|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
|
|
Electric Wizard s/t lp |
|
quote: Steve Jobs draait zich om in zijn graf! Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Vlooienmarkt ftw. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Met de post: Doctor Who: New Beginnings boxset En daarnaast: Boodschappen (veel snackvoer) Lege DVD hoesjes Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Nu nog mooi weer. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Net opgepikt bij een RUIG concert van Santa Cruz: Orange Sunshine - Homo Erectus LP Santa Cruz - What Is Love? (Crystal Meth Boogie) 12" You have time. You are doing fine. |
|
Kreator - Behind The Mirror 12" King Diamond - Halloween 12" (picture disc) Bareuh... |
|
quote:Erg fijne King weer. Niet heel "horror", maar wel thriller en moeilijk weg te leggen!! Eindelijk weer eens.. Nu bijna uit.. Vind ik ook niet |
|
Tulus - Biography Obscene Drudkh - Estrangement Helheim - Jormundgand Deicide - Legion Deicide - Serpents of the Light Draconian - Turning Season Within Drautran - Unter Dem Banner Der Nordwinde Anaal Nathrakh - When Fire Rains Down From The Sky, Mankind Will Reap As It Has Sown Faustian Spirit of the Earth |
|
Crimson Glory - Astronomica Death Angel – Relentless Retribution (CD + DVD) Perzonal War - Bloodline Oasis – Time Flies (DVD) Exodus – Booze Cruise Piranha shirt Exodus – Booze Cruise Wheel shirt Carcass buckle |
|
in het zwart |
|
Op CD: Die laatste op de gok gekocht toen ik samples van drie nummers hoorde in de winkel zelf. Vond het zo vet dat ik het direct gekocht heb. Goeie gok, zo blijkt |
|
quote: Vet gaaf! |
|
Die leipe mocro flavour is ook in Finland doorgedrongen? |
|
Gezien het merk van de jas en gezien de woonplaats van rotor, eerder noodzaak. |
|
Yo brother, die kraag, je weet toch. |
|
Tesseract - One The Incredible Hulk (PC) |
|
quote: Ik heb nog Pixies en (aardig wat) Frank Black (zanger van de Pixies)-cd's te koop voor weinig. Watch and weep, you furry fucker. |
|
Op vinyl |
|
Mensen die van Goblin, Fabio Frizzi, Morte Macabre e.d. houden... Check Anima Morte. Heerlijke prog beinvloed door bovenstaand...en horror soundtracks in het algemeen. bub |
|
(cd) (cassette) |
|
Deep Purple - Live In Japan (3CD) Slash's Snakepit - It's Five O' Clock Somewhere |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |