|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Nou, het 'mystery' zijn die willow-the-wisps, right? Dan ga je die cave in waar mensen nooit meer uit terug zijn gekomen, right? Die zijn gekilled door Trolls, right? Je moet alleen bewijzen dat het die Trolls waren die de mensen gefnuikt hebben, right? Ik kan geen bewijs vinden, en ja, ik heb alle corpses in de cave doorzocht. |
|
quote: ah, een bugje zat daar idd volgens mij zal ff checken |
|
hmm, nee toch niet, lukte mij gewoon zou die hele cave toch nog maar is doorbaggeren (met night-eye of torch) |
|
Ok, laatste keer dan, heb 'm al 5 keer binnneste buiten gekeerd. Meld 't result straks. |
|
hehe succes |
|
Bug! quote: Ik weet waar die corpses liggen. Er staat een groene marker op een ruimte waar 3 skeletons en 2 zombies liggen. Je vindt er ook 1 chest. Maar als ik de corpes loot, vind ik alleen fukking bonemeals. Ik heb ze ook al compleet uit elkaar getrokken maar dat mocht niet baten. Jammer, nu kan ik geen Fighter's Guild Mastah meer worden. |
|
Misschien moet je die bonemeals meenemen en ze aan de dorpsbewoners laten zien? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: ik ga ook ff kijken |
|
Nee. Zodra je de desbetreffende corpses loot moet er dit komen te staan: quote: En dit komt er bij mij niet te staan. Daarnaast blijft de groene marker gewoon staan. Argh! |
|
quote: gevonden via google [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 05-05-2006 13:23] |
|
quote:Major dank!@ Patches slikt mijn 360 niet, dus dat schiet niet op. Ik neem aan dat die Dark Elf in Harlum's Watch zelf zit? Ik ga meteen ff checken. |
|
quote: geen idee meer, ik ga ook ff weer spelen en zal wel ff fighters guild dingen gaan doen, dus kom het vanzelf weer tegen laat nog wel weten |
|
Nou, een Dark Elf heb ik niet kunnen vinden, maar ik ben wel naar Azzan in Anvil gegaan, en die heeft me gedegradeerd ivm het feit dat Modryn Oryn uit de guild is gekickt [heb er het fijne niet van meegekregen]. Echter, hij had wel een nieuw contract voor me!! Woopty-fukking-doo, ik kan nou dus gewoon verder met de Fighters Guild. Chriz, bedankt! |
|
Wat gebruikt men hier eigenlijk aan resources? Ik zweer bij PlanetElderScrolls.com alleen mis ik daar een bug list. Iemand een betere? |
|
|
|
quote: Je hebt inderdaad gelijk. Als je de level 30 hebt bereikt en je hebt de meeste questes wel gedaan heb je gewoon niks meer te doen. Ik heb vernomen van mensen dat deze deel moeilijker te modden is dan de voorgaande deel Morrowind, welke in mijn mening veel beter is. Ik heb zelf het gevoel dat oblivion puur gericht is naar de xbox360 inplaats van de pc. Ze hadden zo veel meer kunnen invoeren, denk maar aan meer guilds wat je kan joinen. Ik ben nu level 30 en heb gewoon geen flikker meer te doen. Ik kan wel elke dungeon en kasteel binnenlopen, maar deze zijn eigelijk allemaal hetzelfde. Het is nu gewoon (met destruction skill 100) 1 spreuk en ze zijn dood.. En waarom loopt iedereen rond mijn level in de meest zeldzame armor? (daedric) Dit is normaal gesproken een gigantische zeldzame armor, maar tegenwoordig loopt de meest simpelste bandit in een full set met een daedric battleaxe. Het lijkt me sterk dat ze deze uit de oblivion gates hebben gehaald |
|
Even over het puntje: "Na 140 uur gamen begint het spel zijn glans wel te verliezen..." Hahaha, geniale opmerking! Wat een kutspel zeg Die speeltijd is 2 tot 3 keer de speeltijd van een gemiddelde RPG! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik heb in elke faction en in de main quest nog genoeg dingen te doen, gelukkig. Ik zou het erg jammer vinden als het allemaal al bijna voorbij zou zijn. Ik begin nu ook te merken dat de meeste vijanden hun level-cap wel bereikt hebben, en de bergen glass, ebony en daedric items laat ik inmiddels ook liggen omdat ik toch al geld zat heb en ze zo ontzettend zwaar zijn allemaal. Wel vervelend dat al die magic items zo snel leeg zijn, als gevolg daarvan loop ik gewoon met een 'normaal' daedric shortsword en daedric bow rond om niet steeds te hoeven rechargen. Wel schokkend: ik had pas na 54 uur speeltijd echt in koele bloede iemand vermoord, want toen pas kreeg ik de Dark Brotherhood op bezoek . Die zijn ERG gaaf trouwens , ik mis de Morag Tong helemaal niet. |
|
quote:Klopt ook. Mede hierom vind ik mijn aanschafprijs van 75 pleuro wel rechtvaardigt [en mede om het feit hoeveel lol ik er aan beleef(de)]. |
|
ivm met een vampier worden, ik heb 5 grand soul gems ofzoiets nodig? maar kan ik die ergens kopen of moet ik die gewoon vinden her en der. Against God and Government |
|
quote: In de meeste mages guild branches kan je ze kopen. De makkelijkste manier om een vampier te worden is gewoon geraakt te worden door een. Je krijgt de ziekte vrij snel en dan is het een kwestie van 3 dagen slapen. Je kan tevens via de dark brotherhood een vampier worden. |
|
Damn, die bitch van het mages guild in Cheydinhal wil me de sleutel van de put niet geven. En dat terwijl ik me naar 100% geluld heb |
|
quote:Er zijn 2 tweelingbroers in Cyrodill die niet weten dat hun wederhelft nog bestaat. Weet niet waar deze quest zich precies bevindt, maar ik weet wel dat je na completion 4 grand soul gems krijgt. |
|
quote:75 pleuro Ik heb gewoon 50 betaald, voor de lim. edition! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |