IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Elder Scrolls (Morrowind e.d.) Vorige pagina | Volgende pagina
chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 05-05-2006 12:11 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 5 mei 2006 11:41 schreef Slechtheid het volgende:
Voor de 2e keer uit de Mage's Guild gekeild. Schiet lekker op zo.

@Raj: Als jij Fighter's Guild Mastah bent, hoe heb je dan de quest "Mystery at Harlem's Watch" weten op te lossen? Ik kom er zelf totaal niet meer uit.

Verder merk ik dat de glans er na 140 uur gamen toch vanaf begint te gaan. Het grootste deel van de quests heb ik opgelost, en het enige wat ik nu nog kan doen is heel Cyrodill op z'n kop zetten. Maar dat is niets anders dan dungeon in, dungeon out, cave in, cave out. Beetje eentonig.

Of zit er aan werkelijk elke place [cave, dungeon, Ayleid ruin, etc.] een quest vast?


wat snap je daar niet aan dan? die's te makkelijk



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-05-2006 12:15 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2006 12:11 schreef chriz het volgende:
wat snap je daar niet aan dan? die's te makkelijk
Nou, het 'mystery' zijn die willow-the-wisps, right? Dan ga je die cave in waar mensen nooit meer uit terug zijn gekomen, right? Die zijn gekilled door Trolls, right? Je moet alleen bewijzen dat het die Trolls waren die de mensen gefnuikt hebben, right? Ik kan geen bewijs vinden, en ja, ik heb alle corpses in de cave doorzocht.



chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 05-05-2006 12:16 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 5 mei 2006 12:15 schreef Slechtheid het volgende:
Nou, het 'mystery' zijn die willow-the-wisps, right? Dan ga je die cave in waar mensen nooit meer uit terug zijn gekomen, right? Die zijn gekilled door Trolls, right? Je moet alleen bewijzen dat het die Trolls waren die de mensen gefnuikt hebben, right? Ik kan geen bewijs vinden, en ja, ik heb alle corpses in de cave doorzocht.




ah, een bugje zat daar idd volgens mij
zal ff checken



chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 05-05-2006 12:18 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

hmm, nee toch niet, lukte mij gewoon

zou die hele cave toch nog maar is doorbaggeren (met night-eye of torch)



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-05-2006 12:19 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ok, laatste keer dan, heb 'm al 5 keer binnneste buiten gekeerd.

Meld 't result straks.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 05-05-2006 12:20 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

hehe succes



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-05-2006 13:11 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Bug!

quote:

Burz gro-Khash has given me a contact to go to Harlun's Watch, near Cheydinhal, and investigate the disappearances of some of the local populace. I should speak to Drarana Thelis.

Oooh a mystery! Go talk with Drarana Thelis of the small village.

I have spoken to Drarana Thelis in Harlun's Watch. She tells me that folks have been seeing strange lights in the swamps, and when they've gone to investigate, none have returned.

I don't know if it has to be night in order to do this quest, but it doesn't hurt. When you arrive, you'll see will-o-the-wisps, and they are annoying. Your normal weapon doesn't hurt them, but magic does (silver too?). If you can't defeat them, run from them.

It seems that the strange lights people were seeing over the swamp are will-o-the-wisps. But, there don't seem to be any signs of the townfolks who disappeared. The Will-o-the-wisps (Yes, they actually wrote it with a capital letter here and didn't in the previous sentence) were surrounding a cave, though. I should investigate.

Inside the cave you'll soon enough find the corpses of the townsfolks, killed by trolls. Your task is to kill the trolls who did this. You have to find these bodies or you will not be able to continue the quest!



Ik weet waar die corpses liggen. Er staat een groene marker op een ruimte waar 3 skeletons en 2 zombies liggen. Je vindt er ook 1 chest.
Maar als ik de corpes loot, vind ik alleen fukking bonemeals. Ik heb ze ook al compleet uit elkaar getrokken maar dat mocht niet baten.
Jammer, nu kan ik geen Fighter's Guild Mastah meer worden.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-05-2006 13:14 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Misschien moet je die bonemeals meenemen en ze aan de dorpsbewoners laten zien?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 05-05-2006 13:18 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 5 mei 2006 13:11 schreef Slechtheid het volgende:
Bug!



Ik weet waar die corpses liggen. Er staat een groene marker op een ruimte waar 3 skeletons en 2 zombies liggen. Je vindt er ook 1 chest.
Maar als ik de corpes loot, vind ik alleen fukking bonemeals. Ik heb ze ook al compleet uit elkaar getrokken maar dat mocht niet baten.
Jammer, nu kan ik geen Fighter's Guild Mastah meer worden.


ik ga ook ff kijken



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-05-2006 13:18 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Nee. Zodra je de desbetreffende corpses loot moet er dit komen te staan:

quote:
Inside the Swampy Cave, I've found the corpses of the townsfolks that are missing. It looks like trolls have been feeding on the people weakened by the will-o-the-wisps. I should make sure to clear out all the remaining trolls from the cave complex.


En dit komt er bij mij niet te staan. Daarnaast blijft de groene marker gewoon staan.


Argh!


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 05-05-2006 13:22 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
There is supposed to be an intact body in that stupid room with the skeletons. For some people, like you and me, it never spaned or has spanwed under the world so until the patch the quest is unfinishable. It really sucks.. BUT you can still become the guild leader as that quest does not need to be finished. Just go back to that dark elves house and talk with him. He will give you another quest.


gevonden via google

[Dit bericht is gewijzigd door chriz op 05-05-2006 13:23]



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-05-2006 13:25 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2006 13:22 schreef chriz het volgende:
gevonden via google
Major dank!@ Patches slikt mijn 360 niet, dus dat schiet niet op.
Ik neem aan dat die Dark Elf in Harlum's Watch zelf zit? Ik ga meteen ff checken.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 05-05-2006 13:31 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 5 mei 2006 13:25 schreef Slechtheid het volgende:
Major dank!@ Patches slikt mijn 360 niet, dus dat schiet niet op.
Ik neem aan dat die Dark Elf in Harlum's Watch zelf zit? Ik ga meteen ff checken.


geen idee meer, ik ga ook ff weer spelen en zal wel ff fighters guild dingen gaan doen, dus kom het vanzelf weer tegen

laat nog wel weten



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-05-2006 13:56 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Nou, een Dark Elf heb ik niet kunnen vinden, maar ik ben wel naar Azzan in Anvil gegaan, en die heeft me gedegradeerd ivm het feit dat Modryn Oryn uit de guild is gekickt [heb er het fijne niet van meegekregen]. Echter, hij had wel een nieuw contract voor me!! Woopty-fukking-doo, ik kan nou dus gewoon verder met de Fighters Guild.

Chriz, bedankt!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-05-2006 16:41 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Wat gebruikt men hier eigenlijk aan resources? Ik zweer bij PlanetElderScrolls.com alleen mis ik daar een bug list.

Iemand een betere?


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 05-05-2006 17:21 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain




istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 05-05-2006 21:48 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2006 11:41 schreef Slechtheid het volgende:




Verder merk ik dat de glans er na 140 uur gamen toch vanaf begint te gaan. Het grootste deel van de quests heb ik opgelost, en het enige wat ik nu nog kan doen is heel Cyrodill op z'n kop zetten. Maar dat is niets anders dan dungeon in, dungeon out, cave in, cave out. Beetje eentonig.

Of zit er aan werkelijk elke place [cave, dungeon, Ayleid ruin, etc.] een quest vast?


Je hebt inderdaad gelijk. Als je de level 30 hebt bereikt en je hebt de meeste questes wel gedaan heb je gewoon niks meer te doen. Ik heb vernomen van mensen dat deze deel moeilijker te modden is dan de voorgaande deel Morrowind, welke in mijn mening veel beter is. Ik heb zelf het gevoel dat oblivion puur gericht is naar de xbox360 inplaats van de pc. Ze hadden zo veel meer kunnen invoeren, denk maar aan meer guilds wat je kan joinen. Ik ben nu level 30 en heb gewoon geen flikker meer te doen. Ik kan wel elke dungeon en kasteel binnenlopen, maar deze zijn eigelijk allemaal hetzelfde. Het is nu gewoon (met destruction skill 100) 1 spreuk en ze zijn dood..

En waarom loopt iedereen rond mijn level in de meest zeldzame armor? (daedric) Dit is normaal gesproken een gigantische zeldzame armor, maar tegenwoordig loopt de meest simpelste bandit in een full set met een daedric battleaxe. Het lijkt me sterk dat ze deze uit de oblivion gates hebben gehaald


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-05-2006 11:19 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Even over het puntje:

"Na 140 uur gamen begint het spel zijn glans wel te verliezen..."

Hahaha, geniale opmerking! Wat een kutspel zeg

Die speeltijd is 2 tot 3 keer de speeltijd van een gemiddelde RPG!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 06-05-2006 12:53 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik heb in elke faction en in de main quest nog genoeg dingen te doen, gelukkig. Ik zou het erg jammer vinden als het allemaal al bijna voorbij zou zijn.

Ik begin nu ook te merken dat de meeste vijanden hun level-cap wel bereikt hebben, en de bergen glass, ebony en daedric items laat ik inmiddels ook liggen omdat ik toch al geld zat heb en ze zo ontzettend zwaar zijn allemaal. Wel vervelend dat al die magic items zo snel leeg zijn, als gevolg daarvan loop ik gewoon met een 'normaal' daedric shortsword en daedric bow rond om niet steeds te hoeven rechargen.

Wel schokkend: ik had pas na 54 uur speeltijd echt in koele bloede iemand vermoord, want toen pas kreeg ik de Dark Brotherhood op bezoek . Die zijn ERG gaaf trouwens , ik mis de Morag Tong helemaal niet.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 07-05-2006 7:40 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2006 11:19 schreef ZelThoR het volgende:
Die speeltijd is 2 tot 3 keer de speeltijd van een gemiddelde RPG!
Klopt ook. Mede hierom vind ik mijn aanschafprijs van 75 pleuro wel rechtvaardigt [en mede om het feit hoeveel lol ik er aan beleef(de)].


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 07-05-2006 9:13 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

ivm met een vampier worden, ik heb 5 grand soul gems ofzoiets nodig? maar kan ik die ergens kopen of moet ik die gewoon vinden her en der.


Against God and Government


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 07-05-2006 11:42 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2006 9:13 schreef Rotzak het volgende:
ivm met een vampier worden, ik heb 5 grand soul gems ofzoiets nodig? maar kan ik die ergens kopen of moet ik die gewoon vinden her en der.


In de meeste mages guild branches kan je ze kopen. De makkelijkste manier om een vampier te worden is gewoon geraakt te worden door een. Je krijgt de ziekte vrij snel en dan is het een kwestie van 3 dagen slapen.
Je kan tevens via de dark brotherhood een vampier worden.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 08-05-2006 21:04 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Damn, die bitch van het mages guild in Cheydinhal wil me de sleutel van de put niet geven. En dat terwijl ik me naar 100% geluld heb


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-05-2006 14:40 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2006 9:13 schreef Rotzak het volgende:
ivm met een vampier worden, ik heb 5 grand soul gems ofzoiets nodig? maar kan ik die ergens kopen of moet ik die gewoon vinden her en der.
Er zijn 2 tweelingbroers in Cyrodill die niet weten dat hun wederhelft nog bestaat. Weet niet waar deze quest zich precies bevindt, maar ik weet wel dat je na completion 4 grand soul gems krijgt.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-05-2006 14:54 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2006 7:40 schreef Slechtheid het volgende:
Klopt ook. Mede hierom vind ik mijn aanschafprijs van 75 pleuro wel rechtvaardigt [en mede om het feit hoeveel lol ik er aan beleef(de)].
75 pleuro

Ik heb gewoon 50 betaald, voor de lim. edition!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen