|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Oei oei. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Nu kan ik eindelijk Cannibal Corpse zien en kijken of de Youtube-dreigementen juist zijn. "If you try this at a Cannibal Corpse show, you'll be stabbed to death" en dergelijke. Internet-warriors zijn prachtig. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Nu MOET ik eigenlijk ook wel komen. Eens kijken of het uitkomt. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Doen! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Doe dat! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Doe m'n best. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
En nu weer allemaal even volwassen doen. |
|
HIJ BEGON! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: En wie ben jij dan wel om dat voor ons te bepalen? @Count Steel: Je vindt het wel lekker! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Jazeker! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Jawel, oh alwetende Brent_ Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Jij denkt ik meld het nog een keer? On Topic: Wel tof dat Cattle Decapitation, Aborted, Hour of Penance, Origin en Leng Tch'e precies spelen als ik ook kom! [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 23-11-2011 10:41] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Jij gaat precies alle dagen? |
|
quote: Nee zaterdag en zondag, dan spelen de genoemde bands volgens de site van NDF 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Had een paar bakkies op gister, zag 't allemaal niet zo goed meer Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Nee deze bands hadden nog niet op Neurotic gestaan..vallen ze dus automatisch af. |
|
quote: @BloodStained: Het wordt voor jou zeker pas de moeite waard als Supreme Pain ook speelt? [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 23-11-2011 14:37] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Nou...dat zeker....maar het wordt pas echt de moeite waard als Aratron speelt naturlijk |
|
Fuck Supreme Pain! Wat een schijt Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Pijn is fijn |
|
quote: Ik vind het prima, moeten we wel eerst weer een complete band worden Ik heb net een 2 dagenkaart besteld voor zaterdag en zondag, hotel was al geregeld dus ik ben er klaar voor! [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 25-11-2011 13:58] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 25-11-2011 15:07] |
|
quote: Ja het zou zeker voor jullie tof zijn..net als zou tof voor Supreme Pain zijn of en andere band..ik wilde allen zeggen dat niet allen Neurotic maar heel veel festivals boeken meestal dezelfde bands, terwijl er zo veel echt toffe bands rondlopen en nooit de kans krijgen...dat was alles |
|
Ben d'r bij, met zonder twijfel de grootste varkens van het festival. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |