|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Bierglazen gekocht? Ik zal ze binnenkort eens uitzoeken dan gaan er een zooi weg. Ooit eens bij elkaar verzameld, maar die troep staat alleen maar in de weg. |
|
quote: Ja, maar ook alleen maar van bieren die ik ook daadwerkelijk drink. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
• Leuke rode kater van het asiel Geniale LP met de moeilijk harde hit "Fred von Jupiter En voor de zaak: Met een lieve 12 Gig werkgeheugen... Ja hoor... |
|
quote: Hmm... zolang ze die Imac's niet voorzien van matte coating ipv zo'n glansbak komen ze er bij mijn thuis niet in [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 06-05-2012 0:21] |
|
Heb ik op de Mac Book Pro wel laten doen, inderdaad. Verder is de iMac een prima werkbeest, zonder dat ik een veelvoud in€'s uit hoef te geven aan een Mac Pro toren met dito dure monitor. Je Nick doet me denken aan een geniaal nummer van de Pixies. Hulde. Ja hoor... |
|
Dat glansgeneuzel zie je bij heel veel consumentenlaptops ook. Schijtirritant als je continue naar jezelf zit te kijken dwars door hetgeen je op je scherm hebt. |
|
quote: Daar heb je dan wel weer gelijk in. Vooral omdat de MacPro's zo matig geupdate zijn de laatste jaren dat het echt kapitaalvernietiging is om die aan te schaffen t.o.v. de snelle Imac's... Zelfs op mijn werk hebben we om die reden voor het eerst in jaren Imacs gekocht voor een paar collega's ipv MacPro's + schermen. [/quote] |
|
Soulfly - Enslaved Naglfar - Téras Borknagar - Urd Deadborn - Mayhem Maniac Machine (+ T-Shirt) T-Shirt van The Dirty Denims EDIT: typo [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 09-05-2012 22:07] |
|
Hermano - ... Into The Exam Room Stone Sour - Audio Secrecy (cd/dvd) Cavalera Conspiracy - Blunt Force Trauma (cd/dvd) Russian Circles - Geneva |
|
quote: Ook ergerlijk zijn die extra heldere backlights. Leuk voor Office en spelletjes, maar voor fotobewerking kun je d'r niks en 3x niks mee. On-topic: Source code (DVD) Bakkie automatenkoffie Gehaktbal Pintjes Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
De man een hele bult goodies van The Devil's Blood, en ik moet deze week toch maar weer eens de WH webshop gaan raiden. Nomad - Transmigration of Consciousness op vinyl, keer 2 (1 voor mij, en 1 voor vriendin). Wellicht laatste Azarath girlie dat ze nog hebben erbij doen. Black seeds of bunny! |
|
Een blauw/geel/oranje percolator Koffie Uilendingetje Touwtje Tequilabier Verfspul |
|
tunneltent van 440 bij 310 ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Lptje |
|
creature with the atom brain - the birds fly low red fang - murder the mountains high on fire - de vermis mysteriis borknagar - urd katzenjammer - a kis before you go dolby surround system voor ps3 aj moe kakken moej kakken |
|
Conan - Monnos Faustian Spirit of the Earth |
|
JBL denitrol 10x vuurneon 1x algeneter 1x meerval Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Gekocht: Heaven Shall Burn - Iconoclast Woods Of Ypres - Woods IV: The Green Album Besteld: Nine Inch Nails - Beside You In Time (dvd) Steven Wilson - Grace For Drowning Cradle Of Filth - Midian Desert Session - 9 & 10 Paradise Lost - Tragic Idol Moonspell - Alpha Noir/Omega White |
|
2 cd's voor 15 euro bij de FRS bub |
|
Castle - Blacklands Verdunkeln - Verdunkeln Verdunkeln - Weder Licht noch Schatten |
|
Hmm, laatste aankopen bevatten: - 2 rokken - 5 shirtjes - zonnebril - 2 kettingen - een waspie/riem - boek - 2 paar schoenen - USB kabel voor de gsm - 2 paar nylonkousen - 2 paar nylon sokken - beenwarmers en natuurlijk ook voedingswaren. Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Lego setje van Mater (Takel) uit Cars Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
2 kaartjes voor Into the Grave in Leeuwarden. Hatsjikidee! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |