IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Elder Scrolls (Morrowind e.d.) Vorige pagina | Volgende pagina
Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-01-2004 9:49 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Weet iemand al iets meer van:

http://mods.moddb.com/1568/

? Ik zit al heel erg lang op die mod te wachten, maar veel nieuws is er niet! Het gaat hier om een mod (total conversion eigenlijk...) van Morrowind, en weet iemand misschien andere mods/total conversions van Morrowind te vinden?

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-01-2004 9:52 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Voor zover ik weet is er al een beta1 en de uiteindelijke release staat gepland voor eind 2004

"This one is older than shit, heavier than time!"

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-01-2004 9:54 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2003 19:14 schreef Tormented soul het volgende:
Ik ben na ene valse start weer begonnen. Mijn eerste game was gewoon zwaar frustrerend. Dat omdat ik het spel niet goed begreep. Ik bedoel, als je steeds gedood wordt door een of ander wormpje terwijl je niks raakt met je dolk, dan is er iets mis. Ook een Elven Barbarian zonder armor werke niet mee .

Maar mn nieuwe spel gaat prima!. Ik ben een Nord Warrior, en ben net level 7 geworden. Niet slecht voor 3 dagen gamen. Trouwens mazzel gehad door in een of andere tombe geweldige wapenuitrusting te vinden! Als lvl 3 gozer een helm en schouderdingen met een armor rating van bijna 80 te vinden, mag je zeker blij zijn. En mn Nordic Claymre is al de hel tijd mn beste vriend.

BTW, weet eiamdn nog een goede manier op als Lvl 7 caracter aan een paar mooie items (armor, wapens) te komen? Het liefst een Long Blade, of goede armor. enne alleen in de Biitercoast region of in de buurt van Vivec. Verder waag ik me voorlopig niet.

Homeaux
Je moet gewoon rondwandelen en tombes e.d. bezoeken. Gewoon saven voordat je erin gaat, over het algemeen kan door vrijwel heel vardenfell heen wandelen zonder problemen.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-01-2004 9:55 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 9:52 schreef 0Tolerence het volgende:
Voor zover ik weet is er al een beta1 en de uiteindelijke release staat gepland voor eind 2004
Op ModDatabase is gepost:
quote:
By Myris
Date Wed 21st, Jan 2004 @ 5:03:42am

The mod isn't released yet. A first beta is comming (hopefully) soon. The website of the mod is http://www.memod.co.uk/, and if you want to follow the progress of the mod check the Morrowind Source forums at http://www.mwsource.com/forum.
Er is dus weinig/niets bekend, en sinds de officiele site plat ligt zie ik daar ook al niks

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 29-01-2004 9:56]

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 29-01-2004 10:05 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Moet nog steeds eens Morrowind aanschaffen. Al lang geen games meer gespeeld, maar dit sprak me des tijds bij de release al wel aan, is er alleen nooit van gekomen om het aan te schaffen... Iemand die hem kwijt wil (goed werkende kopie mag ook )?

Op je knie en pijp voor genade!

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-01-2004 10:16 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 10:05 schreef JuronymouS het volgende:
goed werkende kopie mag ook ?
Dat is best "problematisch", sinds ik dan helemaal de nocd-crack moet gaan zoeken (mail maar even)

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-01-2004 10:31 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 29-01-2004 12:55 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 10:16 schreef Elfensteen het volgende:
Dat is best "problematisch", sinds ik dan helemaal de nocd-crack moet gaan zoeken (mail maar even)

mail!

Op je knie en pijp voor genade!

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-01-2004 15:04 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 9:55 schreef Elfensteen het volgende:
Op ModDatabase is gepost:
Er is dus weinig/niets bekend, en sinds de officiele site plat ligt zie ik daar ook al niks

Neem maar van mij aan dat ik de changelogs heb gezien en wat elke beta versie allemaal qua content heeft. Er is echt wel een beta uit op dit moment

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-01-2004 15:05 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 15:04 schreef 0Tolerence het volgende:
Neem maar van mij aan dat ik de changelogs heb gezien en wat elke beta versie allemaal qua content heeft. Er is echt wel een beta uit op dit moment
Ik ga wel even op zoek dan, ook ik heb zo m'n game-bronnen

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-01-2004 15:57 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

en wat voor characters heeft iedereen?

Ik heb nu een lvl 19 Wood Elf Assassin. Loop rond met Dwarven crossbow, een Ebony Shortsword, magisch shortword met poison en een met paralyzation, de gehele domina outfit, behalve de greaves en cuirass, die zijn Glass (jajajajajaja), Veloth's Robe, chitin tower shield en een zooi ringen en amuletten. Die glass en ebony dingen heb ik net ge-loot in Vivec uit de Redoran Vault.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-01-2004 16:06 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 23:17 schreef Elfensteen het volgende:
Ik heb nu de gehele set Daedric Armor compleet inclusief Daedric Katana
quote:
Op 24 juli 2003 23:20 schreef Elfensteen het volgende:
Ik ben een barbarian...Nord, om precies te zijn

lvl. 24 om precies te zijn

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-01-2004 16:08 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

nice

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-01-2004 16:09 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Chop the bastards!

Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 29-01-2004 17:05 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

Ja joh Morrowind!!
Tijd niet meer gedaan!
Echt een kickass spel!
Kwas best ver maar preciews op het verkeerde moment gesaved

Ik ga het weer spelen!

"Sehnsucht"

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-01-2004 19:45 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 15:57 schreef ZelThoR het volgende:
en wat voor characters heeft iedereen?

Ik heb nu een lvl 19 Wood Elf Assassin. Loop rond met Dwarven crossbow, een Ebony Shortsword, magisch shortword met poison en een met paralyzation, de gehele domina outfit, behalve de greaves en cuirass, die zijn Glass (jajajajajaja), Veloth's Robe, chitin tower shield en een zooi ringen en amuletten. Die glass en ebony dingen heb ik net ge-loot in Vivec uit de Redoran Vault.

Heb iets van een level50 character, maar dan is het niet boeient meer. Wat ik allemaal heb is teveel om op te noemen
Heb wel een volledige Ebony armor set inclusief 2 soorten shields.

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 15-02-2004 11:48 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik ben de laatste paar wekene eigelijk pas intensief Morrowind gaan spelen; en heb nu een lvl 16 Nord Barbarian. Momenteel draag ik een Dreugh (of zoiets) helm, schild en zwaard; geloot uit een vage tombe.

maar mijn vraag: Ik zoek handelaren die meer geld te besteden hebben dan 2500. Want ik heb zat voorwerpen van 20000+, en vind het zonde om die voor een schijntje weg te doen. maar ze wegen , bij elkaar, wel zwaar in mijn inventory. Iemand tips?

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-02-2004 11:58 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2004 11:48 schreef Tormented soul het volgende:
Ik ben de laatste paar wekene eigelijk pas intensief Morrowind gaan spelen; en heb nu een lvl 16 Nord Barbarian. Momenteel draag ik een Dreugh (of zoiets) helm, schild en zwaard; geloot uit een vage tombe.

maar mijn vraag: Ik zoek handelaren die meer geld te besteden hebben dan 2500. Want ik heb zat voorwerpen van 20000+, en vind het zonde om die voor een schijntje weg te doen. maar ze wegen , bij elkaar, wel zwaar in mijn inventory. Iemand tips?

Er is een mudcrab merchant, die heeft 20.000 gold bij zich. Hij ziet er ook precies uit als dat beest. Hij zit ergens in de buurt van Suran, moeilijk uit te leggen. Hij zit iig op 1 van die eilandjes in de buurt van Suran

Tormented soul
Posted 15-02-2004 12:00 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2004 11:58 schreef 0Tolerence het volgende:
Er is een mudcrab merchant, die heeft 20.000 gold bij zich. Hij ziet er ook precies uit als dat beest. Hij zit ergens in de buurt van Suran, moeilijk uit te leggen. Hij zit iig op 1 van die eilandjes in de buurt van Suran

Volgens mij lul je uit je nek; dus ik moet heel de omgevuing van Suran afspeuren naar mudcrabs en ze proberen aan te spreken

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-02-2004 12:01 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2004 12:00 schreef Tormented soul het volgende:
Volgens mij lul je uit je nek; dus ik moet heel de omgevuing van Suran afspeuren naar mudcrabs en ze proberen aan te spreken

Ja, dan geloof je het niet. Je wilt niet weten hoeveel geld ik heb verdient met dat kleine rotbeestje. Als je command creature spell heb kan je em naar je eigen vesting leiden. Veel werk, heb ik dus ook niet gedaan.

Tormented soul
Posted 15-02-2004 12:02 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik zal eens rond gaan neuzen; maar zeg nu zelf: het klinkt wel heel erg onwaarschijnlijk

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-02-2004 12:03 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2004 12:02 schreef Tormented soul het volgende:
Ik zal eens rond gaan neuzen; maar zeg nu zelf: het klinkt wel heel erg onwaarschijnlijk

Zoek maar op dit forum:

http://www.elderscrolls.com/ubbthreads/ubbthreads.php

Dan kom je em zeker tegen

Tormented soul
Posted 15-02-2004 12:04 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

tnx

Goremageddon
Usericon van Goremageddon
Posted 15-02-2004 14:25 by Goremageddon Wijzig reactieProfiel van GoremageddonQuote dit bericht

Tja vet spel natuurlijk maar al een erg lange tijd niet meer gespeeld.

Ik ben bij deze missie dat ik debt money moet ophalen bij een wijf in de Rats Hole? Nouja het is in die stad waar het soms sand stormt. Dat wijf vertelt over haar broer die ooit op reis ging om een schat te vinden. Ik ben naar die plek gegaan en ik heb zijn lijk zien liggen, alles gepakt wat die bij zich had. Maar wat nu?

Tormented soul
Posted 16-02-2004 9:43 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik zal zo eens een screenshot maken van mijn huidige aankleding.

welke overigens bespottelijk lelijk en gay is maar boeiuh

Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com