|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jolly begrijpt het. |
|
Ik heb als "gewone" bril ook een Ray Ban, stuk steviger, leuk montuur dat ook nog enigszins bij de tijd is. Als zonnebril heb ik ene Hugo Boss, gewoon omdat ik het kan betalen. Against God and Government |
|
Tsja na 5 jaar elk jaar een gratis montuur uit te kiezen bij de opticien (waar ik een spaarplan heb lopen) heb ik dit jaar eens een beter montuur gekocht van Ray Ban. So what |
|
Ray Ban is wel de shit. Had er ooit een zonnebril van en voelde me helemaal de koning. Probleem is alleen dat je nogal gaat flippen als je hem per ongeluk sloopt of kwijtraakt. Daarom ga ik tegenwoordig maar weer voor de standaard V&D meuk. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Kijk alle hipsters en wannabe-hipsters happen. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 06-12-2011 17:46] |
|
quote: Trouwens flink wat later binnengekomen bij je? Volgens mij bestelden we op vrijwel hetzelfde moment. |
|
quote: Ja, klopt. Kreeg van een vd leden te horen dat ze nog wat lp's zouden krijgen van het label dus vandaar het wachten |
|
Ave Sathanas - Religion of Pity Mayhem - European Legions Jethro Tull - Aqualung Kyuss - ...And the Circus Leaves Town If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Hahaha, zeker! |
|
bub |
|
quote: Dat heeft niks met happen te maken maar met beduidend meer smaak hebben [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 07-12-2011 21:15] Against God and Government |
|
Zaterdag waren we bij de halfords om een sinterklaaskado te kopen. Zie ik zo'n nep-hondje met zo'n kopje wat beweegt bij beweging. Hadden veel mensen vroeger op de hoedenplank in de auto. Wij nou ook. Kelere, wat heerschend. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nu nog een mooi hoedje breien om over een rol toiletpapier te trekken en je bent helemaal de shizzle. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Verrek, ja! Dit zou het echt afmaken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
En: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Echt een bazen auto inderdaad Against God and Government |
|
4x set remblokjes voor Avid Juicy Carbon Polar Wearlink Polar Bike Mount |
|
Sportschoenen Sportsokken Cars 2 (blu-ray) Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Jex Thoth - Jex Thoth If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: ... hoe de hazen lopen ... |
|
Binnen op vinyl: Saturnalia Temple - Aion Of Drakon Oranssi Pazuzu - Muukalainen Puhuu "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Alien blu-ray box en Lethal Weapon blu-ray box samen voor €33,- thuisgestuurd. Bazzio Attacks!!! |
|
Op lp |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |