|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Battle Dagorath - Ancient Wraith Faustian Spirit of the Earth |
|
Een poppenhuis. Subtiel kamerolifantje |
|
MELVINS - HOUDINI OP ROOD VINYL GVD |
|
Van FB: quote: You have time. You are doing fine. |
|
quote: Dat wist ik allang. Het was wel de meest betaalbare optie. De originele kost rond de 150 euro als je hem tegenkomt. Geluidskwaliteit is dan ook idd niet te best. Zit er aan te denken om deze op de Ebay stapel te gooien. |
|
Subrosa - No Help For the Mighty Ones LP |
|
quote: Cool! Hier nog niet binnen, helaas! Morgen wellicht |
|
quote: Toevallig net m'n pa aan de telefoon gehad en het lijkt hem sterk dat het door het draaien op de draaipoot. Maar goed, de strepen zitten er nu eenmaal wel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Handcrème Bodylotion Douchegel Lipstick |
|
Ja hoor... |
|
Yeah, niet mijn ding eigenlijk, maar ik heb een vergelijkbaar model Adidas. Alleen mijn wit is niet meer wit. Al geprobeerd met Jif, als dat eraf slijt is het gewoon weer vies. Any1? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Blu-ray Potter binnen http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Serieuze vraag: Als je die al die films nou weer ziet (terwijl ze, naar ik aanneem, ondertussen wel kent), maar nu in blu ray kwaliteit, ga je er dan meer van genieten? Ga je avondenlang zitten kijken naar extra's en specials die aan de films zelf niets meer veranderen? En ga je een keer een avondje rustig met een glas cognac in je hand door dat boek met filmfoto's zitten bladeren? Of is dit gewoon verzamelwoede? |
|
quote: Quick 'n Brite! En met runners (zoals Air max 1), mits van stof, gewoon onder de douche gaan staan en langzaam aan de lijn laten drogen. Ja hoor... |
|
DVD's: Super 8 Haar Naam Was Sarah Combi-ticket EMM |
|
Wasmachine kan ook, qua schoenen, vroeger wel eens gedaan. Kans dat het model een beetje naar de klote gaat is echter wel aanwezig. Ik koop trouwens ook blu-rays van dvd's die ik al heb. Des te scherper, des te vetter, imo. OT. 96 zakjes kattenvoer, voor de bejaarde kat. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Nou ja, beeld- en geluidskwaliteit is natuurlijk stukken beter op Blu-ray, en na de vierde film (van de acht) op dvd aangeschaft te hebben (en inmiddels weer voor een leuk prijsje van de hand te hebben gedaan) ben ik ook gestopt met kopen omdat ik toen a) de overstap van dvd naar Blu-ray begon te maken en b) je er donder op kon zeggen dat men uiteindelijk met een complete box zou komen. De helft had ik dus nog niet in de kast en heb ik alleen in de bioscoop gezien. quote: Yep. Ik vind film een machtig mooi medium en die kijkjes achter de schermen vind ik over het algemeen erg interessant. Komt in dit geval nog een stukje Potter-fanatisme bij kijken. quote: Neuh, daar ben ik met een minuut of vijf wel mee klaar. Ik vind het alleen wél leuk om dat soort dingen in een wat gelimiteerde/exclusieve(re) versie in de kast te hebben staan, tenzij ik er tientallen euro's extra voor neer moet tellen (wat in dit geval reuze meeviel). quote: Ergens natuurlijk wel, maar wel berekende verzamelwoede http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Haha, mooi antwoord. Duidelijk |
|
2 shirts van Trenches: Amebix - Sonic Mass op lp Ray Ban Wayfarer ,(Who gon' stop me now!?) |
|
|
|
quote: Duchtig montuur, duchtig montuur! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Heej, die ken ik ! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Werkt dat een beetje? Ik heb zelf een die je op de grond kunt zetten, kun je net weer meer kracht op uitoefenen is mijn ervaring, maar is wel zwaarder en neemt meer plek in. OT: Trapped Under Ice - Big Kiss Goodnight LP Still Cold...ah |
|
quote: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |