|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Joris, DAN MAAK JE TIJD!!! Damm je weet echt niet wat je mist man. it ain't so bad to be a psychopath |
|
Hij liep gister bij mij ook vast... wonderbaarlijk, maargoed gelukkig save ik hem vaak it ain't so bad to be a psychopath |
|
Gelukkig saved het spel zelf ook vaak. Zelfkennis van de programmeurs lijkt me Maar hier crasht ie nauwelijks *klopt af* |
|
Net wel een heel lam arena gevecht gehad. Moest tegen 3 gevangenen. Het irritante is dat ze je steeds op de grond gooien en dan vrolijk op je in gaan beuken. Nog niet gewonnen maar de lol is er op dit moment even van af. Komt goed uit want ik moet ook gaan slapen |
|
Asshole AI en asshole physics in Oblivion: http://www.somethingawful.com/articles.php?a=3705 quote: [Dit bericht is gewijzigd door M. op 06-04-2006 13:05] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Whahahah |
|
|
|
Vrijdagavond maar weer eens begonnen met Morrowind. Kijken hoe lang ik het deze keer vol hou. Ben nu lvl 3 Assassin, maar kom verdomme niet verder bij een quest voor de Thieves Guild uit Balmoral. |
|
Combat AI valt nogal tegen vind ik. Sneaken heerscht, maar als ik een pijl vlak naast zo'n enemy schiet, zelfs meerdere malen, heeft die nog steeds niks door. Tevens, als er meerdere enemies in 1 kamer staan en ik schiet er 1 neer in sneak mode, hebben die andere enemies vaak ook nog steeds niks door. Ze reageren niet op dode of stervende collega's, of uberhaupt op elkaar, zo lijkt het, tenzij ze heel dicht op elkaar staan (en dan heb ik er ook best moeite mee om staande te blijven, mijn HP en damage zijn niet superhoog). Verder wel een prachtig spel weer . |
|
Zojuist een Schaep! |
|
Foei, wat zijn die laadtijden lang Voornamelijk irritant als je bijv. een kasteel in en uit moet rennen voor een quest (Chorrol). Na het spelen moet ik dan ook wel m'n pc rebooten, omdat mn hdd maar door blijft ratelen... Vechten gaat ook behoorlijk schokkerig, maar het is wel een stoer ende verslaven spel! |
|
Ik heb net de resolutie maar eens flink omlaag geschroefd. Ziet er een stuk minder mooi uit maar het speelt wel veel fijner. Hoewel het teleurstellend blijft om een spel op een resolutie van 800 x 600 te moeten spelen :S Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
ik draai dus op 800x600 |
|
quote: Ai, dan is het zeker pijnlijk om te constateren dat het bij het vechten nog wat schokkerig verloopt. Ik zeg: nieuwe videokaart Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
hmm, het aparte is dat ik niet eens verschil merk tussen 1024 x 768 en 640 x 480 tijdens gevechten. Anders wel maar ja daar liep het al prima op 1024 x 768 |
|
Oblivion speelt echt heerlijk op de xbox 360! Nog geen enkele vastloper gehad, geen schokkerigheid, alles ziet er mooi uit - in 1 woord GEWELDIG! Dan nu maar weer ff verder met m'n lv 8 Nord! quote: Dan te bedenken dat ik op lv 2 met m'n Nord vampire al de Arena Champion was Die "frost shock" skill die Nords als racial hebben maakt in 1 schot een einde aan de eerste paar arena tegenstanders [Dit bericht is gewijzigd door stoomfiets op 11-04-2006 18:11] I am the 1%. |
|
Ik hoop dat Oblivion ook op de gewone Xbox uitkomt. Dan maar geen supermooie graphics, lijkt me gewoon een gaaf spel! (Mij boeien graphics sowieso weinig bij spellen.) Zometeen maar weer Morrowind verder spelen. |
|
Ik denk niet dat oblivion kan draaien op de normale xbox - anders had ik ook niet een 360 erbij hoeven kopen Ik kwam vandaag in een dorpje, en iedereen was onzichtbaar geworden door een klungel van een tovenaar "its only temporary, 2 years or so" [Dit bericht is gewijzigd door stoomfiets op 11-04-2006 22:00] I am the 1%. |
|
Ik ben een paar dagen geleden opnieuw begonnen. Ik ben pas level 2 maar heb nu geen enkel probleem met die ogres. Nou hopen dat mijn character zich een beetje goed blijft ontwikkelen (hoewel dat natuurlijk aan mezelf ligt). Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik ben nu al een tijdje express niet aan het levellen om de boel wat recht te trekken. Eigenlijk best lam maar ja het werkt. Niet slapen for teh win |
|
Zo, ik heb me net ff heel veel op bepaalde skills geconcentreerd waardoor ik nu met maximale multipliers op de juiste attributes ben geleveled Vraagje: Ik ben gedrained (intelligence en willpower en speed oid)...waar kan ik dit ongedaan maken? Moet ik dan een kerk in wandelen ofzo? Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Yep. Bij dat grote ronde altaar in het midden van de kerk kan je dat ongedaan maken (gewoon de actieknop gebruiken als je dat vuistje ziet als je erbij staat). Die altaren aan de zijkanten kunnen ook geinig zijn, die zijn van de individuele "deity's". Als je die wil gebruiken moet je eerst bij hun Wayshrines geweest zijn (staan niet op de kaart of zo, die moet je helemaal zelf vinden -- misschien dat hun locaties in een boek staan?) want dat zijn eigenlijk verkapte spells die je op jezelf kunt gebruiken. Soms best krachtige en ze duren best lang . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Thanx Trouwens, vol trots mag ik u presenteren, de nieuwe master van de fighter's guild: Lord Geraerts *neemt applaus in ontvangst* Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Argh, volgens mij "lek" ik aan alle kanten stat multiplyers! Ik ging lvl-up, zou moeten mediteren, dus ik ging even een hoop lullen met wat mensen in town om speechcraft 8 punten op te hogen (minor skill, + al 2x mercantile voor een totale 5x multiplyer voor personality), ging slapen, ging lvl-up en zag... slechts een 1x multiplyer voor personality... Ok, misschien worden minor skill points die je haalt na lvl-up bewaard voor het volgende lvl, dus bij de volgende keer lvl-up verwachtte ik de 5x multiplyer voor personality. Die was maar 3x. In een ander experiment waar ik wederom al lvl-up was (hoefde alleen nog maar te mediteren) heb ik gesaved, ben gaan slapen, noteerde de multiplyers en heb de savegame weer geload. Daarna heb ik nog een hoop skillpoints verkregen, ben weer gaan slapen, en de multiplyers waren totaal niet veranderd! Dat wordt vervelend, aangezien ik mijn major skills toch meer gebruik dan ik van tevoren verwacht had en steeds eerder lvl-up ga dan ik zou willen qua multiplyers. Dus ik heb het idee dat je lvl-up multiplyers na je 10e major skill-point vastliggen, en dat je misschien 3 skill points per stat multiplyer nodig hebt oid? Maar ach, nu op lvl 7 gaat het al sneakend en pijlenschietend nog erg goed. Wel suf dat bijv. wolven ook mee lvl-up gaan, dat systeem slaat echt nergens op. Al vliegen ze nog steeds heerlijk ver achteruit dankzij de impact van de letale pijl . |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |