te regelen. Dus het geeft geen garantie dat die bands ook uiteindelijk op Neurotic zullen spelen. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Ook ITE MISSA EST en ARKANAN (afgewisseld met Dictated) touren met origin/psycroptic/leng tch'e, maar geen idee of NDF ze ook gaat laten spelen [Dit bericht is gewijzigd door frontpage op 18-01-2012 21:13] |
|
Binnenkort laatste namen (paar grote namen nog en verder wat underground) en dan ook gelijk het speelschema, aldus de organisator op een ander forum. |
|
Vallenfyre zou ik wel erg fijn vinden www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: +1 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
en weer een lekkere toevoeging!! Vomitory |
|
Siked! Fijne band |
|
+ Prostitute Disfigurement |
|
Al vaak gezien, maar altijd wel goed |
|
Nice! 3 days ticket ook binnen inmiddels. Weet iemand nog een goedkoop hotel in de buurt van Tilburg? |
|
Gaaf! |
|
+ Benighted + Anaal Nathrakh + Dictated Wel weer lekkere namen maar ik heb van de line-up van dit jaar zo'n 80% al één of meerdere keren gezien. Hoop op nog wat spannende, exclusieve dingen |
|
Benighted, nice. |
|
quote: Idd. Een aantal grote en kleine namen die niet elk jaar ons land 2x aandoen zou wel ok zijn. Voor mij mag er dus nog wel wat meer old school death metal/grind komen. - Miasmal - Interment - Bloodbath - Demonical - Benediction - Human Mincer - Pentacle - enz. [Dit bericht is gewijzigd door vandaal op 26-01-2012 20:38] |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |