|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kortgeleden gekocht.. Beyer TG v50d gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
kwam ik tegen bij de slegte in enschede, leuk bladerboek. |
|
buitenkant is inderdaad niet zo geweldig, maar binnenkant absoluut, veel artwork van albums, vanaf kris verwimp, tot ed repka, van dan seagrave tot de hedendaagse relapse bands. gewoon erg leuk kijkboek. en ook best wel lijvig. |
|
Seita - Speaking with ghosts t-shirt Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Mindflair shirt Switchblade shirt Robocop - II tape Crows - Severance tape Thou / Hell - Resurrection Bay 7" Catheter - Southwest Doom Violence lp Extortion - Sick lp The Endless Blockade - Primitive lp Hangman's Chair - Leaving Paris lp op wit vinyl His Hero is Gone - The Plot Sickens lp Mindflair - Sanity's Dawn split 7" Esoteric - Epistemological Despondency 2lp Esoteric - Subconscious Dissolution Into The Continuum 2lp |
|
DrDoom - Everyone is guilty Nasum - Helvete Defcon one - Fuck off and die Prostitute disfifurement - Embalmed madness Severe torture - Slaughtered Grog - Scooping the cranial insides Cirith gogor - Der untergang |
|
Blij mee [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 20-05-2012 20:38] |
|
1349 - Hellfire Ahab - The Call of the Wretched Sea Enthroned - The Blackened Collection Enthroned - Xes Haereticum Esoteric - Subconscious Dissolution into the Continuum Melechesh - Sphynx Melechesh - Emissaries Naglfar - Vittra Naglfar - Pariah Watain - Sworn to the Dark En nou houd ik ermee op. Genoeg te luisteren voorlopig! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
|
|
quote: Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dude, Converge en Dropdead die samen in vier minuten tijd alles naar de reet helpen |
|
Bestekbak The great Muppet caper USB toetsenbord Ethernet switch DVD+R spindel CD sleeves Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Gekocht in Edinburgh, weekend trip...naast heerlijke biertjes waarvan ik de naam niet meer weet. in de brievenbus: De laatste Metal Hammer met een Metallica 7" ivm 30th Anniversary. bub |
|
Zaterdag naar de lijstenmaker voor een mooie lijst! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ziet er mooi PimI. |
|
er mist alleen een stuk aan de bovenkant... |
|
Nice, dat heeft een paar duiten mogen kosten denk |
|
Die onderste was nog niet direct leverbaar, duurt een weekje of 2. Boeiender |
|
Momentsleutel. |
|
Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen. Anyways Heb ze pas leren kennen met Albino de Congo, en vond dat zo een sterk album, dat ik deze blindelings aangeschaft heb. Benieuwd! Slechts € 2 in de tweedehandswinkel. Ontbrak nog in mijn King-collectie. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Niet in vergelijking met het originele artwork Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: kun je moeren op de juiste sterkte mee vast draaien, hoef je niet bang te zijn dat je teveel kracht zet en de boel naar zn gootjes trekt gister gevonden op viny in de kringloopwinkel: Don Johnson - Heartbeat ... hoe de hazen lopen ... |
|
een basgitaar...voor de heb en een beetje pingelen. Met klein versterkertje. http://www.thomann.de/nl/harley_benton_hot_rod_bass.htm bub |
|
quote: Happyness? Black seeds of bunny! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |