|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Fijn. Nick Cave & The Bad Seeds - Your Funeral...My Trial PJ Harvey - Rid Of Me PJ Harvey - To Bring You My Love Kaartjes voor Conny Janssen Danst. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 09-12-2011 16:11] You have time. You are doing fine. |
|
quote: Wat is dat zieke plaat! Geniaal maar door en door ziek door zijn drugsgebruik toen. Heb hem op een vinylveteranen avond gedraaid waar Ulk bij was... die kon echt helemaal niets met dat nummer! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Laatste twee, drie maanden geen week gehad waarin ik niet een halve dag oude Nick Cave albums heb gespeeld. Goed fan van die gast. You have time. You are doing fine. |
|
Effe opgezocht op joetoep [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 09-12-2011 16:42] |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Oorbellen en ketting met een uiltje. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Candlemass - Doomology 7LP box, zilvergrijs vinyl Deep Purple - The Mark II Purple Singles LP, paars vinyl The Devil's Blood - The Graveyard Shuffle 7" The Devil's Blood - The Thousandfold Epicentre 2LP Hawkwind - Doremi Fasol Latido LP Motörhead - Iron Fist 7", rood vinyl Rezet - Have Gun, Will Travel LP Rolling Stones - Out Of Time 7" Rolling Stones - No Spare Parts 7" Scorpions - Comeblack 2LP Thin Lizzy - The Adventures Of... LP Die Toten Hosen - Kauf MICH! LP Unleashed - Warrior LP Vallenfyre - A Fragile King LP Venom - Fallen Angels 2LP Warbringer - Worlds Torn Asunder LP Bareuh... |
|
Maar dan in het zwart. En niet zichtbaar de foto: een werkende versnellingsbak. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Maandag mijn nieuwe PC in elkaar bouwen en dan... bub |
|
quote: :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dat geldt alleen voor roterende onderdelen en bier. [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 11-12-2011 3:21] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hertog Jan smaakt aanzienlijk beter als je er 4 euro per flesje voor betaalt? Belachelijke prijzen wel, voor 3 flesjes koop je een krat in de supermarkt. |
|
quote: Inder-fucking-daad. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Forthcoming Fire - Watching Rome Burn Fuck yeah!!! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Aan de andere kant wel 15 euro voor 10 bands. Het moet ergens van betaald worden, he? En een flesje is meer dan een standaard biertje dus reken dat ook even door. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gisteren aangeschaft en in de studio geplaatst: Korg Kronos 88. Joechei. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Na heel wat jaren nog eens een bestelling bij Nuclear Blast geplaatst: ABSU - Absu (CD + DVD) DESTRUCTION - The Curse of the Antichrist - Live Agony (2CD) DIO - The Last in Line EVERGREY - Glorious collision EVERGREY - In Search of Truth EVERGREY - Torn ICED EARTH - Dystopia Box Set MAGNUM - Brand New Morning METAL CHURCH - This present wasteland METAL CHURCH - Weight of the World MYSTIC PROPHECY - Fireangel (2CD) ONSLAUGHT - Live Damnation ONSLAUGHT - Shadow of Death Lederjacke Old school red/black |
|
quote: Zou je even je exacte adres, plus de tijden dat er niemand thuis is, hier willen posten? Bij voorbaat dank. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Kratje bier. OT: cleats voor Eggbeaters. |
|
Abstürzende Brieftauben - Im Zeichen Des Blöden LP Anthrax - Bring The Noise 12" Asphyx - Live Death Doom 2LP (splatter vinyl) Dimple Minds - Blau Auf'm Bau Mini-LP Dimple Minds - Trinker And Die Macht LP (blauw vinyl) Dimple Minds - Helden Der Arbeit LP Halloween - Don't Mtal With Evil 25th Anniversery LP (oranje vinyl) Insane - Wait And Pray LP Jaguar - Axe Crazy In Holland 2LP Die Leeren Versprechungen - Sauflieder Mini-LP Die Leeren Versprechungen - Wir Lassen Uns Das Singen Nicht Verbieten LP Die Leeren Versprechungen - Tanz Der Adepten LP Scorpions - Best Of Vol. Two LP Toy Dolls - Twenty Tunes live From Tokyo LP Twisted Sister - I Wanna Rock 12" W.A.S.P. - 95-Nasty 12" Bareuh... |
|
quote: Dat is een aardig stapeltje platen om ineens aan te schaffen. Ik was iets bescheidener: Teitanblood - Seven Chalices 2LP Averse Sefira - Tetragrammatical Astygmata 2LP Averse Sefira - Advent Parallax 2LP ...en een Deathspell Omega shirt. |
|
Kaarsenstandaard Twee rokjes Spijkerbroek Jurkje T-shirt BH 2 panty's Legging Voedsel |
|
LP |
|
Nog niet beluisterd. Moet wel even kwijt dat het een heeeeeeeeel erg lelijke hoes heeft. Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |