|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Je weet ervan. |
|
Gelukkig weet jij zelf. Tijd voor posse cuts: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Wat is die status nu in 2012? Hitjes? Hier de FBI file van Old Dirty Bastard: http://www.muckrock.com/foi/view/united-states-of-america/russell-tyrone-jones-ol-dirty-bastard/963/#doc-1477 |
|
|
|
santeriaaaaa signature |
|
wat vinden ullie hier van? signature |
|
Schaaaaaeeeeeep! Yo-Landi nu in furry- en pedofurryvorm! Siked? Meer nieuw: Moet het zelf nog luisteren, ben benieuwd of ze ondertussen wat echte kwaliteit aan het leveren zijn. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Bullion is sowieso te gek. quote: Fok Jullie Naaiers is wel een goede track! |
|
dit? signature |
|
Toch wel erg lekker. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Vet! Roni Size is een held! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Nog even lachen naar de hyves-shoutouts in de description box. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Nu ook een clip voor I Fink U Freeky: Helaas zonder de bizarre furryheid uit de trailer, maar voldoende andere bizarre shit Nummer is wel aardig. Beetje repetitief, maar het stukje van Ninja is wel echt vet. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
signature |
|
quote: Wilde hem net posten! |
|
|
|
|
|
Niet echt mijn stijl in hiphop, maar AOTP heeft zulke goede rappers dat ik er erg goed naar kan luisteren. Celph Titled en Reef the Lost Cauze I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
hip hop/dupstep klinkt nog goed aj moe kakken moej kakken |
|
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: die clip vinnek wel goe gedaan signature |
|
Groningen hè, dan weet je het wel. |
|
quote: Dat kunnen ze in Nederland ook: I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Klopt, Dope D.O.D. komt uit Groningen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |