|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
lol met mijn chello verbinding zeker "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Dat duurde lang voordat je erachter kwam dat ie daar ook op stond. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: Gister nog niet. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: en nu ineens kansloos je reactie veranderen, net moest ik het nog ergens neerzetten. Dat is echt sneu "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Maar je vroeg vandaag waar die stond niet dat dit echt boeiend is ofzo... Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: Ja ik vond hem dus zelf ondertussen Sorry, maar weer ontopic Ik denk dat ik hem zelf wel ga kopen trouwens ... er zit weer een kaart bij (zie vorige pagina) en die moet bij de verzameling. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
als je nou gewoon een hoge res kaart uitprint, klaar "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Neenee, die kaarten zijn tof. Uitprinten is niet hetzelfde. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
verzamelen, kost je alleen maar geld "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Tja, maar anders gaat dat geld op aan bier Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: where's the problem in that? |
|
hoe is ie voor xbox ? occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Holy Shit Ik heb mijn Morrowind een beetje verneukt... overal staan Stringnamen in plaats van de waarden "sAttributeStrength" dat soort shit ... damn, ik gebruik nooit meer plugins Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
DUDE! hoe krijg je dat voor elkaar? |
|
quote: Ik opende mijn "Your Balmora Residence" plugin, omdat ie daar steeds over zeurde dat "errors might occur". En toen savede ik die opnieuw. En toen ging alles fucked Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ik zou ze aanklagen |
|
Ik denk dat mijn lvl29 character weg is. Of, in ieder geval mijn huis met daarin een shitload ruige items. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
is dat even mooi klote |
|
Ok, mijn huis is weg, inclusief inhoud. Ik gok zo'n paar miljoen waard aan Armours, Zwaarden, Soulgems, raw Ebony Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Door een noodzakelijke harde schijf crash ben mijn lvl 54 dark elf warrior en lvl 31 high elf wizard kwijt geraakt. Ben nu een imperial begonnen , een disiplinaire legion soldaat met een grof tintje |
|
lv 53 nord die flink kan hakken enzo alleen is de uitdaging bij het vechten sinds lv 20 nu ook wel verdwenen...nja vivec uitmoorden is ook leuk! kheb 'm nog niet uitgespeeld (speel op de x-doos) maar kvind het heel erg goed spel, kheb ook een paar vrienden van mij ermee aangestoken dus tis ook een aardig punt van discussie. en wat ik nog even kwijt moest, die wood elves zijn echt klein, als die naast mij in het "prachtige" mooi glimmende kostuum gehesen barbaarse meneer staat dan kijken ze een heel eind omhoog WOODELVIS I am the 1%. |
|
Hebben meer mensen problemen met de Europese patch 1.2.0722 van dit spel? Als ik hem installeer wil Morrowind niet meer opstarten. Ik heb al gezocht en naar het schijnt werkt de US patch wel -- geprobeerd, na 10 minuten spelen crasht-ie alsnog. Iemand hier een oplossing? Of gewoon de boel niet patchen? |
|
Dat hij crasht *kan* heel goed ook stom toeval zijn, want Morrowind crashte bij mij in alle versies ongeveer 1 keer per uur. Je kan ook altijd proberen de Tribunal en/of Bloodmoon expansions te downloaden en te installeren, dan heb je iig een vrij nieuwe versie. Bloodmoon is de laatste expansion (in GRIM AND FROSTBITTEN KINGDOMS ) en dan heb je dus zeker de laatste versie van het geheel. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Speelt Dwaallicht spelletjes? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |