|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Death metal an sich afkraken begint wel een beetje een cliché te worden. Het is echter nou niet echt een innovatief genre. Derhalve kan ik mij oprecht niet voorstellen dat een festival als dit, meerdere dagen, meerdere podia, echt boeiend is. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Wat een doelloze discussie zeg, niet te doen. |
|
Dat sjowiso hahaha "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: En toch zijn er elk jaar mensen die rond de tachtig/honderd euro voor de entree neertellen. En dan is het kut voor jou dat je voorstellingsvermogen tekortschiet. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: +1 |
|
quote: op fleshgod na dan |
|
Hoezo moet het innovatief zijn, als het maar lekkere nummertjes zijn. |
|
quote:Mijn voorstellingsvermogen schiet helemaal niet tekort. Deze reactie van jou laat zien dat er meer dan genoeg mongolen rondlopen. Dat mongolen naar mongolenshows gaan lijkt mij evident. Ik had het over 'echt boeiend', oftewel leuk ofzo, knaapje. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Als er mongolen zijn die dit oprecht boeiend vinden, waarom moet jij er dan weer over gaan zeiken? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Verrassende bands op NDF. Maar ik zou ze ook het vetst vinden I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Ik zeik nergens over, ik constateer slechts iets. En ik heb het niet over boeiend vinden maar over boeiend zijn, cowboy. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 03-10-2011 21:45] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik zeg misschien iets heel geks, maar zullen we het even ontopic houden= |
|
quote: Owja, want de almachtige Kvelgeest zwaait met de scepter der wijsheid! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Zo is het maar net, woudloper. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Moeten we de knokploeg maar van stal halen? |
|
:') If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ontopic, iedereen! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Voor de mensen die zeiken over het meest varierende en vernieuwende genre binnen de metal. (ik zeg niet beste genre) Ik draai die eerste (en enige) plaat van Acranius helemaal grijs hier. Duitse band, prima om één van de dagen te openen met zo'n lompe muziek. |
|
Hmm Fleshgod Apocalypse, zeer benieuwd naar: ik heb me laten vertellen dat hij met een apparaat zijn slagwerk automatisch verdubbeld. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Vernieuwend. |
|
Laatste keer dat ik Fleshgod zag drumde die kerel alles gewoon zelf. |
|
Het blijft wel lang stil qua line-up toevoegingen. |
|
quote: Ik zou het echt vet vinden als ze Lamb of God toevoegen, maar dat zal wel niet gebeuren helaas... Vorige keer dat ik op NDF was vond ik het erg gezellig, dus ik ga dit jaar weer denk ik. Av jord er du kommet, til jord skal du bli |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |