|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Weet iemand al iets meer van: http://mods.moddb.com/1568/ ? Ik zit al heel erg lang op die mod te wachten, maar veel nieuws is er niet! Het gaat hier om een mod (total conversion eigenlijk...) van Morrowind, en weet iemand misschien andere mods/total conversions van Morrowind te vinden? |
|
Voor zover ik weet is er al een beta1 en de uiteindelijke release staat gepland voor eind 2004 "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Op ModDatabase is gepost: quote:Er is dus weinig/niets bekend, en sinds de officiele site plat ligt zie ik daar ook al niks [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 29-01-2004 9:56] |
|
Moet nog steeds eens Morrowind aanschaffen. Al lang geen games meer gespeeld, maar dit sprak me des tijds bij de release al wel aan, is er alleen nooit van gekomen om het aan te schaffen... Iemand die hem kwijt wil (goed werkende kopie mag ook )? Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote:Dat is best "problematisch", sinds ik dan helemaal de nocd-crack moet gaan zoeken (mail maar even) |
|
|
|
quote: mail! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Neem maar van mij aan dat ik de changelogs heb gezien en wat elke beta versie allemaal qua content heeft. Er is echt wel een beta uit op dit moment "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Ik ga wel even op zoek dan, ook ik heb zo m'n game-bronnen |
|
en wat voor characters heeft iedereen? Ik heb nu een lvl 19 Wood Elf Assassin. Loop rond met Dwarven crossbow, een Ebony Shortsword, magisch shortword met poison en een met paralyzation, de gehele domina outfit, behalve de greaves en cuirass, die zijn Glass (jajajajajaja), Veloth's Robe, chitin tower shield en een zooi ringen en amuletten. Die glass en ebony dingen heb ik net ge-loot in Vivec uit de Redoran Vault. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: quote:lvl. 24 om precies te zijn |
|
nice Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Chop the bastards! |
|
Ja joh Morrowind!! Tijd niet meer gedaan! Echt een kickass spel! Kwas best ver maar preciews op het verkeerde moment gesaved Ik ga het weer spelen! "Sehnsucht" |
|
quote: Heb iets van een level50 character, maar dan is het niet boeient meer. Wat ik allemaal heb is teveel om op te noemen Heb wel een volledige Ebony armor set inclusief 2 soorten shields. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik ben de laatste paar wekene eigelijk pas intensief Morrowind gaan spelen; en heb nu een lvl 16 Nord Barbarian. Momenteel draag ik een Dreugh (of zoiets) helm, schild en zwaard; geloot uit een vage tombe. maar mijn vraag: Ik zoek handelaren die meer geld te besteden hebben dan 2500. Want ik heb zat voorwerpen van 20000+, en vind het zonde om die voor een schijntje weg te doen. maar ze wegen , bij elkaar, wel zwaar in mijn inventory. Iemand tips? |
|
quote: Er is een mudcrab merchant, die heeft 20.000 gold bij zich. Hij ziet er ook precies uit als dat beest. Hij zit ergens in de buurt van Suran, moeilijk uit te leggen. Hij zit iig op 1 van die eilandjes in de buurt van Suran "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Volgens mij lul je uit je nek; dus ik moet heel de omgevuing van Suran afspeuren naar mudcrabs en ze proberen aan te spreken |
|
quote: Ja, dan geloof je het niet. Je wilt niet weten hoeveel geld ik heb verdient met dat kleine rotbeestje. Als je command creature spell heb kan je em naar je eigen vesting leiden. Veel werk, heb ik dus ook niet gedaan. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik zal eens rond gaan neuzen; maar zeg nu zelf: het klinkt wel heel erg onwaarschijnlijk |
|
quote: Zoek maar op dit forum: http://www.elderscrolls.com/ubbthreads/ubbthreads.php Dan kom je em zeker tegen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
tnx |
|
Tja vet spel natuurlijk maar al een erg lange tijd niet meer gespeeld. Ik ben bij deze missie dat ik debt money moet ophalen bij een wijf in de Rats Hole? Nouja het is in die stad waar het soms sand stormt. Dat wijf vertelt over haar broer die ooit op reis ging om een schat te vinden. Ik ben naar die plek gegaan en ik heb zijn lijk zien liggen, alles gepakt wat die bij zich had. Maar wat nu? |
|
Ik zal zo eens een screenshot maken van mijn huidige aankleding. welke overigens bespottelijk lelijk en gay is maar boeiuh |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |