IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Neurotic Deathfest 2012 Vorige pagina | Volgende pagina
Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 03-03-2012 11:29 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Nou ik ga m'n tas inpakken en daarna op weg naar Tilburg. Ik heb er verdomme veel zin in!

5 Euro's? Op je muil!!

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 03-03-2012 11:32 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2012 9:29 schreef Retardo het volgende:
Mooie avond en lekker gespeeld.

Ik vond het ook gaaf, alleen leken de menschen het niet helemaal te begrijpen

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Graftmeister
Usericon van Graftmeister
Posted 03-03-2012 11:56 by Graftmeister Wijzig reactieProfiel van GraftmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2012 11:29 schreef Sgeiterdt het volgende:
Nou ik ga m'n tas inpakken en daarna op weg naar Tilburg. Ik heb er verdomme veel zin in!

Ik ook man!!! Heb ook echt dorst!!!

Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 03-03-2012 11:56 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

quote:
Op 3 maart 2012 11:32 schreef iPim het volgende:
Ik vond het ook gaaf, alleen leken de menschen het niet helemaal te begrijpen

Tsja, dat is begrijpelijk.

Maakt ons verder niet zoveel uit

Persoonlijk vond ik Napalm Death, Sonne Adam en Vomitory de bands van de avond, alhoewel ik bij Vomitory na 3 nummers wel genoeg had gezien.

iPim
Usericon van iPim
Posted 03-03-2012 12:01 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2012 11:56 schreef Retardo het volgende:
Persoonlijk vond ik Napalm Death, Sonne Adam en Vomitory de bands van de avond, alhoewel ik bij Vomitory na 3 nummers wel genoeg had gezien.

Jammer dat ik Sonne Adam niet kon zien. Bij Napalm Death moest ik er echt even inkomen en die eerste paar nummers deden me niet zo veel. Naarmate het concert vorderde werd het steeds gaver. Vomitory was gewoon ijzersterke death, niets op aan te merken.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 03-03-2012 12:09 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2012 10:10 schreef collision-tammi het volgende:
Ik weet niet, op cd vind ik het beter

Oh, ik had een foutje gemaakt in m'n post Ik bedoelde dat ik het op cd nietzo boeiend vind, live vind ik het nog wel gaan.

Anyway, eerst nog ff wat eten en dan op weg!

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 03-03-2012 12:24 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Haha, dat snapte ik. Morgen ga ik pas, ben benieuwd, al heb ik alle bands die ik wil zien al eens gezien.

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 04-03-2012 1:52 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Zo dat was een vet dagje vandaag, nu maar eens slapen en morgen weer een dag!

5 Euro's? Op je muil!!

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 04-03-2012 11:41 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Was een mooi dagje gisteren! Hoogtepunten: Origin, Beneath The Massacre en Suffocation! Straks weer naar Tilburg, zin in!

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 04-03-2012 14:21 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Iemand enig idee waarom Benighted met twee nieuwe giatristen speelde? Zowel Olivier als Liem waren er niet bij vrijdag.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

CTTS
Usericon van CTTS
Posted 04-03-2012 21:39 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Gister geweest.

Psycroptic was weinig boeiend, zelfde gold voor Acheron.
Origin was geniaal, super geluid en een erg tof optreden. Daarna stukjes van Beneath the Massacre, Morgoth en Putrid Pile gezien, en daar waren we al vrij snel op uitgekeken. Anaal Nathrakh keek ik naar uit maar die maakten er een potje van (al kwam dat vooral door de geluidsman, wat een brei zeg).

Gorguts was tof om eens te zien, sterk optreden ook, alleen wat jammer van de wat onsamenhangende setlist. En Suffocation was geweldig, vooral de eerste helft van de set was het indrukwekkend wat ze lieten zien, jammer alleen dat Frank zoveel moet lullen tussen de nummers door waardoor het na verloop van tijd wat minder werd.

Graftmeister
Usericon van Graftmeister
Posted 05-03-2012 1:49 by Graftmeister Wijzig reactieProfiel van GraftmeisterQuote dit bericht

Net terug van neurotic, hoogtepunten: Suffocation, behemoth, misery index, cannibal corpse en gorguts!! Voor mij was catle decapitation en putred pile een leuke verrasing!!!
Tegenvaller was Acheron ( wat een kutband ) en debauchery ( nog zo'n kutband ).

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 05-03-2012 2:23 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 5 maart 2012 1:49 schreef Graftmeister het volgende:
Net terug van neurotic, hoogtepunten: Suffocation, behemoth, misery index, cannibal corpse en gorguts!! Voor mij was catle decapitation en putred pile een leuke verrasing!!!
Tegenvaller was Acheron ( wat een kutband ) en debauchery ( nog zo'n kutband ).

Nu ook thuis dus, het was weer een tof en bruut weekend. Wat betreft de bands ben ik het volledig met je eens, maar je vergeet Aborted nog

Cattle Decapitation was echt mijn ontdekking van het weekend, wat een bazenband!

5 Euro's? Op je muil!!

iPim
Usericon van iPim
Posted 05-03-2012 2:34 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Sorry Sgeiterdt, maar dat was écht kut.

Warmaster666
Usericon van Warmaster666
Posted 05-03-2012 9:51 by Warmaster666 Wijzig reactieProfiel van Warmaster666Quote dit bericht

Cerebral bore, Suffocation, Putrid Pile, Beggin For Incest en Asphyx waren voor mij de bands, de rest was slecht tot middelmatig. Volgend jaar beter.

Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 05-03-2012 13:07 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

Het was geweldig. Hartstikke gezellig.
Suffocation, Vomitory, Cannibal Corpse, Abysmal Torment, Napalm Death, Morgoth en Begging For Incest waren gaaf vond ik.
En plectrum van Cannibal Corpse kunnen bemachtigen.

Atomization: Bandcamp - Spotify

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-03-2012 13:21 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Alleen zaterdag geweest. Erg genoten van vooral Origin (meesterlijk!), Suffocation (alleen geen Despise the Sun ), Gorguts en boem boem Carnifex.

Tegenvallers: Acheron, Anaal Nathrakh, Coldworker.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Kalma
Usericon van Kalma
Posted 05-03-2012 13:46 by Kalma Wijzig reactieProfiel van KalmaQuote dit berichthttp://www.sammyfoppen.nl

Godverdomme wat was dat vet en wat doet m'n nek pijn!
Alleen de zondag geweest en m'n hoogtepunten waren Decapitated en Behemoth. Decapitated kende ik niet echt goed, maar was heel blij dat een vriendin me er mee naar toe sleepte!

[Dit bericht is gewijzigd door Kalma op 05-03-2012 13:47]

´Van dat kruis kun je twee galgen maken,´ sprak de vakman geringschattend. (Stanislaw Jerzy Lec)

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 05-03-2012 14:14 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Gisteren was ook weer een leuk dagje en volgens mij was het ook een stuk drukker dan de zaterdag.

Hoogtepunten waren Aborted, Carceri, Misery Index, Uncleansed en toch ook wel weer Begging For Incest. Cattle Decapitation, Debauchery en Cannibal Corpse waren wel oke. Van Internal Bleeding een stukje van gezien, maar was tegelijkertijd met Begging For Incest.

Ik heb me 2 dagen prima vermaakt!

KrisH
Usericon van KrisH
Posted 05-03-2012 14:39 by KrisH (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van KrisHQuote dit bericht

Heel erg fijne driedaagse gehad. Gros van de 28 bands die ik zag haalden een zeer hoog niveau. Pluimpje voor de organisatie, alles verliep een stuk vlotter dan vorig jaar!
Hoogtepunten: Gorguts, Origin, Napalm Death, Asphyx
Dieptepunten: Coldworker, Behemoth (met alle respect voor Nergal en dat 'ie terug is etc.), Fleshgod Apocalypse en dé afgang van het jaar was Blood Red Throne.

Kalma
Usericon van Kalma
Posted 05-03-2012 14:44 by Kalma Wijzig reactieProfiel van KalmaQuote dit berichthttp://www.sammyfoppen.nl

Hoezo vond je het optreden van Behemoth een dieptepunt?
Gewoon uit nieuwsgierigheid.

´Van dat kruis kun je twee galgen maken,´ sprak de vakman geringschattend. (Stanislaw Jerzy Lec)

Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 05-03-2012 15:20 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Zo ik ben ook weer thuis na 3 dagen feesten.

Vrijdag:
+ Benighted (!!), Suffering Quota, Vomitory, Asphyx, Napalm Death
+ Vanaf het begin gelijk super fijne sfeer
+ Lekker rustig nog, ook zaterdag en zondag viel me de drukte op zich mee
- Cerebral Bore (ondanks dat iedereen het wel goed lijkt te vinden, ik vind het geinig dat dat vrouwtje zo'n strot heeft maar daarmee is alles wel gezegd, muzikaal maar zozo)

Zaterdag:
+ Psycroptic (!), Leng Tch'e, Centurian, Beneath The Massacre, Origin, Gorguts, Suffocation (!!)
+ Eerste keer snoepje op festival, waardoor ik de hele avond/nacht als een gek heb zitten socializen met ongeveer iedereen die ik tegenkwam (iedereen die mij kent weet dat ik doorgaans juist behoorlijk verlegen ben)
+ Hotel waar we zaten, waar allemaal info over NDF bij de balie te vinden was en het zat er vol met metalheads
- Acheron, totaal misplaatst op NDF vond ik, Morgoth viel ook tegen
- In tegenstelling tot de dag ervoor moest ik dit keer ff opwarmen voor de sfeer er goed in zat

Zondag:
+ Aborted (!!), Nexus Inferis, Decapticated (!), Misery Index (!!), Blood Red Throne, Begging For Incest, Cannibal Corpse
- Legion Of The Damned, Behemoth (gewoon niet mijn ding)
- Vermoeidheid, was tegen het begin van de avond eigenlijk al op.

Super gave editie weer, tot volgend jaar!

[Dit bericht is gewijzigd door Sorceress op 05-03-2012 15:20]

KrisH
Usericon van KrisH
Posted 05-03-2012 15:25 by KrisH (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van KrisHQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2012 14:44 schreef Kalma het volgende:
Hoezo vond je het optreden van Behemoth een dieptepunt?
Gewoon uit nieuwsgierigheid.

Tja, de gitaarsound stond echt veel te stilletjes en ik vind dat je hoort dat Nergal z'n stem nog verre van hersteld is. Het komt niet meer zo vol uit z'n hele lichaam als vroeger. Alleen als de rest meezong kwam het over.

iPim
Usericon van iPim
Posted 05-03-2012 15:45 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2012 14:14 schreef MetalJan het volgende:
Gisteren was ook weer een leuk dagje en volgens mij was het ook een stuk drukker dan de zaterdag.

Viel mee, vooral op zaterdag was er continu een grote menigte buiten bij de ingang van de 013. Op zondag was het kutweer en zat iedereen dus binnen, waardoor het drukker leek.

Denk ik.

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 05-03-2012 15:57 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Alle 3 de dagen geweest. Merkte wel dat de lineup dit jaar wat minder was, paar hele goede dingen gezien maar veel teveel kutbands vergeleken met vorige jaren. Mag van mij wel weer gewoon 2 dagen volgend jaar en dan wat meer bands die er nog nooit gestaan hebben. Pluspunt was wel dat eindelijk het geluid bij vrijwel alle bands goed was, dat was de vorige jaren wel anders. Verder was het mega gezellig as usual!

Vrijdag:
Benighted was een leuke opener, ook meteen lekker geluid dus klapte er goed op. Suffering Quota ook erg cool, mag af en toe wel wat minder pauze tussen de tracks maar dat moet wel goed komen denk ik. Ook eindelijk de tape binnen! Blasphemer was redelijk maar vond het geluid daar weer wat minder. Normaal gesproken fan van Vomitory maar het deed mij dit keer niet zo heel veel en begon snel te vervelen Wat Asphyx betreft daarintegen ben ik helemaal om, wat een geniaal bruut geluid. Beste band van de dag. Sublime Cadaveric was om te janken zo ruk; middelmatige death metal en geen grind meer te bekennen. Napalm Death kwam ik moeilijk in door de wat vage setlist maar aan het einde met de hitjes klapte het er weer lekker op. Sonne Adam was niet erg geschikt als afsluiter maar wel erg lekker voor de afwisseling.

Zaterdag:
Saaicroptic was uber boring maar wel dik geluid en goede drummer. Muziek daarintegen heeft totaal geen eigen gezicht en zakt weg in middelmatigheid. Acheron vond ik wel vermakelijk, lekker brakke blackdeath met slechte teksten. Ik trok het wel op dat moment. Origin was de op één na beste band van de dag, die nieuwe zanger (ex-Skinless) is echt een super goede toevoeging en geeft de uber technische muziek even net wat meer pit. Dat gelul tussendoor trok ik prima! Beneath the Massacre was strak maar ik heb die band inmiddels te vaak gezien en de verrassing is er wel een beetje af. Anaal Nathrakh was werkelijk de meest waardeloze show van het hele festival, super slecht geluid en ook beroerd gespeeld. Waar was die drummer af en toe mee bezig? En waar was Michael Kenney trouwens? Coldworker viel ook vies tegen maar daar werd ik al voor gewaarschuwd. Gorguts was weer erg goed, zeer van genoten. Met name de Obscura tracks natuurlijk. Suffocation was uiteraard weer de band van de dag en van het hele festival, rest van de bands kon eigenlijk net zo goed inpakken na die show. Absurd wat een geluid daar uit komt en die band kan mij ondanks dat ik ze redelijk vaak heb gezien ook nooit vervelen. Mike Smith blijft een koning maar vond dat deze drummer het ook erg goed na deed.

Zondag:
Cattle Decapitation begon vrij beroerd maar werd naar mate de set vorderde steeds beter. Niet echt een mainstage band, zou ze graag nog een keer in een kleine zaal checken. Debauchery, mega kut. Aborted was wel aardig maar dat trucje begin ik inmiddels ook wel een beetje zat te worden. Publiek ging er iig aardig hard op en wel leuk om The Saw and the Carnage Done weer te horen natuurlijk. Decapitated deed het niet voor mij dit keer, ik had het idee dat alle nummers net iets langzamer gespeeld werden dan op plaat en de gitarist zat bijna de hele set met zijn geluid te kloten. Alleen Spheres of Madness kwam lekker uit de verf. Vrij saaie en routineuze set van Misery Index dit keer, denk wel de matigste keer dat ik ze heb gezien en ook met de saaiste setlist. Stemvermogen van Jason is trouwens aardig dramatisch afgenomen had ik het idee. Blood Red Throne heb ik anderhalf nummer vol gehouden maar dat klonk helemaal nergens naar. Die nieuwe zanger is geen beste toevoeging. Behemoth was zoals al eerder gezegd met Nergal nog niet in staat om vol gas te gaan, vond het eigenlijk allemaal vrij belabberd klinken dus na een aantal nummers maar weer vertrokken. Internal Bleeding was hoogtepunt van de dag, heerlijke oldschool US death met brute slam stukken. Trok het goed! Cannibal Corpse was weer leuk om te zien ondanks dat het niet echt mijn band is. Wel zeer goede afsluiter!

Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com