|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Goede suggesties, maar ik zie dit daar niet zo snel verschijnen. |
|
quote: Benighted vond ik laatst in Baroeg echt tegenvallen, terwijl ze op cd echt vet zijn Jij gaat dit jaar ook de zaterdag en zondag Jan? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Why? Benediction en Human Mincer hebben er al een keer gestaan en Interment op een ander Neurotic evenement buiten het festival om. De rest zou er prima tussen passen maar zijn (waarschijnlijk) niet op tour. [Dit bericht is gewijzigd door Brent_ op 26-01-2012 21:32] |
|
quote: Daar heb ik ook wel trek in. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik wil Nervecell nog wel een keer zien, net als Lock Up 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Lock Up dan wel in de kleine zaal. Dat moet wel goede chaos worden dan. Grind op de mainstage komt toch niet helemaal lekker uit de verf. Defeated Sanity mag ook wel weer komen ja! [Dit bericht is gewijzigd door Brent_ op 26-01-2012 22:52] |
|
Erg jammer dat Benighted op vrijdag speelt. |
|
quote: Drummert was wel goed Blij met Anaal Nathrakh en Benighted, ondanks dat ik ze beiden al eens meerdere keren live gezien heb. Dit gaat een drie-dagen-bezoekje worden, aangezien het vervoer op vrijdag toch gratiesj is voor me. Zin an! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Demonical was op de editie van 2009 ook al aanwezig. Pentacle is momenteel waarschijnlijk weer aan het reperteren voor hun optreden in de Willen II dit voorjaar. Een extra show zal denk ik geen onmogelijke opgave zijn. |
|
quote: Ik denk het wel. 3 dagen vind ik ook een beetje lang Vrijdag komen er toch niet echt bands die echt perse wil zien, Benighted uitgezonderd dan. Ik wacht nog even de rest van de line-up van vrijdag af, maar ik denk dat ik toch wel voor de zaterdag en zondag ga. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 27-01-2012 12:26] |
|
quote: Nou dat wordt doen dan op zaterdag, op zondag want dan moet ik nog terugrijden Op vrijdag boeien mij alleen Napalm Death en Asphyx, dus die slaan we over 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Komt goe! |
|
+ Gorod en Putrid Pile |
|
Bron? |
|
Afwezig...in Bangkok. Bla |
|
Ik wil Supreme pain op Neurotic!!!! Deze band krijgt niet de aandacht die hij verdient, voor de rest is de line up heel tof! [Dit bericht is gewijzigd door Graftmeister op 31-01-2012 19:57] |
|
Kom maar op met dat tijdschema, zitten van mijn part al genoeg bands bij dit programma! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ruud op een ander forum |
|
quote: Gaan we niet met de trein... |
|
quote: Nee we gaan met de auto, ik zou je thuis oppikken weet je nog? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Toevallig nog iemand die op zondag met de auto vanuit regio Amsterdam naar Tilburg rijdt en twee plekjes over heeft? Vooral op de terugweg zou erg fijn zijn. A metalheart is hard to tear apart |
|
quote: Gewoon OV toch! Morgen laatste bands en running-order, volgens de twittahz! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Dat zou tijd worden, hopelijk zitten er voor de zaterdag en zondag nog wat brute toevoegingen bij. Ik heb er iig erg veel zin in! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ja, maak die laatste bands eens bekend, kan ik beslissen welke dagen ik ga en eindelijk kaarten kopen |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |