|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Duurt wel lang die laatste mainstage naam. Festival begint al over 6 dagen... |
|
En de vervanger van Hate is ook nog niet bekend. |
|
Gorguts is denk ik wel de show waar ik de hoogste verwachtingen van heb. Die Obscura plaat is idd echt tegek. |
|
Gorguts is helaas de enige band waar ik echt enthousiast over ben. En het is me niet waard om alleen voor hen een dagkaart te halen. Verder is Asphyx altijd een feest en ben ik erg benieuwd naar Sonne Adam, maar die zie ik samen al in Essen Morgoth was ik ook erg over te spreken.. Tot ik de youtube filmpjes zag.. Hoop dat gorguts de show geeft waar jullie op hopen! En dat ze volgend jaar gewoon een club tour doen! |
|
Ken Morgoth eigenlijk niet op plaat maar die show op Hellfest vorig jaar was erg dik. |
|
Gorguts ken ik eigenlijk niet echt, maar ik ga wel naar hun show kijken. |
|
Ik vind Gorguts niet leuk, dus voor mij wordt het Dyscarnate & Molotov Solution. |
|
Al is het alleen maar voor Gorguts dan is het al de moeite en de eypo's waard. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Jammer genoeg alleen een kaartje voor de zondag, maar heb er zin in. Behemoth en Cannibal Corpse ´Van dat kruis kun je twee galgen maken,´ sprak de vakman geringschattend. (Stanislaw Jerzy Lec) |
|
quote: Op Wacken was het zeer middelmatig, zanger viel nog achterover voor ons vermaak maar kon de show niet redden. Ik had gehoopt op Amon en Nader Sadek dit jaar. Staan sowieso erg weinig bands van dat kaliber (occulte death metal) helaas.. niet eens Centurian! Misschien ben ik er alsnog wel bij dit weekend; zaterdag en/of zondag. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Hm ik vond Morgoth op Wacken juist wel sterk. In ieder geval stukken beter dan op Rock Hard, Party San en Death Feast |
|
OK... meningen zijn verdeelt dus wat dat betreft. Een herkansing verdienen ze sowieso wel aangezien je dit soort bands altijd beter in een zaal kan zien. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Op deathfeast waren ze juist te gek vond ik , terwijl ik ze op plaat niet zoveel aan vind. Dus ga ze zeker wel ff checken op dit feest. Gorguts ben ik eerlijk gezegd niet zo bekend mee, nog even die plaat checken! |
|
Ik ga zaterdag even kijken. Voornamelijk voor Anaal Nathrakh en Suffocation. Zit nog steeds in dubio of ik zondag ook ga. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Echt jammer dat Anaal Nathrakh op zaterdag staat, die had ik ook wel graag willen zien. Maarja, je kan niet alles hebben hè [Dit bericht is gewijzigd door Kalma op 28-02-2012 1:39] ´Van dat kruis kun je twee galgen maken,´ sprak de vakman geringschattend. (Stanislaw Jerzy Lec) |
|
Dat is idd jammer voor de mensen die ze niet gaan zien. Dat wordt absoluut de zaal afbreken... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Laatste naam is Cerebral Bore |
|
En wie is de vervanger van Hate dan? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Dat is zo'n band die ik nog wel eens wil zien. Leuk clubje, en dat meisje op zang vind ik ook super. Ja hoor... |
|
quote: Niet bekend gemaakt. |
|
quote: Gave band is dat, dat tjikkie produceert echt een hoop herrie. Vorig jaar op NDF braken ze de tent af in de kleine zaal Wel jammer dat ze dit jaar op vrijdag spelen, want ik ben er alleen zaterdag en zondag [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 28-02-2012 21:37] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Idd! |
|
quote: Damn die spelen dus niet. Ik loop weer achter. Als ik al op zondag heen zou gaan On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hate staat trouwens nog steeds, na de update, op de line-up lijst van zondag... |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |