![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() Afmetingen Vermogen motor 550 W (0,9 pk) Hertz 50-60 Hz Toerental 4000 - 11500 Afmetingen product (H x B x D) 38,6 x 18,5 x 22,9 cm Afmetingen verpakking (H x B x D) 44,2 x 27,9 x 24,1 cm Brutogewicht 5,3 kg Nettogewicht 4,5 kg 250 euro http://www.kitchenaid.be/app.cnt/ka/nl_BE/pageid/pgkaproddetail001/catid/7/subcatid/33 [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 17-03-2012 15:35] signature ![]() |
|
@Hypnos geile blender man! quote: Ja mooi he, ik ben er zelf ook errrg blij mee. Hij staat zelfs nog in mijn huiskamer zodat ik er vaak naar kan kijken :'). Ik voel me bijna Kees Fiets! Dat titanium hoort gewoon ongelakt te blijven. En de Rohloff naaf is geweldig. Cranks zijn de "Truvativ Stylo Single Speed", maar het voorblad niet, dat is van Heggemann. Maar 1 voorblad, en 1 wieltje achter, heerlijk zo'n Rohloff. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Oja, KitchenAid daar hoorde ik bij de hamburger party al wat over. ![]() quote: Mijn mountainbike staat ook op mijn kamer, af en toe wat in de weg, maar ook mooi om naar te kijken en weer details te ontdekken. [/fietspeuk] Ook lekker warm en droog tijdens het sleutelen. Titanium hoort inderdaad zijn eigen kleur te hebben, vind die Van Nicholas'en ook zo mooi daarom, ook met Rohloff te verkrijgen trouwens, maar Id-worx maakt ook een aantal mtb's met Rohloff. Ah Trutativ, ken ik wel van de mountainbikes, is toch een speciaal blad voor de Id-worx fietsen? ![]() |
|
Lunatic Soul - Impreasions Channel Zero - Unsafe Novembers Doom - The Novella Reservoir Sigur Rós - Ágætis byrjun Monty Python Live at the Hollywood Bowl Monty Python's Life Of Brian ![]() |
|
quote: Ja, de Mountain Rohler. En ook nog eentje met grotere wielen, geloof ik. Die Van Nicholas fietsen zijn ook niet verkeerd, maar het reed toch anders. Ook vind ik ze wat minder doordacht (qua enkele onderdelen, en bv. kabelgeleiding enzo), en qua uiterlijk wat poenig bovendien. Met die letter V enzo in dat frame uitgewerkt... nu is poenig wel ironisch, want mijn Idworx kost meer dan een van Nicholas, maar ik heb het idee dat functionaliteit bij Idworx wat meer voorop staat. quote: Dat schijnt zo te zijn ja, van Heggeman. We zullen zien hoe lang hij het uithoudt en hoe speciaal het wel niet is ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Ach, het kan gekker. Toen ik nog een Harley had stond hij ook in de woonkamer. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
yogamat Sommige oefeningen zijn simpelweg te pijnlijk op laminaat. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: ![]() Die zie ik elke doordeweekse dag voorbij fietsen. Brrrr.... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
@M: Gave fiets! enneh... aangezien het wellicht by far het duurste object in je casa is, heb je je inboedelverzekering er op aangepast? ![]() |
|
Nu je het zegt. Er zit geen slot op die fiets. Of kijk ik erover heen. ![]() |
|
Slot is sowieso vrij zinloos in de woonkamer, iemand gooit hem in een busje en gone.. if je moet hem vastzetten aan een grondanker ![]() ![]() |
|
Goed punt, ik zal die waardemeter eens opnieuw invullen. Verder heb ik de fiets niet verzekerd. Ik vond een premie van 750 euro wat te gortig. In Nederland laat ik hem niet los, in het buitenland gaat-ie op slot (en met een draadje aan de tent vast zodat nachtelijke steeldieven met mij te maken krijgen) en is de steelkans trouwens veel lager; blijft als enige zorgenpuntje voor schade over het vliegtuig. Maar daar kan ik zelf iets aan doen door hem goed in te pakken. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Hexis - X 7" Heartless / The Blind split 7" Heartless 7" Jess and the Ancient Ones 7" Orthrelm / Behold... The Arctopus split 7" Slomatics / El Bastardo split 7" Bossk 3. DVD Fuck the Facts - Die Miserable tape Fuck the Facts - Die Miserable LP Death Squad LP Eyehategod - Take as Needed for Pain 2LP Dysrhythmia - Barriers and Passages Bossk / Rinoa split LP Fluisterwoud - Langs Galg en Rad LP Rites - s/t LP Camel - Mirage LP Yes - Fragile Fuck the Facts shirt ![]() ![]() |
|
2 vliegtickets naar Kuala Lumpur! Kan niet wachten.. Prachtig land ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
DVD+R spindel UTP kabel (10 meter) Coax stekkerset (haaks) Hot tub time machine (DVD) Clash of the titans (2010) (blu-ray) Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Megadeth - So Far, So Good... So What! Opeth - Heritage (CD/DVD) Skunk Anansie - Wonderlustre (CD/DVD) Respectievelijk € 5,99 en 2 voor € 15,- bij Free Record Shop. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
quote: Inclusief Topon? ![]() |
|
quote: Nee, mocht niet van de rest. Stom he? ![]() |
|
Geeft niet je kan toch beter Marc, Johnny of Vil hebben, veel gezelliger. ![]() |
|
Strakke bak, M.!! Von Nicholas oogt idd meer als een fiets voor tandartsen. ![]() |
|
quote: Ohja, patseren met aankopen is ook gaaf. 12"/lp Kylesa Static Tensions (La Familia) 12"/lp Year Of No LIght Ausserwelt dlp (Music Fear Satan) 12"/lp Deathrite s/t (Per Koro) 10" Battle of Wolf 359 / Resurrectionists split (7 degrees, rwp) Graan#18 Drainland / Enabler split 7" 12"/lp Planks The Darkest of Grays (Per Koro) Alles voor schappelijke prijzen gehosseld via ene Retardo! Vooral die Deathrite is erg gaaf! ![]() Ook nog een Suffering Quota-tape,Descent to Hell-plaat, Iron Cage-CD en een Fuck the Facts-shirt. No dogs, no masters. ![]() |
|
Zonnebril ![]() ![]() |
|
quote:Stiekem kijken naar een borst of bil.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |