|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik moet eerst nog even sparen man. |
|
quote: +1 No regrets and no remorse... |
|
Suffering Quota net bevestigd |
|
quote: Hoera! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Klopt, en ook: GORGUTS FLESHGOD APOCALYPSE CYANIDE SERENITY |
|
Cool, eindelijk een keer Gorguts zien. Ook tof voor Suffering Quota. |
|
Gorguts op dezelfde dag als Suffocation? Mooi! |
|
Het wordt steeds beter! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Gaaf!!! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Gisteren van Ruud vernomen dat hij bezig is met het boeken van Nader Sadek. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Dat zou wel heel gaaf zijn 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Zou tof zijn als dat lukt. |
|
Respect voor jullie allemaal die gaan, één death-metal band uikijken is voor mij al een opgave... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Nou er staan er al meer op de bill die reden zijn om te gaan, en er komen er nog genoeg bij. Ik ga niet voor 1 band naar NDF hoor 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik ga voor geen één band naar NDF. Death metal is voor 99% kut nml. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Jammer hoor, maar ieder z'n smaak 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: +1 |
|
quote: Ik ga niet naar NDF. NDF is voor 99% kut. |
|
Vervelend dat je NDF kut vindt. Ga dan niet! |
|
Of NDF zet de programmering even om. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ja! We zetten Tokio Hotel op Neurotic DEATH Fest. Logisch |
|
Laat die mensen toch. Ze hebben waarschijnlijk niets te doen, zijn Nederlander, en moeten dus wat te zeuren hebben, wat ze dan uit verveling dan maar in ieder willekeurig topic gaan doen. Wat boeit het ons nou dat sommige mensen er niets aan vinden. Dit is een topic voor mensen die juist wel op de hoogte willen blijven, en het dus wél boeit! |
|
quote: Je neemt de woorden uit mn mond. De meeste band topics zijn er als "appreciation topics", lijkt mij. Als ik bij alle band topics die ik niet leuk vond zou gaan klagen, zou ik na een week nog niet klaar zijn. OT: Megaveel zin in en benieuwd naar de komende bevestigingen! [Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 03-10-2011 10:58] |
|
Dat was ook min of meer wat ik wilde zeggen. Heb er zeker ook zin in en ga wss een 2daags ticket scoren. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |