![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat? ![]() |
|
@ V666: Dawn of Dreams is zo ontzettend veel beter. Imo, dan, natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 11-02-2012 22:29] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ja maar daar staat The Battle of Geeheeb niet op. ![]() ![]() |
|
quote: Pellet, geen kogel. Het moge duidelijk zijn dat een luchtbuks heel iets anders is dan een vuurwapen. Ook omdat je een luchtbuks gewoon kan en mag kopen en er mee mag schieten op eigen terrein. Ontopic: ![]() En! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 12-02-2012 15:18] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Ja, tuurlijk. Ik was wat confuus qua termen ed. On-topic: 4 klapstoelen bij de kwantum. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 11-02-2012 22:37] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Duur? ![]() Offtopic (tenzij jij een topic daarvoor opent ![]() Wat voor buks heb je? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
9 euro p/stuk. Goedkoper kon ik niet vinden op het net. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Drommels. Het is dat ik al 10 (!?!) tuinstoelen heb. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
die antwoord - tension les discrets - ariettes oubliees saille - irreversible decay herem - 2 green day - dookie 100x hardcore vol 2 aj moe kakken moej kakken ![]() |
|
Funebrarum / Undergang - split 7" Fender jazz bass Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: +1 en die van mij is ook nog eens groen ![]() ![]() |
|
Battle Dagorath - Eternal Throne Burzum - From The Depths of Darkness Impaled Nazarene - Pro Patria Finlandia Morbid Angel - Heretic Sleep - Holy Mountain Solstafir - Svartir Sandar Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Hard. We kunnen de handjes schudden. :-) Ja hoor... ![]() |
|
sick! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Kaartjes voor Touche Amore en Pianos Become The Teeth, Every Time I Die en Cancer Bats, Your Demise en Trapped Under Ice en Parkway Driven en The Ghost Inside. Binnenkort tickets voor Deafheaven en Hierophant en Enslaved en Ghost Brigade. En Neurotic Deathfest, Groezrock en Graspop. En kaartjes voor Black Breath, The Chariot en Norma Jean en misschien voor Madball. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Ik alleen kaartjes voor Miss Saigon... ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Zo goed als zeker, mits de proefrit morgen bevalt, een VW Transporter T4. bouwjaar 11 / 2002 2.5 TDI - 75 kW. Comfort stoelen. CMOS DC. (Donker) Blauw metallic. Bumpers + spiegels in kleur. (Achterbumper heeft een paaltje voor zijn kiezen gehad dus dat wordt bijwerken of vervangen) Achter zijramen getint. Side Bars. Electrische raampjes. Cruise control. 140.000 km. Algemene indruk: gewoon een nette bus. Niet de goedkoopste die ik kon vinden maar ook zeker niet de duurste. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Wow, nice! Heb je nog specifieke plannen waarvoor zo'n grote auto vereist is, i.c.m. diesel (werk? vakanties?) of hou je gewoon van wegenbelasting betalen ![]() ![]() ![]() |
|
Zonder gein. Boodschappen autotje erbij voor mijn vriendin. En ik heb stiekum toch misschien beetje een voorkeur voor grote auto's. ![]() Onze huidige Transporter T5 wordt in stapjes eerst overgespoten en daarna omgebouwd tot camper. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Huata - Atavist of Mann 2lp Syndrome - Floating Veins lp ![]() |
|
Agrypnie – 16[485] Desaster – Angelwhore Desaster – Hellfire’s Dominion Gehenna – Black Seared Heart Lunar Aurora – Of Stargates and Bloodstained Celestial Spheres Nocte Obducta – Nektar: Teil 2 Throne of Ahaz – On Twilight Enthroned Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Cassette dag: Huata - Open the Gates of Shamballa tape NRIII - Demo tape Moloch - s/t tape ![]() |
|
Antediluvian - Through The Cervix Of Hawwah Botanist - I: The Suicide Tree/II: A Rose From The Dead 2CD Fleshpress - Acid Mouth Strangulation Ken Mode - Venerable Witch Mountain - South Of Salem Wold - Freermasonry If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Lugubrum / Heilige Dwazen LP en een zak mandarijnen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |