|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat wordt dikke lol. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: In the court of... Had m al op vinyl, maar zag een andere verzie liggen voor 3 euro, dus maar meegenomen. Gaat overigens naar mijn vriendin, want die heeft de clear vinyl verzie, maar die kan haar platenspeler niet afspelen, hahaha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
vreemd signature |
|
quote: Eindelijk geen duiven meer in de tuin ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Geniale plaat wel, samen met Red m'n favoriet van King Crimson. [Dit bericht is gewijzigd door Grom op 11-02-2012 19:15] |
|
quote:Mijn pa liet mijn broertje en mij vroeger af en toe - onder begeleiding - met zijn luchtbuks schieten. In het begin vaak op een papieren roos aan de andere kant van de tuin, maar later vonden we het leuker speelgoed dat we niet meer gebruikten kapot te schieten. Fantastisch was dat! Dat zou ik eigenlijk wel weer eens willen doen. |
|
Hehe ik heb ook nog een luchtdruk pistool maar dan als handgeweer. Minder precies, maar wel tot 15 meter nauwkeurig. Echter was dat leuk toen ik nog een kas tot mn beschikking had en ik kon schieten wanneer ik wilde. Nu hoef ik het niet te proberen want het kogeltje gaat alle kanten door de kamer. Heb al genoeg kapotte dingen gezien ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Goede kogelvanger aanschaffen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Mja het meeste kwam gewoon door wat in het wilde rondschieten. toen ik op een prullenbak schoot kwam er een TL balk 5 m naar beneden enzo Nu heb ik geen ruimte meer in mn huis, buren die het niet zo zullen waarderen. En eerlijk gezegd weet ik niet zo goed wat legaal is in NL heb deze een keer gekregen van iemand uit Polen die hem perongeluk bij zich had. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Alle luchtwapens in Nederland zijn legaal. Mits het geen kopieën zijn van vuurwapens of sterk op een vuurwapen lijken. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Daar zit een beetje het probleem, zo zien die luchtdrukballetjes eruit: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Heb je ook drie tepels? [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 11-02-2012 20:06] |
|
quote: Komt er ook een vlam uit de loop? Dinsdag een ding vastgehouden wat zulke uitspuugt. .50 dus. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Hehe nee hoor, maar hij gelijkt wel echt, mag het wel als je hem roze spuit? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dat is een goede, zou je de wet wapens en munitie eens op moeten naslaan. Post eens een foto van dat ding als je wilt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Walther CP99 Heb hem hier niet liggen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik heb deze. En deze, vrij vet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Das ist verboten! Ik België mag die dan weer wel. quote: Ik heb er zelf 1 in elkaar gelast, mijn achterplaat is 10mm. Edit: Wie maakt er een luchtbuks topic aan? [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 11-02-2012 20:51] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Er is wel een vuurwapentopic, geloof ik. Maar dat klopt dan niet? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Luchtbuks. Vuurwapen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ulcerate - Everything is Fire Pan.Thy.Monium - Dawn of Dreams Pan.Thy.Monium - Dream II Bolt Thrower - For Victory Nine Inch Richards - Closer to Hogs Ministry - Over the Shoulder/Stigmata Ministry - Burning Inside/Jesus Built My Hotrod Ministry - N.W.O/Just One Fix |
|
quote: Swaar, swaar. Maar als ik schiet met m'n luchtbuks, dan vuur ik een kogel af. Tenminste, ik lucht 'em niet. of? ... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Heb je Khaooohs and Kon-Fus-Ion ook? Dat is, naar mijn mening, de beste plaat. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |