|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Duurtlang! |
|
Van mij mag er wel een Zweedse invasie komen! - Demonical - Bloodbath - Maim - Miasmal - Entombed - Unaninmated - Interment - Demiurg - Entrails - enz. |
|
Hotel is gereserveerd en maandag als het salaris er weer is ga ik een 2 dagenkaart kopen voor de zaterdag en de zondag 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: +1 Inmiddels wel een Jungalow geboekt op de Beekse Bergen, waar we met 6 man voor minder dan 300 euro het hele weekend kunnen overnachten |
|
quote: Dat is ook een mooie optie, € 50 pp voor een weekend is niet veel. Wij zijn € 40 pp kwijt voor één overnachting met ontbijt, in een 3 sterrenhotel op loopafstand van 013 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Maandag nieuwe namen! |
|
Ik kan niet wachten! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Nog een half uurtje... |
|
|
|
Dit is dus nieuw: ABORTED BETRAYING THE MARTYRS BLOOD RED THRONE CATTLE DECAPITATION COLDWORKER DEBAUCHERY DECAPITATED HOUR OF PENANCE INTERNAL BLEEDING LENG TCH'E NEXUS INFERNIS ORIGIN |
|
Mooi dat Origin ook op de zaterdag speelt, dat wordt dus een kaartje voor die dag. |
|
quote: Zoals het er nu uitziet, haal ik denk een kaart voor de zaterdag en zondag. Al hoop ik niet dat er dan een heel gave band op de vrijdag komt |
|
quote: Gaaf!!! Blij met Aborted, Cattle Decapitation, Decapitated, Hour Of Penance, Leng Tch'e en vooral Origin!!! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: +845 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Origin dit keer weer in de kleine zaal? Ik stagedive wel naar binnen anders ;] Ik ben met name zeer benieuwd naar Cattle Decapitation. Heb vrijwel alles van de rest al gezien maar is allemaal wel leuk natuurlijk. |
|
Ik ga kijken of ik rond die tijd eens naar Tilburg kan afzakken. Wil ND toch eens meemaken. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 22-11-2011 19:15] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Waarom ga je dan naar EIndhoven? 't Is toch echt in Tilburg te beleven. Tot nu toe bevalt de line up mij ten zeerste! Misery Index, Behemoth, Cannibal Corpse, Fleshgod Apocalypse... Hier heb ik wel zin in. |
|
quote: Helaas tot nu toe de enige echt interessante band voor mij. |
|
quote: Wil jij even juist quoten en niet doen alsof ik fouten gemaakt heb? Suffocation, Decapitated, Aborted, Cattle Decapitation, Carnifex, Debauchery, Sublime Cadaveric Decomposition, Abysmal Torment, Beneath the Massacre (!), Molotov Solution, Leng Tch'e en Suffering Quota. Netjes. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Niet volgens afspraak. Van mijn bovenstaande lijstje is er niks toegevoegd. |
|
quote: Komen dus! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Maar goed ook. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Van mij hoeft dat niet persé hoor! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ben je er bang voor dat Ben en ik alle deathmetalheikneuters gaan laten zien hoe een moderne mosh eruit ziet?! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |