![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Omschrijf Conan eens in 1 zin. Plus beste album. Pls. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Conan in 1 zin: Hun geluid is de definitie van zwaar. Horseback Battlehammer is de beste om mee te beginnen. ![]() |
|
quote: quote: Klinkt erg gaaf! Er is nog geen topic over geloof ik. Do start one! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Loodzwaar geluid, maar eigenlijk is het gewoon net iets te simpele muziek. Blijft niet lang hangen, gaat vrij snel vervelen en de 'hype' eromheen vind ik grotendeels onterecht. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Heb je iets vergelijkbaars wat minder simpel is? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Anathema - Weather Systems Erg mooi boekje erin en album klinkt opnieuw erg goed. Die dvd zal vermoedelijk 5.1 mix zijn? ![]() |
|
quote: Lees dit nu pas, maarre, "As Heaven Turns To Ash" (album) van Warhorse? Anders wellicht Graves At Sea? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Kan die plaat van Warhorse echt niet meer horen in verband met soleren in de verkeerde toonladder. Naast dat is het wel vet, dus erg jammer. Ook hier dan maar deze (omstreden ivm de zanger) tip: "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
quote: Vast onbedoeld droog, maar briljant geplaatst ![]() "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
Colbert, pantalon, shirt, das. Lain, helemaal klaar voor je fuifje eind mei. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Blijkbaar zo onbedoeld dat ik je reactie niet begrijp? :p EDIT: nvm xD [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 24-04-2012 20:07] ![]() |
|
Een vloer. ![]() ![]() |
|
Spector basgitaar. Was een mazzeltje en vet blij mee.... ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Kaartje Hub&Heuy Dark Fortress - Ylem Hatsjikidee! ![]() |
|
![]() Links, 2x ![]() Tweede van links 2x, derde van links 1x, rechter 1x en lelijk! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
...waarom koop je het dan??? Black seeds of bunny! ![]() |
|
quote: Voor m'n zus d'r uitzet (wordt binnenkort 21) ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Ahhh dat verklaart een hoop Black seeds of bunny! ![]() |
|
quote: Denk het ook. Was nog best graftakkeduur. Vind jij het ook zo lelijk? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Zou er bij mij nooit van zn lang-zal-ze-leven inkomen ![]() Black seeds of bunny! ![]() |
|
quote: Gewoon even aantrappen, dan past het wel... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote:Twee zielen, één gedachte. ![]() |
|
He foei ![]() ![]() Black seeds of bunny! ![]() |
|
![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |