|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Je kan spullen weg gooien door te klikken met SHIFT ingedrukt of door naast het menu te slepen. |
|
Ach, je moet maar zo denken. Niemand kan in de verte grassprieten onderschijden, dus het is nog best vrij realistisch ook. Nu heb ik niks te klagen met m'n powerhouse videokaart |
|
quote: Ah ok, thanx, dan kan ik ook weer verder Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Weggooien? Gewoon *drop*? Maareh, ligt het aan de kleurinstellingen van mon tv of krijgen meer mensen last van pijn aan den ogen [na 5 of 6 uur gamen ]? |
|
Ik bén the gray fox! |
|
stomme vraag maar wat is een gray fox? [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 28-03-2006 13:38] |
|
quote:Joh, dé Thieves Guild Master! |
|
dusssss.................. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:ja vet gaaf natuurlijk! ben alleen wel gebeten door een vampier nu en ik wil geen vampier zijn |
|
quote: Dat heb je goed voor elkaar dan! Je kunt je nog laten curen voordat je vampier wordt toch? [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 28-03-2006 13:52] |
|
quote: Hmm ja, kan er idd een of andere quest voor doen. Klote vampiers! |
|
Nou zover ben ik nog niet. Ik ben al level 2 |
|
Inmiddels in level 5, bijna in level 6. Beetje aan het rondwandelen en alles onderzoeken wat er op mijn pad komt. Zo weer de mages guilds af voor de rest van de recommendations. Zeeer verslavend... it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: Vaag net een hele berg vampiers afgemaakt in een tombe die ik onderweg tegenkwam... Door geeneen gebeten hoor. it ain't so bad to be a psychopath |
|
Godver, zo werken en dan naar basles (hoewel dat ook zeer gaaf is). Dan later op de avond en vannacht maar ff spelen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: "Occular bleeding is the ONLY excuse for ignoring your gaming duty." |
|
quote: Ik ook ja, maar ik werd gebeten terwijl ik lag te slapen |
|
ik zit ondertussen bij de dark brotherhood, fightersguild en thievesguild en ben warrior rank in de arena vooral de dark brotherhood joinen is wel geinug, aantal leuke items krjg je via hun, heb de " thornripper " blade gekregen...gevechten in de arena zijn nu echt te simpel. . |
|
Godver, GeForce FX serie wordt supported, vanaf 5700. Laat ik net een 5200 hebben . Spel crashed elke keer na het introfilmpje. Dus nieuwe videokaart (Rajackar ) en voeding staan in bestelling, en afgelopen zondag heb ik die bonusDVD maar gekeken en al een compleet character concept op papier gezet. Maar ik zal nog een week moeten wachten totdat ik kan spelen . Bestaat de Morag Tong in Oblivion ook? Die vond ik veruit de gaafste guild in Morrowind, ik was daar ook binnen no-time guild leader. Met de life-stealing dagger die ik als guild-leader kreeg, heb ik Vivec nog in de pan gehakt, gewoon om te kijken of dat te doen was. |
|
Jezus man, wel teringveel crashes de laatste tijd Gloeiende gloeiende irritant, vooral ook omdat ik vaak save en hij dan drie seconden later crasht, heb ik weer een corrupte savegame echt een fors minpunt!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
link gezien die ik had gepost? http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=31 [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 29-03-2006 0:03] |
|
Godverdomme, dat spel is dodelijk zeg. Ik heb het weer te lang gespeeld vannacht :S Ben me wel aardig aan het opwerken binnen de fighters guild Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Thx, maar die is voor Morrowind.... Maar op die Elder Scrolls fora had ik al het één en ander gevonden. Je save game directory leegmaken (alle ouwe meuk ergens heen verplaatsen) wil behoorlijk helpen. quote: Hehe ja, dat had ik ook. Maar ik móest gewoon die laatste Thieves Guild-quest afmaken weet je. Wordt een zware dag vandaag Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Hmm, my bad. Weet iemand btw hoe je de imperial corruption quest haalt? Ik kan niemand overtuigen om mee te werken / getuigen. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |