|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Waren idd was issues met geluid bij mainstage, en daar ik Behemoth al 2 keer eerder op deze tour heb gezien kan ik met zekerheid zeggen, dat het niet aan Nergal lag. De 2 andere shows die ik heb gezien deed hij het monsterlijk goed. Is dus een showissue geweest, en niet iets wat de hele tour heeft aangehouden [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 05-03-2012 19:50] Black seeds of bunny! |
|
Ik heb alleen Misery Index en LOTD gezien, het geluid bij LOTD was erg goed, bij Misery Index wat minder. |
|
Het was weer een buitengewoon gezellig en geslaagd feestje! De bands: Psycroptic: Prima opener op zaterdag, muzikaal erg sterk. Betraying The Martyrs: Goede deathcore band, maar die cleane vocalen zijn om te janken. Origin: Het zal wellicht aan mij liggen, maar ik vond er niks aan. Beneath The Massacre: Sterk als altijd, weinig verrassend. Anaal Nathrakh: Twee nummers waren genoeg om te zien dat het kut was. Molotov Solution: Saai. Gorguts: Grote verrassing voor mij, erg gaaf. Dyscarnate: Lekkere headbangmuziek, overtuigend gebracht. Suffocation: Teveel geouwehoer, maar toch gewoon weer dé band van het festival. Cattle Decapitation: Best leuk, maar songwriting is niet aan deze mannen besteed. Debauchery: Muzikaal niet zo boeiend, maar wel een lekkere groove. Aborted: Hard en overdonderend, ijzersterk optreden. Decapitated: Waardeloos, mede door gitaarproblemen. Fleshgod Apocalypse: Degelijk, maar duidelijk verkeerde slotnummer gekozen. Misery Index: Erg vermakelijk, zowel muzikaal als qua taartincident. Behemoth: Sfeervol en professioneel optreden, ik was onder de indruk. Internal Bleeding: Middelmatige band. Cannibal Corpse: Werd na 20 minuten saai, mist ook uitstraling voor een headliner. Prostitute Disfigurement: Kwam wat rommelig over, maar best een leuke afsluiter. [Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 05-03-2012 20:07] |
|
Ik was er voor de laatste dag, een gezellig feestje. Wisselende meningen onder de ZM-bezoekers want ik vond Decapitated en vooral Behemoth errug goed. Fleshgod Apocalypse had erg slecht geluid, dat trok later wel wat bij maar erg zonde, was benieuwd naar hun. Goed geregeld verder, tevreden over de hele dag. |
|
Neurotic Deathfest 2012 in 90 Pictures: http://www.achromemoments.nl/photobook/concerts/location/45/neurotic-deathfest-2012/ |
|
quote: Ik heb Fleshgod Apocalypse al behoorlijk vaak gezien maar iedere keer had die band kut geluid en ook deze show was weer vrij beroerd dus ik denk dat dit ook wel een beetje aan de band zelf ligt. |
|
Daar zitten hele gave plaatjes bij. |
|
quote:Niet helemaal.. ontzettend veel geluidsmensen kunnen zeer behoorlijk geluid afstellen, totdat ze ook toetsen (en evt. samples) erbij krijgen die in het bereik van gitaren terecht komen. Dan wordt meestal gekozen voor of gitaren duidelijk danwel de toetsen duidelijk. Persoonlijk vond ik het niet zo erg dat het deze keer ten koste ging van toetsen(het orchestrale). Wel jammer dat ook de dubbelbas erg overheerste. |
|
quote: +1, heb me suf geheadbangd bij Decapitated, en dan vooral Spheres natuurlijk Black seeds of bunny! |
|
was Anaal Nathrakh echt zo schlecht? goed om te horen dat Debauchery ook live kut is signature |
|
quote: Ja, écht heel jammer. 2x Baroeg was namelijk erg goed. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Anaal Nathrakh was echt dramatisch, ik had echt uitgekeken naar hun show Debauchery was saai en voorspelbaar en dat terwijl ik ze niet eens kende, ook het extreem lange intro was bijzonder jammer 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Haha dat Debauchery, ik wist niet hoe snel ik de zaal uit moest sprinten toen ik dat hoorde. |
|
Debauchery had anders als opener wel een volle zaal met aan het einde van hun optreden alle handjes de lucht in, dus kennelijk toch nog een 250 personen die het wel goed vonden. Verder blijft hun AC/DC Death Metal natuurlijk wel super simpel, maar dat is op dag 3 wel lekker wakkerworden voordat er door andere bands weer 1000 noten per minuut de zaal in geslingerd worden. Anaal was idd een rommeltje Decapitated viel tegen Aborted, Misery Index en Behemoth erg goed! [Dit bericht is gewijzigd door MR Klister op 05-03-2012 23:47] Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Was wederom een puike editie van Neurotic, wmb kwa line-up zelfs beter dan vorig jaar. Had wel het idee dat er dit jaar meer Fransen en Italianen waren, maar is dus grappig om te zien/horen dat mensen overal vandaan komen voor dit festival. Hoogtepunten waren de optredens van Benighted, Decapitated, Morgoth, Suffocation (lekker veel nummers van de eerste 4 platen omdat Mike Smith er net uitgestapt is, maar wel erg jammer om te horen dat Frank Mullen er mee gaat kappen...), Carnifex, Fleshgod Apocalypse (de zaal was veel te klein voor al dat publiek) en de te gekke show van Behemoth!! Dieptepunt was de show van Cannibal Corpse, wat is dat toch een saaie band en een ontzettende anti-climax na de te gekke show van Behemoth. Ook de (voornamelijk) deathcore bandjes in de kleinste zaal waren niet echt een succes imho. Beetje inwisselbare bandjes met hun saaie breakdowns. Ook had de organisatie wel wat meer zithoekjes mogen laten staan ipv alles vol te plempen met merchandise stands: dat was vorig jaar toch beter in verhouding. Na 3 dagen staan wil je wel even ergens rustig kunnen chillen met een biertje. Volgend jaar dus weer ff fixen aub. [Dit bericht is gewijzigd door Bluuurgh op 06-03-2012 9:17] |
|
quote: LOL! Ja hoor... |
|
quote: Welles. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: |
|
quote: Volgens mij zei hij alleen dat hij niet aan de volledige tour mee kan doen, op enkele shows wordt hij vervangen door die kerel van Decrepit Birth 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ja hij is er bij de zomerfestivals gewoon weer bij Geen Frank, geen Suffo. |
|
quote: Helemaal bovenaan op de tribune boven de grote zaal waren veel zitplekken en het was er constant behoorlijk leeg. Waren wel relaxte zitplekken, bar erbij, de bands op de main stage goed kunnen zien en elkaar ook nog verstaan als je praat |
|
Ik vond de lichtshow van Cannibal Corpse wel gaaf, itt die van Behemoth |
|
Maar toen de merch in V29 stond, had volgens mij niet iedereen het door. Op deze manier was het aan de andere kant dan ook erg proppen. Een mooie troon om op te zitten tussen de bands door dat niet naar poep ruikt zou eigenlijk wel ideaal zijn als je 3 dagen lang staat. |
|
Je kunt natuurlijk ook even 5 meter de stad in lopen om rustig te chillen met een biertje |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |