|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb Trigger The Bloodshed en Beyond Creation op mijn verlanglijstje gezet. |
|
quote: Zijn best te peuren inderdaad, had ik je volgens mij ooit eens aangeraden. Benieuwd hoe dat live uit de verf komt. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Aaaaaaaaaaaalsjeblieft niet zeg. |
|
Amon Amarth zou ook vet zijn. |
|
quote: |
|
Nasum zou wel echt tegek zijn. |
|
Insidious Decrepancy graag, Shawn Whitaker is er toch |
|
quote: Als ze maar één enkele tourdata gunnen aan ons kikkerlandje staan m'n eierstokken al weids te klapperen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
D'r komt zeker en vast een NL show |
|
quote: Hoe weet u dat, beste man? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Omdat het is aangeboden aan diverse Nederlandse boekers |
|
Nexus Inferis, the future extreme metallers hailing from UK, are confirmed to play alongside Cannibal Corpse and Behemoth, amongst other, on their upcoming Full Of Hate Tour, taking off in early February next year. |
|
Komen er binnenkort nog nieuwe officiële aankondigingen? It's been a while! |
|
Devourment aub! Maar ik trek er sowieso al heen, zalige bill. |
|
Beheaded mag van mij ook nog wel een keer komen 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Het ziet ernaar uit dat ik de zaterdag sowieso aanwezig ben, misschien dat ik de zondag ook meepik 5 Euro's? Op je muil!! |
|
[quote]Op 9 november 2011 13:10 schreef Sgeiterdt het volgende: Het ziet ernaar uit dat ik de zaterdag sowieso aanwezig ben, misschien dat ik de zondag ook meepik [/quote Gewoon doen, is leuk. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Dat weet ik, gaat goedkomen. We zijn nu met een hotelletje bezig, als dat lukt zijn we zeer waarschijnlijk zaterdag en zondag aanwezig 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Devourment zou mooi zijn ja! |
|
Die band komt toch bijna nooit opdagen, of heel dronken (Death Feast). Ik zou de hoop opgeven wat betreft Devourment. Gelukkig wel nuchter in Baroeg gezien vorig jaar oid. |
|
Bijna nooit opdagen? Het is geen Deicide ofzo... |
|
fficial&client=firefox-a" target="_blank" class="url3" rel="nofollow">https://www.google.com/search?q=devourment+cancelled&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nlfficial&client=firefox-a Nou, bijna wel. Ze hebben eerder dit jaar al Death Feast gecancelled en ze hadden al een keer eerder Neurotic Deathfest gecancelled. Zoals je kan zien ook zat andere gigs. Niet echt te vertrouwen... |
|
Niet meegekregen dat ze ooit op Neurotic zouden spelen, vandaar. |
|
suffocation en misery index. Voor de rest boeien |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |