![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Duurtlang! ![]() |
|
Van mij mag er wel een Zweedse invasie komen! - Demonical - Bloodbath - Maim - Miasmal - Entombed - Unaninmated - Interment - Demiurg - Entrails - enz. ![]() |
|
Hotel is gereserveerd en maandag als het salaris er weer is ga ik een 2 dagenkaart kopen voor de zaterdag en de zondag ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: +1 Inmiddels wel een Jungalow geboekt op de Beekse Bergen, waar we met 6 man voor minder dan 300 euro het hele weekend kunnen overnachten ![]() ![]() |
|
quote: Dat is ook een mooie optie, € 50 pp voor een weekend is niet veel. Wij zijn € 40 pp kwijt voor één overnachting met ontbijt, in een 3 sterrenhotel op loopafstand van 013 ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Maandag nieuwe namen! ![]() |
|
Ik kan niet wachten! ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Nog een half uurtje... ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Dit is dus nieuw: ABORTED BETRAYING THE MARTYRS BLOOD RED THRONE CATTLE DECAPITATION COLDWORKER DEBAUCHERY DECAPITATED HOUR OF PENANCE INTERNAL BLEEDING LENG TCH'E NEXUS INFERNIS ORIGIN ![]() |
|
Mooi dat Origin ook op de zaterdag speelt, dat wordt dus een kaartje voor die dag. ![]() |
|
quote: ![]() Zoals het er nu uitziet, haal ik denk een kaart voor de zaterdag en zondag. Al hoop ik niet dat er dan een heel gave band op de vrijdag komt ![]() ![]() |
|
quote: Gaaf!!! Blij met Aborted, Cattle Decapitation, Decapitated, Hour Of Penance, Leng Tch'e en vooral Origin!!! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: +845 ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Origin dit keer weer in de kleine zaal? Ik stagedive wel naar binnen anders ;] Ik ben met name zeer benieuwd naar Cattle Decapitation. Heb vrijwel alles van de rest al gezien maar is allemaal wel leuk natuurlijk. ![]() |
|
Ik ga kijken of ik rond die tijd eens naar Tilburg kan afzakken. Wil ND toch eens meemaken. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 22-11-2011 19:15] ![]() |
|
quote: Waarom ga je dan naar EIndhoven? 't Is toch echt in Tilburg te beleven. ![]() Tot nu toe bevalt de line up mij ten zeerste! Misery Index, Behemoth, Cannibal Corpse, Fleshgod Apocalypse... Hier heb ik wel zin in. ![]() |
|
quote: ![]() Helaas tot nu toe de enige echt interessante band voor mij. ![]() |
|
quote: Wil jij even juist quoten en niet doen alsof ik fouten gemaakt heb? ![]() Suffocation, Decapitated, Aborted, Cattle Decapitation, Carnifex, Debauchery, Sublime Cadaveric Decomposition, Abysmal Torment, Beneath the Massacre (!), Molotov Solution, Leng Tch'e en Suffering Quota. Netjes. ![]() |
|
quote: Niet volgens afspraak. Van mijn bovenstaande lijstje is er niks toegevoegd. ![]() ![]() |
|
quote: Komen dus! ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Maar goed ook. ![]() |
|
quote: Van mij hoeft dat niet persé hoor! 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Ben je er bang voor dat Ben en ik alle deathmetalheikneuters gaan laten zien hoe een moderne mosh eruit ziet?! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |