|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor de vrijdag bevestigd: Krisiun Malevolent Creation Vital Remains |
|
Dat vind ik best leuk op zich! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Slechts de derde van Maart alleen? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Alle goede bands komen blijkbaar op die dag. De vrijdag interesseren enkel SCD en Suffering Quota me echt, de zondag enkel Leng Tch'e en Cattle Decapitation. Maar we zien wel wat er nog toegevoegd wordt. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik vond 4 Maart tot nu toe wel de vetste dag eigenlijk. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Mehhhh. Ik dacht dat de vrijdag wat meer grind zou gaan worden! Leng Tch'e is trouwens niet zo boeiend meer live sinds die nieuwe zanger. Oude werk is wel super bruut. |
|
Goede toevoegingen. |
|
quote: Ja inderdaad, alleen jammer dat ik de vrijdag moet missen 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Psycroptic erbij?: SOUNDWORKS TOURING, LEGACY MAGAZINE and METALNEWS.DE presents: OCCUPY EUROPE 2012 ORIGIN with PSYCROPTIC and LENG TCH’E (plus two more acts TBA) |
|
Psycroptic zou wel heel gaaf zijn! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Dit gaat niet meer door, de tour is ingekort las ik in het topic van de Baroeg show. Hoop op wat nieuwe namen binnenkort. Meer grind! |
|
Ben zelf geen fan van het drie dagen gedeelte en de vervroeging van het festival, maar normaal sowieso weer aanwezig. |
|
+ ASPHYX + PSYCROPTIC + DENIAL FIEND + SONNE ADAM |
|
Sonne Adam www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Dat zijn allemaal toffe bands, op welke dagen spelen ze? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Asphyx! |
|
Psycroptic ben ik erg blij mee, net als Sonne Adam. Asphyx is mooi meegenomen! Ik hoop dat ze allemaal op zaterdag of zondag spelen, want vrijdag kan ik helaas niet. Psycroptic zal sowieso wel, want die zijn gaan op tour met Origin en die spelen op zaterdag [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 05-01-2012 17:49] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:+1 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
En Hate ook toegevoegd trouwens, staat iig op de nieuwe poster op de 013 site. |
|
Kut man, Sonne Adam en Asphyx spelen op vrijdag! [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 05-01-2012 18:13] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Psycroptic |
|
quote: Hoerenkots! |
|
Toch misschien maar drie dagen dan! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik zal er waarschijnlijk alle dagen wel weer rondlopen. Nu nog meer GRIND! |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |