|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Ach, bij die tour had je vorig jaar Dying Fetus en die mogen ze gewoon wéér boeken |
|
Acheron en Morgoth www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Nou dat wordt een lang weekend een hotel in de buurt ben ik bang! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Er staat Beneath The Remains, niet Beneath The Massacre Zou misschien ook wat teveel van het goede zijn, drie jaar achter elkaar Beneath The Massacre op NDF. |
|
quote: Hoe kan dat? 3 Is nog prima vol te houden! |
|
quote: 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Fuck die shit man! Ik haal altijd bands door elkaar. Heb zo'n zelfde iets met The Devil Wears Prada en The Black Dahlia Murder - don't ask why. Maar jammer van Beneath The Remains - die vind ik dan weer wat minder boeiend. quote: Opzich wel, maar dat is wel drie dagen heen en weer met de trein (1.5 uur heen, 1.5 uur terug), want een hotel gaat het met mijn studentenbudget niet worden. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 30-08-2011 17:44] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ik ben met een maat van me aan het kijken naar een hotel, bij Ibis heb je een driesterren kamer met ontbijt, voor 2 dagen 130 euro. Dat is dus 65 Euro per persoon. Dat vind ik voor 2 nachten niet veel, wat kostte een 2 dagen kaart dit jaar? Ik schat zo'n 100 a 150 euro kwijt te zijn voor 3 dagen, exclusief bier natuurlijk 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ben ik goedkoper uit met OV. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Dat zal best, ik heb geen zin om 6x op en neer naar Koog aan de Zaan te rijden dus ik ben vast dan sowieso goedkoper uit 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: True that. Maar ik weet nog helemaal niet of ik naar NDF kan ivm studie. Ik hoop het wel, want vorig jaar was erg gaaf. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ja ik ben dan helaas alleen op de zaterdag geweest, maar het was wel gaaf ja, veel toffe bands gezien. Dat Midi Theater was wat mij betreft ook een goeie aanvulling, alleen nu het drie dagen alleen in 013 is, lijkt het me wel wat makkelijker om overlappende bands te zien 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ohhh shit ik kom er ook nu pas achter dat het Beneath the Remains is ipv Massacre, haha |
|
Neurotic Deathfest heeft ook camping volgens mij, iig dit jaar. Weet alleen niet of ze dat nu ook doen omdat het in Maart is... [Dit bericht is gewijzigd door Brent_ op 30-08-2011 18:58] |
|
Molotov Solution I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Kom je ook dan? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Iedereen kent toch wel iemand in Tilburg waar hij/zij kan blijven pitten? Kom nou.. |
|
quote:Nee? |
|
Jawel. Joehoe verstikking? |
|
Dan kun je ook nog eens romantisch in één bedje kruipen... |
|
Ja, lijkt erop dat ik voor het eerst hierbij aanwezig ga zijn |
|
Voor mij ook idd. |
|
Ook wel zin in. Vette line up al! |
|
quote: Donder toch op man, als heel Nederland iemand in Tilburg zou kennen, dan was de stad echt wel veel groter geweest! 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |