|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik post zo wel even een pic van mijn character. http://pic10.picturetrail.com/VOL305/1974996/inbox/22618.jpg [Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 08-03-2004 12:27] dood |
|
Die wraithguard heerscht wel wat moeite voor gedaan. Ik heb ook nog die Ebony Mail maar ik mijn medium armor skill is nog niet zo hoog. dood |
|
moeite voor gedaan? je hoeft alleen met Vivec te praten hoor ik ben net klaar met het killen van 6 van de 7 "grote" ash vampires, de 7e zit in Citadel Dagoth Ur en daar sta ik net voor de deur; victory here I come! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ja die Main Quest van Morrowind is echt een lachertje. De gemiddelde Goblin van Bloodmoon is sterker dan de eindbaas. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
ik vind het inderdaad tot nu toe mee vallen met de moeilijkheidsgraad van het spel. bloodmoon en tribunal moet ik nog steeds hebben, maar dat wordt dus 50 euro neerleggen (Morrowind had ik voor 7,50 ofzo) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Die expansions zijn het kopen niet waard vind ik. Morrowind is een klasse spel waar ik met plezier ~70 euro aan uitgegeven heb (met eerste expansie erbij). Maar die Bloodmoon heb ik toch echt gewoon gedownload van campusnet. Je hebt de cd toch maar 1 keer nodig om te installen... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Juist, ik heb tribunal en bloodmoon ook gedowned. En ja Morrowind is nu wel erg makkelijk ja, totaal geen uitdaging meer.. dood |
|
dan heb ik tribunal dus nog niet, claw voor 50 euro heb ik dan wel de game of the year edition, dus met Morrowind en beide expansions. en van bloodmoon staan alleen de data-files nog op campusnet; kijken of ik het zo aan de gang krijg Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Het zou pas mooi zijn als ik een systeem had die Morrowind perfect in full view distance kan draaien. Maar wat zijn jullie gemiddelde FPS? Ik zit rond de 50/55. View distance helemaal omlaag.. dood |
|
quote: Alles op het hoogst en het draait prima, maar ik speel het al maanden niet meer. Heb alle expansions uitgespeeld en was zo 1337 dat het eigenlijk niet leuk meer was. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Hoe zie je FPS? Volgens mij is dit een domme vraag die ik in de console help kan vinden, maar goed ... leg uit "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Ik heb gewoon in de Morrowind.ini, Show FPS=1 staan. dood |
|
quote: Zo hey, wat voor computer heb jij wel niet!? Als ik alles op het hoog zet dan haal ik een FPS van 20 en als ik beweeg 10 ofzo. Mijn systeem : Pentium 4 3,06 GHZ 512 MB RAM Geforce FX 5600 256 MB dood |
|
Zijn er trouwens meer mensen die problemen hebben met hun scrollwieltje op de muis? Bij werk het zo: -1 tikje naar beneden = scroll automatisch helemaal naar beneden -dan weer 1 tikje omhoog = sta weer stil -dan nog 1 tikje omhoog = scroll automatisch helemaal naar boven Dit is vrij storend "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
ik heb geen scrollwieltje (heaumeau ) ik ben sinds een dag of 2 aan tribunal begonnen en is best grappig. maar met moeilijkheid valt het me nog steeds reuze mee, alleen die adamantium jinkblades van de dark brotherhood zijn super irritant Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Die zijn zeker irritant ja maar mij kunnen ze toch niets doen. Wel grappig dat je een bodyguard kan huren in Tribunal die trouwens enorm gay zijn maar goed, tenminste degene die ik huurde. dood |
|
quote: Dat doe je ook om al je spullen kwijt te kunnen Een soort pakezel. Werkt prima "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Bevat Tribunal eigenlijk nog wat vette armor? dood |
|
quote: Je hebt de medium armor van de guards op tribunal en nog een goede heavy armor. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Maar dat komt niet in de buurt van mijn Dragonbone armor? [Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 14-03-2004 14:51] dood |
|
Dragonbone is toch alleen maar mooi? Maar geen hoge armour rating ofzo? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Rating van 233. dood |
|
Dat is met hoogste skill level neem ik aan? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Yep. Gebruikt iemand hier ook nog de FPS Optimizer? dood |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |