|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Prima shirts inderdaad voor die prijs Vandaag op de mat: Dillinger Escape Plan - Dillinger Escape Plan LP |
|
€ 3000,- aan Siemens inbouwapparatuur, betreffende een combi magnetron/oven, een vaatwasser, een afzuigkap, een koeler en een vriezer en een 5 pits gaskookplaat voor in de nieuwe keuken in het huis! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Bij jou wordt het aantal ribben ook al minder zie ik. |
|
quote: Ach ja het wordt allemaal bekostigd door het bouwdepot, het wordt dus opgeteld bij de hypotheek. Dan heb ik dus 30 jaar om het terug te betalen 5 Euro's? Op je muil!! |
|
heb je het aan het eind wel 3 keer betaald ofzo.. |
|
quote: Ach ja het kost wat, als je luxe wil tegenwoordig 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Crazy heart (DVD) el-cheapo USB toetsenbord stapel balpennen lekker veel genietbiertjes Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Altijd goed! spelfout weggehaald... |
|
Dark Angel - Leave Scars Terrorizer - Darker Days Ahead Hooverphonic presents Jackie Cane Madrugada - The Nightly Disease Tori Amos - From the Choirgirl Hotel Placebo - Without You I'm Nothing What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Deze is gaaf! De anderen ook wel natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 23-03-2012 18:03] |
|
The Walking Dead - Seizoen 1 "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Wel op vinyl he? spelfout weggehaald... |
|
|
|
quote:Zeker! Thanks! [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 23-03-2012 21:46] |
|
Deze waterkokert! fantastisch ding maarja na jaren lang thee zetten mbv een pannetje water vind je alles fantastisch ... hoe de hazen lopen ... |
|
meteen ook maar even deze grill meegenomen, supervet ding ... hoe de hazen lopen ... |
|
@ SQT: haha gave shirts, ik wil deze nog een keer bestellen: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Tof ja! Doet me denken aan deze: Bijna meebesteld, maar ik vond de manier waarop hij op het shirt geprint staat niet zo mooi (namelijk onderaan ipv in het midden). Wel een überdesign natuurlijk! |
|
Die met die vliegende sauriërs is gaaf! |
|
Encoffination - O' Hell shine in thy whited sepulchres Ilsa - Tutti il colori del buio Viogression - Expound and exhort Thou - Summit Spawn of Possession - Incurso Gloomy Sunday - Beyond good and evil Purtenance - Member of immortal damnation Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Slices - Still Cruising lp Dead Language - s/t lp Meshuggah - Koloss 2lp op clear vinyl Thou / Kowloon Walled City split 7" Ruined Families - s/t 7" Goatpsalm - Erset La Tari cd Den Saakaldte - Ol, Morke Og Depresjon 2LP Mourning Dawn - For The Fallen 2LP |
|
quote: Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Duur weekje !! - kunstof kozijnen rondom - scooter plus helm en zo - twee kandelaars voor aan de muur - ophangapparatuur voor dakkoffer En last but not least: - 2 Unlimited - no limit !! IK KEN GEEN SCHAAMTE !!! Vind ik ook niet |
|
Aeternus - ...And So The Night Became Aeternus - Shadows Of Old Fear Of God - Within The Veil The Gathering - Mandylion Korn - Live Issues (live @ Apollo Theater, NYC, 15-11-1999) Slayer - Diabolus In Musica (incl. bonus-CD) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |