|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als je de originele Canon BG-E2N batterygrip koopt kun je gelukkig wel een beetje vooruit - die werkt nl. met de 20,30,40 én 50D. En dat is eigenlijk best wel uniek voor Canon. Overigens heb ik zelf een sloot Hertog Jan gekocht voor een housewarming party van een vriendin in België. Het was overigens erg gezellig. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Mij toevallig niet gezien op Throne Fest? Mooie aankopen btw, juist dat album van Korn vind ik wat vreemd |
|
quote: Geen idee of ik je gezien heb, maar waarschijnlijk wel he. Maw, ik zou niet weten hoe je eruit ziet En ivm die Korn, vreemd is het idd wel. Gezien ik het eerst ronduit kut vond en toen ik het onlangs toevallig opnieuw hoorde het plots echt leuk begon te vinden. Tja Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Haha ja, dude met niet zo'n lang haar, Huldrefolk shirt en vergezeld door een meisje met nog een Huldrefolk shirt en diens lief van +-2m lang. Hoe vond je de show? |
|
Stond je helemaal vooraan bij Huldrefolk? Blond haar? Meisje ook lang blond haar? Huldrefolk was uitstekend. Endezzma kon me niet boeien, maar Tsjuder heerste de pannen van het dak. Faustian Spirit of the Earth |
|
Apocalyptica - Amplified (CD + DVD) Apocalyptica - Reflections (2CD) |
|
Op NDF gekocht (naast munten): Choked By Own Vomits - Shit Autopsy Carceri - The Good Must Suffer The Wicked Putrid Pile - House Of Dementia (maar toen ik 'm ging luisteren bleek het de cd Collection of Butchery te zijn...) [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 05-03-2012 17:26] |
|
quote: Waarom, in hemelsnaam? Ja hoor... |
|
quote: Als je pannen direct op je tafel zet krijg je van die kringen. Zie ook http://nl.wikipedia.org/wiki/Onderzetter |
|
quote: Jup, die dude :D en ik deel ongeveer dezelfde mening, buiten dat ik Endezzma best te pruimen vond. Maar Tsjuder was inderdaad de band van de avond, alleen jammer dat de setlist wat kort was. |
|
LevelOne 8 poorts netwerkswitch Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Ik vind er nog steeds weinig mis mee. Queen - Queen Queen - II Queen - Sheer Heart Attack UFO - Too Hot To Handle (2CD) Zo, nu ben ik door m'n Selfridges waardebonnen heen. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 07-03-2012 13:52] |
|
Breag Naofa - S/T LP |
|
Motorpsycho & Ståle Storløkken - The Death Defying Unicorn 2LP CDs: Swans - Filth / Body To Body, Job To Job (2CD) Swans - Cop / Young God / Greed / Holy Money (2CD) Swans - Children Of God / World Of Skin (2CD) Neurosis - The Eye Of Every Storm Neurosis - A Sun That Never Sets Neurosis - Enemy Of The Sun You have time. You are doing fine. |
|
quote: |
|
Motorpsycho & Ståle Storløkken - The Death Defying Unicorn 2CD Mass Effect 3 Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Sear Bliss - Eternal Recurrence Bolt Thrower - ...For Victory Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Nice! Daar compensser je die Apocalyptica's weer mee Bareuh... |
|
Scott Walker - Tilt LP |
|
Dyscarnate - And So It Came To Pass Faustian Spirit of the Earth |
|
Op vinyl: Sonic Flower - Sonic Flower Black Pyramid - Black Pyramid Earthless - Sonic Prayer Mars Red Sky - Mars Red Sky "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
De cd van Nailgun Massacre, bij gebrek aan vinyl. Bareuh... |
|
quote: Een meer dan prettig plaatje. |
|
sear bliss - eternal recurrence azaghal - codex antitheus dystopia na! - syklus aj moe kakken moej kakken |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |